Les Karites i inne zakupy.....

1. Data: 2003-11-30 11:27:07

Temat: Les Karites i inne zakupy.....
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
- kiedys bodajze Kruszyna pisala o szamponie Les karites, ze byl dobry, ja
sie skusilam na odzywke, 250 ml, duza tuba, cena w drogerii natura 22,50 zł,
odzywka ma gesta konsystencje ale dobrze sie naklada, ladnie delikatnie
pachnie i faktycznie powoduje ze wlosy nie sa zbyt poplatane (przy moich
kreconych to koszmar) sa miekkie i bardzo mile w dotyku. Wiec musze ta
odzywke bardzo pochwalic.
- Kupilam jeszcze z serii Eye Perfect firmy AA plyn do demakijazu i po raz
kolejny przekonalam sie ze jednak YR jezeli chodzi o moje oczka jest
niezastapiony, choc ten z AA i tak nie powoduje az tak powaznych podraznien.
A maseczka pod oczy z AA z tej serii jest cudowna, nawilza skore i wygladza,
co do cieni to nie licze ze usunie moje, ciagle jestem niewyspana a na
dodatek zdrowie tez ma swoj wplyw na ta czesc twarzy, wiec to pozstawie bez
komenatrza.
_ Pozatym przetestowalam plyn do kapieli firmy Dulgon o migdalowym zapachu,
ktory to zapach ulotnil sie natychmiast, ale piana trzymala sie "twardo" do
konca kapieli, choc niewatpliwym atutem poza cena (12 zl za bardzo duza
pojemnosc) jest fakt ze nawilza skore, co zadko sie zdarza innym plynom
-a potem poszlam zaszalec do Sephory, kiedys zauwazylam wsrod ich kosmetykow
do kapieli takie duze tabletki musujace: biale i brazowe (nazywaja sie
dokaldnie: White, Brown choc te drugie sa kremowe w brazawe plamki) Biale
maja zbyt mocny zapach a brazowe byly ladne slodko waniliowe wiec skusilam
sie na opakowanie 10 szt (1 szt 4zl, a opakowanie 10szt - 29zł). I tak tez
brazowe jeszcze musuja w wodzie podczas rozpuszczania, woda dostaje koloru
zoltego (bleeeee---nieladny), zapach....hmmmm....albo ja mam katar albo
szybko sie ulotnil, co do wlasciwosci pielegnacyjnych to tez marnie, a
musowanie jest tak delitkane i szybko znika (jak sama tabletka) ze
musialabym wrzucic 10szt zeby poczuc cokolwiek. Gruboskorna jestem czy co?
Ale dostalam od pani w Sephorze 2 probki: AA krem z serii ZEN i zel pod oczy
z serii Eye Perfect - z tego drugiego to sie ciesze bo chcialam kupic ten
zel i bede mogla najpierw potestowac zanim kupie :)

i to tyle z moich zakupow i testow

pozdr

-
<<<<quieta non movere>>>>
gg1143327, ICQ:41974126

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-30 14:19:31

Temat: Re: Les Karites i inne zakupy.....
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szybko sie ulotnil, co do wlasciwosci pielegnacyjnych to tez marnie,
> musowanie jest tak delitkane i szybko znika (jak sama tabletka) ze

A białe, to prawdziwa rewelacja!!!Rewelacyjny,trwały zapach unosi się
w łazience dłuuugo . Skóra jest fajnie nawilżona,przyjemna w dotyku
same plusy,kolor wody też ok.

Gosia

1. Data: 2003-11-30 15:12:45

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A białe, to prawdziwa rewelacja!!!Rewelacyjny,trwały zapach unosi się
> w łazience dłuuugo . Skóra jest fajnie nawilżona,przyjemna w dotyku
> same plusy,kolor wody też ok.

Dzieki, jakos nie przekonal mnie zapach, ale jak zauwazylam ze te brazowe
pachna inaczej przed rozpuszczeniem i inaczej po, to wierze ze te biale beda
tez fajne. Narazie moj maloznek stwierdzil ze jemu sie podobaja, wiec mysle
ze ja potestuje te biale i wtedy pewnie bedziemy kupowac jedne i drugie ;)

pozdr

1. Data: 2003-11-30 16:46:08

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiec mysle
> ze ja potestuje te biale i wtedy pewnie bedziemy kupowac jedne i

Ja w sklepie, też chciałam skusić się na brązowe,ale powstrzymała mnie
koleżanka ,która wcześniej testowała jedne i drugie i rzeczywiście ja
i mąż jesteśmy suuper zadowoleni;-)Teraz zastanawiam się nad świeczką
do łazienki o takim zapachu.

Gosia

1. Data: 2003-11-30 18:03:09

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koleżanka ,która wcześniej testowała jedne i drugie i rzeczywiście ja
> i mąż jesteśmy suuper zadowoleni;-)Teraz zastanawiam się nad świeczką

ja mysle ze jak juz przekonam sie do ktorego zapachu to przyjze sie blizej
calej gamie produktow, z tego co zauwazylma to i balsamy i jakies wody
toaletowe tez sa.....a jak mi jakis zapach "utkwi w nosie" to bardzo lubie
jak pachnie mi nim i dezodorant i balsam do ciala

pozdr

1. Data: 2003-11-30 21:03:26

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do kapieli takie duze tabletki musujace: biale i brazowe (nazywaja sie
> dokaldnie: White, Brown choc te drugie sa kremowe w brazawe plamki)

Ja tez testowalam. White robia super biala wode- jak mleko i dlugo pachna,
ale zdecydowanie bardziej podoba mi sie zapach Brown. Niesamowicie slodki,
cudowny zapach, troszke przypomina mi zapach perfum Gaultiera Le Classique
(troszke tylko ale zawsze).
Nie kupilabym jednak drugi raz tych tabletek. Raczej wybiore krem do ciala
albo oliwke do masarzu o zapachu Brown (co oni tam jeszcze maja z tej
serii??)

Agata

1. Data: 2003-11-30 21:54:59

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (co oni tam jeszcze maja z tej
> serii??)

wydaje mi sie ze maja balsam do ciala, jakas wode toaletowa, i pamietam ze
bardzo mi sie spodobalo takie duze walcowate pudlo ktore mialo wewnatrz
bardzo spory puszek jak do pudru i chyba puder do ciala zarazem tam byl :)
i ponoc jeszcze zel do mycia tez jest, swiece zapachowe, i nie wiem czy nie
peeling do ciala.......

ale bylam tak zakrecona kupowaniem tych tabletek ze nie przyjzalam sie
dokladnie, widzialam ze jest dosc duza roznorodnosc opakowan :))))

pozdr

1. Data: 2003-11-30 22:16:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Nov 2003 22:03:26 +0100, Agatek <_...@s...krakow.pl> wrote:
: Nie kupilabym jednak drugi raz tych tabletek. Raczej wybiore krem do ciala
: albo oliwke do masarzu o zapachu Brown (co oni tam jeszcze maja z tej
: serii??)

balsam. bardzo dobry i cudnie pachnacy.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-01 05:32:55

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
ciala
> : albo oliwke do masarzu o zapachu Brown (co oni tam jeszcze maja z tej

W takim razie musze zakupic ten balsam i koniecznie swiece. Puder do ciala
mam Chanel No5 i jakos go nie moge wykonczyc, wiec nie bede kupowac
kolejnego, choc na www Sephory ten puszek wyglada zachecajaco...

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie taka kapiel, wysmarowanie sie mazidlami, a
potem wskoczenie w szlafrok z recznikiem na glowie i maseczka na twarzy jest
najcudowaniejsza metoda na zimowa depresje. A zapach kosmetykow Brown
niesamowicie nastraja optymistyznie, rozgrzewa jak goracza czekolada tylko
ze bez kalorii...
Dzieki wszystkim i milych pachnacych doznan w lazience
Agata

1. Data: 2003-12-01 07:19:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 06:32:55 +0100, Agatek <_...@s...krakow.pl> wrote:
:
[...]

zgadzam sie calkowicie, co do metody i co do serii Brown :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Tłuste włosy :(
Kupilam:)
Golarka elektryczna a skóra wrażliwa????
ocet jabłkowy a włosy
Lirene - nowa linia kosmetykow Eris