Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.

31. Data: 2021-12-06 21:36:06

Temat: Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 21:19, XL pisze:
> [...]
6-latce-aborcji-oswiadczenie-placowki-5515408>

> Nie było zagrożenia życia pacjentki. Czemu mieliby przerwać ciążę.

Bo dojdzie do niego prędzej czy później. Ale rozumiem, że ty w swej
empatii polecasz poczekać na sepsę...

No widzisz, jakaś ty głupia. I w dodatku cipa.

--
Ewa

32. Data: 2021-12-06 22:04:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

6-latce-aborcji-oswiadczenie-placowki-5515408>

> Bo dojdzie do niego prędzej czy później.

Prawda. Bo JEST PEWNOŚĆ WYWIĄZANIA SIĘ SEPSY.

> Ale rozumiem, że ty w swej
> empatii polecasz poczekać na sepsę...

A to to już pokrętność i bezduszność, ba, zimny cynizm lekarski każe, nie
ja.
SKORO JEST PEWNOŚĆ, że noga za chwilę zgnije, bo naczynia zniszczone (co
wykazały BADANIA), to nie trzeba jej amputować, tylko czekać na sepsę?!
SKORO JEST PEWNOŚĆ, że ząb jest zepsuty i martwy, to nie trzeba go
ekstrahować, tylko czekać na sepsę???!!
Skoro wyrostek robaczkowy się rozlał, to nie trzeba go operować, tylko
czekać na sepsę?!!!!!
Skoro pojawił się czerniak czyli JEST PEWNOŚĆ JEGO ŚMIERTELNOŚCI, to nie
trzeba go wycinać, tylko czekać na przerzuty?!!!

SKORO TEN KONKRETNY PŁÓD BYŁ ZAGROŻENIEM ŻYCIA KOBIETY, bo WYKAZYWAŁ
EWIDENTNE nawet dla laika CECHY OBUMIERANIA (bo odeszły wody, bo istnieją
wszelkie laboratoryjne doraźne i na cito metody stwierdzania i
monitorowania stanu płodu), TO DLACZEGO TU AKURAT CZEKANO NA SEPSĘ????!!!!
Odpowiedź jest jedna: bo życie tej kobiety Z GÓRY miało być zakończone i to
tylko dlatego, ABY DOWALIĆ PiS, a przy okazji może i lekarzowi, którego
prywatną pacjentką była, a inni nie zarobili. TYPOWA POSTAWA W SZPITALACH.

> No widzisz, jakaś ty głupia. I w dodatku cipa.

Ty widzisz i to ci musi wystarczyć. Głupia, żałosna cipo.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

33. Data: 2021-12-06 22:15:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 22:04, XL pisze:

6-latce-aborcji-oswiadczenie-placowki-5515408>

> Prawda. Bo JEST PEWNOŚĆ WYWIĄZANIA SIĘ SEPSY.

> A to to już pokrętność i bezduszność, ba, zimny cynizm lekarski każe, nie
> ja.

Ależ to ty i twoi przedstawiciele w Sejmie zadecydowali o tym. Bo
przecież lekarze wiedzą, jakim zagrożeniem dla kobiety jest płód z
letalną wadą i mówili to tym debilom. Ale przecież Kaczyński kazał
rodzić i chrzcić. Skąd teraz nagle to twoje oburzenie? Tak nagle? Bo
moje oburzenie jest takie samo od roku, nieustające, a Ty dopiero teraz
się obudziłaś?

Trzeba mieć wyobraźnię, żałosna cipo. A nie budzić się post factum.

--
Ewa

34. Data: 2021-12-06 22:28:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 22:15, FEniks pisze:

6-latce-aborcji-oswiadczenie-placowki-5515408>

> Ależ to ty i twoi przedstawiciele w Sejmie zadecydowali o tym.

Oraz w powyższym linkowanym przykładzie także "Ordo Iuris", na którego
opinię powoływał się szpital. Płód bez czaszki nie jest dostatecznym
przesłaniem do terminacji ciąży, nie zagraża życiu pacjentki. No więc
jasnym jest, że trzeba dopiero poczekać na to zagrożenie, aby tę
dziewczynę ratować.

--
Ewa

35. Data: 2021-12-06 22:28:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

6-latce-aborcji-oswiadczenie-placowki-5515408>

> Ależ to ty i twoi przedstawiciele w Sejmie zadecydowali o tym. Bo
> przecież lekarze wiedzą, jakim zagrożeniem dla kobiety jest płód z
> letalną wadą i mówili to tym debilom.

I chcą swoją słuszność teraz wykazać poprzez BEZKARNE seryjne uśmiercanie
pacjentek?! Ciebie TO nie szokuje, lecz jakieś wyimaginowane błędy prawne?!
???

> Ale przecież Kaczyński kazał
> rodzić i chrzcić. Skąd teraz nagle to twoje oburzenie? Tak nagle?

Tak nagle! - z powodu BEZDUSZNOŚCI WOBEC ZAGROŻENIA ŻYCIA i z powodu
POLITYCZNEGO CYNIZMU W POKRĘTNEJ INTERPRETACJI PRAWA ze strony lekarzy.
Trudno nie być tym zaskoczonym, choć ja akurat nie powinnam, bo spotkałam
się z tym wiele razy, i nie trzeba im było do tego "wyroku TK", aby być
wobec mnie i innych kobiet i pacjentów potworami.
Tępa cipo.

36. Data: 2021-12-06 22:38:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 22:28, XL pisze:

> Tak nagle! - z powodu BEZDUSZNOŚCI WOBEC ZAGROŻENIA ŻYCIA

Ta bezduszność pojawiła się już znacznie wcześniej, bo rok temu. Ale
trzeba mieć odrobinę wyobraźni, żeby to zobaczyć, odrobinę empatii, żeby
to poczuć.

--

Ewa

37. Data: 2021-12-06 23:06:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ta bezduszność pojawiła się już znacznie wcześniej, bo rok temu.

Rok??? Piszesz, jakbyś to ty się rok temu urodziła. Ja tę lekarską
bezduszność zaobserwowałam
na własnej skórze, już LATA temu, gdy w otoczeniu LEKARSKIEJ OBOJĘTNOŚCI
raz straciłam dziecko i o pół włosa życie w wyniku wykrwawienia, a kilka
lat wcześniej umierałam (gorączka połogowa!!!, 42,00 st temperatury, stan
ropny macicy i w perspektywie sepsa, bo mnie jakimś gównem przy cesarskim
cięciu zakazili).
BO NIE ZAPŁACIŁAM. Gdybyśmy wiedzieli chociaż, że bez tego ani rusz, to
przecież jasne, że byśmy zapłacili - poszłabym od początku ciąży do
ordynatora, jak ta kobieta z Pszczyny, a nie w dobrej wierze za darmo do
rejonowego ginekologa bez szpitalnego etatu ? Ale tej biedaczce z Pszczyny
nawet zapłacenie etatowemu lekarzowi na priv jakoś nie pomogło w niczym, bo
ją olano pod jego nieobecność. Głowę daję, że gdyby był, to by ją ratował.
Ale go nie było. Więc uważam, że gdyby zapłaciła KAZDEMU na tym oddziale
(czujesz sarkazm?, to by EWIDENTNIE żyła. ? Ale nie wpadła na to, a to
dziś jedyne, co w jej sytuacji MOGŁOBY ją uratować. Więc proszę nie p...ić w
mojej obecności i wadliwym prawie. NIE TAKIE PRZEPISY lekarze
,,interpretują" pozytywnie dla pacjenta, gdy ten odpowiednio posmaruje.
WIĘC KOBIETA NIE ŻYJE.

> Ale
> trzeba mieć odrobinę wyobraźni, żeby to zobaczyć, odrobinę empatii, żeby
> to poczuć.

No. Poczuj. Masz córkę. Szykuj kaskę dla lekarzy, na wszelki wypadek - żeby
,,interpretacja prawa" z ich strony była w razie czego pomyślna dla niej, a
nie taka jak w Pszczynie. Ja juz naszykowałam ile mogłam - opłacę z góry
całą zmianę. Jak myślisz, ilu odmówi przyjęcia? ???

38. Data: 2021-12-06 23:10:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 23:06, XL pisze:

> Rok??? Piszesz, jakbyś to ty się rok temu urodziła

Ja piszę o konkretnej sprawie.

A ty jak zwykle nudzisz i uciekasz we wspominki.

> rejonowego ginekologa bez szpitalnego etatu ? Ale tej biedaczce z Pszczyny
> nawet zapłacenie etatowemu lekarzowi na priv jakoś nie pomogło w niczym

Idź z tym do prokuratora, skoro o tym wiesz.

--

Ewa

39. Data: 2021-12-06 23:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ja piszę o konkretnej sprawie.
>
> A ty jak zwykle nudzisz i uciekasz we wspominki.

Podaję PRZYKŁADY, bo moje życie hest BARDZO BOGATE W PRZYKŁADY. Miałam dużo
szczęścia, że żyję.
Ciebie to ,,nudzi", bo pokazuje twoją głupotę.

> Idź z tym do prokuratora, skoro o tym wiesz.

Na priv, czyli poprzez ,,prowadzenie ciąży" przez gabinet prywatny.
LEGALNIE, więc po co prokurator ? Proceder kwitnie - prywatne wizyty i
lecą pieniążki, a potem w szpitalu pan doktór na wezwanie się ,,ofiarnie"
zjawia, nawet po godzinach czy w nocy. A tu zonk - ,,był nieosiągalny"
(cytat). Pewnie akurat zapił czy coś. Nie udawaj, że nie wiesz, co znaczy w
szpitalu ,,pacjentka doktora XY" ???

40. Data: 2021-12-07 10:28:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 23:24, XL pisze:

> Podaję PRZYKŁADY, bo moje życie hest BARDZO BOGATE W PRZYKŁADY. Miałam dużo
> szczęścia, że żyję.

Twoje życie jest bardzo bogate w przykłady ludzi złych i okrutnych. Nie
dziwi mnie, bo we wszystkich wokół widzisz złą wolę. Ale to jest jakieś
schorzenie, zdaje się paranoja.

> [...]
> (cytat). Pewnie akurat zapił czy coś. Nie udawaj, że nie wiesz, co znaczy w

Miałam dwukrotnie prywatnie prowadzoną ciążę, w tym raz przez większą
szychę ze szpitala. Jak trafiłam do tego szpitala ze spontanicznie
rozpoczętym porodem, nikt na nikogo nie czekał, chociaż w obu
przypadkach moich lekarzy akurat na dyżurze nie było. Skoro wiesz o tym,
że lekarze z Pszczyny nic nie robili, bo czekali na prowadzącego ciążę
(żeby ten mógł wziąć od pacjentki pieniądze za pomoc, czy po prostu bali
się?), to zgłoś to do prokuratora, który w Pszczynie na pewno już
prowadzi dochodzenie, pomóż mu. Zaraz, zaraz, a może oni czekali na
księdza, żeby ochrzcił?

BTW Widzę duży postęp w twoim myśleniu. Zaczynasz porównywać płód
obarczony letalną wadą do gnijącej nogi, czy zepsutego zęba. Zrozum
jednak, że obecne prawo nie pozwala lekarzom tak patrzeć na płód bez
czaszki. Oni muszą czekać na akcję porodową, na odejście wód, na
bezpośrednie zagrożenie sepsą. Takie wypracowaliście standardy
postępowania "medycznego" w takich sytuacjach. Tak ma to właśnie
wyglądać, że kobieta w takiej ciąży ma żyć jak na bombie zegarowej i
czekać... Z kraju w środku Europy w XXI wieku zrobiliście Reymontowskie
Lipce...

--
Ewa

Kto się cieszy, zbyt się spieszy.
Szczepy - nie oglądać.
Unia żywi, Unia radzi. Fałszerze jedzenia.
Zdrowie i jedzenie w rękach mafii.
Zagadka nr 1.