Leszek Pałka - cham i prostak

1. Data: 2008-05-19 11:41:17

Temat: Leszek Pałka - cham i prostak
Od: krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prostak w postaci wrocławskiego lekarza LESZKA PAŁKI (http://
www.lpalka.md4.pl), pełniąc weekendowy dyżur w ZOZ'ie przy
pl.Dominikańskim wyrzucił mnie z gabinetu wyzywając od ZŁODZIEI.
Zachowanie tego pana odbiega daleko od tego czego oczekuje się w
gabinecie lekarskim. Chamskie, bezczelne słowa usłyszałem zaraz po
rzuconych apodyktycznym tonem - "Dokumenty!". Reszta prymitywnego
zachowania człowieka przyrzekającego kiedyś "służyć życiu i zdrowiu
ludzkiemu", była powodem braku zaświadczenia o płaconym ubezpieczeniu,
które oczywiście z regularnością nie podlegającą mojemu wyborowi płacę
co miesiąc. Zaświadczenia ze sobą nie miałem (weekend), nie upierałem
się również co do zabawnych wymogów udowadniania instytucji, której
płacę, faktu, że jej płacę, niemniej pan PAŁKA najwyraźniej nie chciał
mi uwierzyć, gdyż wyzywając mnie od złodziei, potraktował jak się
czasem traktuje psa i grożąc nawet policją, wyrzucił z gabinetu.
Policję to ja oczywiście zawiadomiłem tyle, że organ ów w takich
sytuacjach nie iterweniuje.

Przyrzeczenie Lekarskie w art.7 mówi: "W szczególnie uzasadnionych
wypadkach lekarz może nie podjąć się lub odstąpić od leczenia chorego,
z wyjątkiem przypadków nie cierpiących zwłoki. Nie podejmując albo
odstępując od leczenia lekarz winien wskazać choremu inną możliwość
uzyskania pomocy lekarskiej." Pan PAŁKA nie miał "szczególnie
uzasadnionego" powodu oraz nie wskazał mi innych możliwości. Mówiąc
szczerze nie chciałbym od kogoś tak nieprzychylnego i złośliwego
otrzymywać pomocy. Czy ktoś tak nieprzychylny byłby skory do pomocy i
odmienił się w jednej chwili na widok zaświadczenia opłaconego ZUS?
Wątpię.
Na codzień korzystam z przychodni prywatnej, płacę wiec podwójnie, a
nawet czasami potrójnie (idąc na wizytę prywatną) za opiekę medyczną w
naszym kraju. Dyżur w przychodni publicznej był ostatnią możliwą
opcją z jakiej mogłem skorzystać w weekend. Od lekarza chciałem się
dowiedzieć czy moje dolegliwości nie są na tyle groźne czy gwałtowne,
żeby można było nimi się zająć póżniej. Nawet tak niewiele nie była w
stanie mi zaoferować NFZ'towska Służba Zdrowia w postaci pana PAŁKI.

Pozdrawiam!

PS. To fragment mojej oficjalnej skargi na tego pana.

2. Data: 2008-05-27 12:54:50

Temat: Re: Leszek Pałka - cham i prostak
Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "krzysztof" <k...@g...com> napisał w wiadomości
se.googlegroups.com...
> [...]
>pl.Dominikańskim wyrzucił mnie z gabinetu wyzywając od ZŁODZIEI.
>Zachowanie tego pana odbiega daleko od tego czego oczekuje się w

Ze strachem przeczytałem na stronie www:
"Wykładowca Ośrodka Kształcenia Lekarzy Rodzinnych przy pl. Dominikańskim we
Wrocławiu. W swojej Praktyce wyszkolił liczną grupę lekarzy..."

Feromon

3. Data: 2008-05-28 15:31:40

Od: l...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 14:54, "Feromon" <f...@o...pl> wrote:
> [...]
> "Wykładowca Ośrodka Kształcenia Lekarzy Rodzinnych przy pl. Dominikańskim we
> Wrocławiu. W swojej Praktyce wyszkolił  liczną grupę  lekarzy..."

Sądzę, że mocno Pan przesadził. Jesli nie miał Pan jak pisze
dokumentów ubezpieczenia, to w jaki sposób Pan doktor miał Pan
przyjąć? Natomiast takie zachowanie jak Pan tu prezentuje
kwalifikuje Pana jednoznacznie jako dośc znanego pieniacza.

4. Data: 2008-06-03 22:35:14

Od: krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 17:31, l...@e...pl wrote:

> [...]
> przyjąć? Natomiast  takie zachowanie  jak Pan tu prezentuje
> kwalifikuje  Pana jednoznacznie  jako dośc znanego pieniacza.

Nie przesadzilem. Dodam, ze to ja bylem na mniejscu nie pan. Lekarz ma
przede wszystkim nie wyzywac od zlodzieii i nie razic zachowaniem
czwartaka w bramie. Nie mialem zaswiadczenia - to bym je doniosl bo
place ten cholerny ZUS. "Znanym pieniaczem" jestem w takim samym
stopniu jak pan bezinteresownym i dobrodusznym obronca ucisnionego
lakarza o "zlotym sercu". Ide o zaklad, ze to pewnie sam pan Palka sie
broni..

PS. Na uwage i znamiennym jest fakt, ze na swojej stronie, z miejsca,
pan Palka ZASTRZEGA:
"Oczekujemy jednak:
7. unikania osobistego obrażania nas przez niektórych z Państwa"

To dla mnie jest dopiero pieniactwo!!!

5. Data: 2008-06-04 19:05:58

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysztof wrote:

> Nie przesadzilem. Dodam, ze to ja bylem na mniejscu nie pan.

obydwoje byliście na miejscu - właśnie odpisałeś panu Pałce, który podając
się za kogoś innego napisał parę postów pochwalnych na temat własnej osoby.

zal.pl po prostu

6. Data: 2008-06-06 17:35:54

Temat: Re: Leszek Pałka - aż TAK głupi być nie może
Od: " " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> krzysztof wrote:
> obydwoje byliście na miejscu - właśnie odpisałeś panu Pałce, który podając
> się za kogoś innego napisał parę postów pochwalnych na temat własnej osoby.

Myślę, że to mało prawdopodobne, by lekarz, a zwłaszcza chirug, był tak
głupi, by w takiej sytuacji odpowiadać 'bezstronnie' z konta o nazwie
sugerującej bohatera całej historii.

To raczej wymyślna wielopiętrowa intryga przeciw Doktorowi Pałce -- ktoś
podszywa się pod się podszywającego!

:) :) :)

7. Data: 2008-06-06 19:36:04

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> sugerującej bohatera całej historii.
>
> To raczej wymyślna wielopiętrowa intryga przeciw Doktorowi Pałce -- ktoś

szczerze - pomyślałem o tym, ale... ta intryga nie przejdzie w Polsce, po
prostu 99% ludzi jest za głupich żeby na to wpaść :P

(a śledzić ipek i sprawdzać czy autentycznie poszło z esculap.pl nie chce mi
się za bardzo)

Ćwiczenia wzroku.
ból w piszczelu po bieganiu
jak najwygodniejsze sandaly :)
lekarz medycyny pracy - wypis ze szpitala
lekarz medycyny pracy - wypis ze szpitala