Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.

1. Data: 2021-12-01 19:49:07

Temat: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewactwo to mentalność - sprawiająca, że WBREW SWEMU UMYSŁOWI człowiek
łatwo się godzi z uwłaczającą posiadaniu mózgu propagandą systemów
totalitarnych, przeczącą oczywistym LUDZKIM zasadom moralnym i wartościom.
Ba, w wielu przypadkach, zagłuszywszy własne poczucie jej (propagandy)
bezsensu i niespojności, lewak zaczyna wspierać i współpracować, wręcz
wysługiwać się opresyjnym układom totalitarnym.
Wolności jednostki w decydowaniu o sobie, prawom człowieka i obywatela, w
jednej chwili lewak, dostatecznie zmanipulowany/zmotywowany, potrafi
zaprzeczyć, objawiając tym moralna i mentalną woltę, niewykonalną dla
prawicowca.
Lewacy - niewyczerpalne ludzkie tworzywo i niezbędna ludzka pożywka dla
czerwonych systemów totalitarnych. Zawsze im służyli, służą i będą służyć -
jako ich napęd, narzędzie i nośnik.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-12-01 20:37:36

Temat: Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.12.2021 o 19:49, XL pisze:
> [...]
> jednej chwili lewak, dostatecznie zmanipulowany/zmotywowany, potrafi
> zaprzeczyć, objawiając tym moralna i mentalną woltę, niewykonalną dla

I kto to pisze? Ktoś, kto sprzyja władzy, która niszczy cały system
prawny oraz odbiera człowiekowi elementarne prawa. Władzy, która w imię
chorej ideologii tworzy pseudoprawo i doprowadza do śmierci ludzi.

--
Ewa

3. Data: 2021-12-01 22:45:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I kto to pisze? Ktoś, kto sprzyja władzy, która niszczy cały system
> prawny

Ten utrzymywany i tworzony przez 50 lat przez potomkow czerwonych azjatów i
żydokomuny, przywiezionych do Polski na radzieckich czołgach, a teraz
rozpychających tłustymi zadkami fotele w PE?
TAK. Tej władzy, ktora go niszczy, sprzyjam.

> oraz odbiera człowiekowi elementarne prawa.

Nie ona, tylko IV Rzesza, do ktorej lewactwo nas wprowadziło i w niej na
Polskę bezkarnie wyje i jej szkodzi. Pod wezwaniem wrzodu tego narodu,
rudego psa Angeli Merkel.

> Władzy, która w imię
> chorej ideologii tworzy pseudoprawo i doprowadza do śmierci ludzi.

Chora to jest ideologia przekształcenia Polaków w niewolników, a Polski w
zaplecze niewolnicze dla totalitarnych bonzów ,,starej" Europy pod
przewodnictwem niedawnych jej katów, s dziś nobliwych ,,obrońców ludzkich
praw i europejskich wartości" zgodnie z wytycznymi twojego lewicowego
idola-psychola, Spinellego.

4. Data: 2021-12-01 22:52:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I kto to pisze? Ktoś, kto sprzyja władzy, która niszczy cały system
> prawny oraz odbiera człowiekowi elementarne prawa. Władzy, która w imię
> chorej ideologii tworzy pseudoprawo i doprowadza do śmierci ludzi.

Twoja ,,zdrowa" ideologia:

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-12-00-A
NTYKULTURA-SYSTEM.html

5. Data: 2021-12-01 23:05:04

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.12.21 um 20:37 schrieb FEniks:

> I kto to pisze? Ktoś, kto sprzyja władzy, która niszczy cały system
> prawny oraz odbiera człowiekowi elementarne prawa. Władzy, która w imię
> chorej ideologii tworzy pseudoprawo i doprowadza do śmierci ludzi.

To apros śmierci, słuzby zdrowia i zarzadzania pandemia.

Wczoraj rozbiło sie sześć (6) tupolewów w Polsce, a Polska zajeła drugie
(ex aequo z Czarnogóra) miejsce w nadmiernej umieralności. Albania 32%,
Polska 21%, Bułgaria 20%, Czechy 19%, ..., Austria 9%,..., Niemcy
6%,..., Norwegia -1%.

Zob. https://wien1x1.at/wp-content/uploads/sites/9/2021/1
1/heatmap_land.png

Pewnie fake news? Lewactwo! :-)
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/5yuef7f4
https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5

????????????????
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
????????????????

6. Data: 2021-12-02 02:14:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> (...)Władzy, która w imię
> chorej ideologii tworzy pseudoprawo i doprowadza do śmierci ludzi.

A z jakiegoż to ugrupowania wywodzi się zarzadzający tą śmiercionośną
placówką, która wypięła się na CZŁOWIEKA? ?

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/576284-porazajace
-wyniki-kontroli-w-szpitalu-w-pszczynie-sa-kary

7. Data: 2021-12-02 13:09:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwonych systemów totalitarnych. Zawsze im służyli, służą i będą służyć -

Wychodzi na to, że jesteś lewaczką. Pasuje idealnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2021-12-02 13:13:09

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2021 o 02:14, XL pisze:

> A z jakiegoż to ugrupowania wywodzi się zarzadzający tą śmiercionośną
> placówką, która wypięła się na CZŁOWIEKA? ?

No jak to z jakiego? To ty nie wiesz kto jest obecnie przy władzy i
kieruje tą placówką tworzącą pseudoprawo i doprowadza do śmierci ludzi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2021-12-03 10:07:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.12.2021 o 22:45, XL pisze:

> [...]
> rozpychających tłustymi zadkami fotele w PE?
> TAK. Tej władzy, ktora go niszczy, sprzyjam.

Jeszcze niedawno zwalaliście wszystko na niezlustrowanych komunistów,
esbeków, dzisiaj już piszecie o ich potomkach (a' propos: siebie też
masz tu na myśli?), niedługo już na ich 3. pokolenie będziecie zwalać.
Utkwiłaś w komunie i nie możesz z niej mentalnie wyjść. Dałaś się omamić
zniedołężniałemu starcowi, który podsyca stare emocje i próbuje na nich
coś jeszcze ugrać. A sam - jak wiadomo - spał do południa.

> Nie ona, tylko IV Rzesza

O, widzisz, tu jak zwykle wszystkie hasła na bieżąco! Mówiłam, że warto
tu jednak zaglądać, żeby mieć kwintesencję szurstwa w jednym miejscu.

Wolisz do Putina?

--
Ewa

10. Data: 2021-12-03 10:12:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A z jakiegoż to ugrupowania wywodzi się zarzadzający tą śmiercionośną
> placówką, która wypięła się na CZŁOWIEKA? ?
>
> https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/576284-porazajace
-wyniki-kontroli-w-szpitalu-w-pszczynie-sa-kary

JPRDL! Przeczytałam pierwszy akapit i mi się słabo zrobiło. Jedyne, co
potrafi zrobić minister zdrowia w tej sprawie, to nałożyć karę na
szpital w wysokości 650tys zł?!

Kogo jak sądzisz dotyka ta kara? Oczywiście pacjentów! Tych, którzy
leczą się tam lub chcieliby się leczyć. Podobnie bulwersująca była kara
finansowa dla szpitala w Warszawie, który zaszczepił niby "poza
kolejnością" paru aktorów. Szczepionkami, na które i tak nie ma
chętnych! Ten MZ to skończony osioł jest. Co trzeba mieć we łbie, żeby
popierać takie działania...

--
Ewa

Kto się cieszy, zbyt się spieszy.
Szczepy - nie oglądać.
Unia żywi, Unia radzi. Fałszerze jedzenia.
Zdrowie i jedzenie w rękach mafii.
Zagadka nr 1.