Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.

11. Data: 2021-12-03 14:52:42

Temat: Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-wyniki-kontroli-w-szpitalu-w-pszczynie-sa-kary

> JPRDL! Przeczytałam pierwszy akapit i mi się słabo zrobiło. Jedyne, co
> potrafi zrobić minister zdrowia w tej sprawie, to nałożyć karę na
> szpital w wysokości 650tys zł?!

,,Jedyne, co"? Weź nie ,,PRDL", tylko przeczytaj cokolwiek dalej:
,,(...)Wyniki kontroli zostaną przekazane prokuraturze, która prowadzi
postępowanie w tej sprawie.(...)"

Ale co ważne, poczekaj na ,,opinię"
NIL/NRL - i zachowaj swoje gorące ,,PRDLe"-nie na widok lawinowo sypiących
się stamtąd kar dla (nie)odpowiedzialnych lekarzy, w tym dla ordynatora,
którzy narazili ŻYCIE tej kobiety, olewając ją tylko i wyłącznie! z powodu
nieosiągalności ,,jej" lekarza (tu: ordynatora) - a przy okazji dla
wykazania bzdurności (w ich mniemaniu) przepisów (anty)aborcyjnych. ?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

12. Data: 2021-12-04 11:36:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> ,,Jedyne, co"? Weź nie ,,PRDL", tylko przeczytaj cokolwiek dalej:
> ,,(...)Wyniki kontroli zostaną przekazane prokuraturze, która prowadzi

J.w.

> Ale co ważne, poczekaj na ,,opinię"
> NIL/NRL - i zachowaj swoje gorące ,,PRDLe"-nie na widok lawinowo sypiących
> się stamtąd kar

[sarkazm]?

13. Data: 2021-12-04 16:23:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2021 o 14:52, XL pisze:

> [...]
> nieosiągalności ,,jej" lekarza (tu: ordynatora) - a przy okazji dla
> wykazania bzdurności (w ich mniemaniu) przepisów (anty)aborcyjnych. ?

Tia. Gdyby ratowali jej życie, to zaraz by pod szpitalem czekały
oddziały Kai Godek. I wtedy prokurator by nałożył karę. Więc - jak by
nie patrzeć - dupa zawsze z tyłu.

--
Ewa

14. Data: 2021-12-04 16:41:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Tia. Gdyby ratowali jej życie, to zaraz by pod szpitalem czekały
> oddziały Kai Godek. I wtedy prokurator by nałożył karę. Więc - jak by
> nie patrzeć - dupa zawsze z tyłu.

Wątpię. Po prostu Ty nie znasz obowiązującego prawa, a Godek tak.

https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/828
6968,aborcja-legalna-w-sytuacji-zagrozenia-zycia-lub
-zdrowia-kobiety.html

15. Data: 2021-12-05 18:26:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.12.2021 o 16:41, XL pisze:

> Wątpię. Po prostu Ty nie znasz obowiązującego prawa, a Godek tak.
>
> https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/828
6968,aborcja-legalna-w-sytuacji-zagrozenia-zycia-lub
-zdrowia-kobiety.html

Każda ciąża z płodem obarczonym letalną wadą jest zagrożeniem dla życia
i zdrowia matki, a przecież mnóstwo jest przypadków, kiedy odmówiono
kobiecie prawa do określonej procedury medycznej. Także i przed
zaostrzeniem tej ustawy. I także w takich sytuacjach protestowały grupy
pro-embrio-life.

NB Dlaczego minister wypowiada się dopiero teraz, a nie wypowiadał się w
czasie, kiedy to drakońskie prawo zostało wprowadzone, żeby uspokoić
medyków?

--
Ewa

16. Data: 2021-12-05 18:33:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

6968,aborcja-legalna-w-sytuacji-zagrozenia-zycia-lub
-zdrowia-kobiety.html

> Każda ciąża z płodem obarczonym letalną wadą jest zagrożeniem dla życia
> i zdrowia matki

Zgodnie z takim myśleniem to w ogóle każda ciąża, nawet prawidłowa i bez
żadnej wady płodu, też nim jest. ŻYCIE generalnie jest zagrożeniem życia i
zdrowia, jako ,,śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową". Za chwilę wy,
aborcjonistki, będziecie żądać prawa do zabicia w imię życia. To dopiero
będzie farsa.

17. Data: 2021-12-05 20:41:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 18:33, XL pisze:

> [...]
> aborcjonistki, będziecie żądać prawa do zabicia w imię życia. To dopiero

No właśnie m.in. z powodu takich wypowiedzi lekarze w szpitalu w
Pszczynie nie podjęli żadnych działań. Teraz chyba rozumiesz...

--
Ewa

18. Data: 2021-12-05 21:35:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

6968,aborcja-legalna-w-sytuacji-zagrozenia-zycia-lub
-zdrowia-kobiety.html

> No właśnie m.in. z powodu takich wypowiedzi lekarze w szpitalu w
> Pszczynie nie podjęli żadnych działań. Teraz chyba rozumiesz...

Nie imputuj mi, jak i co ja ,,rozumiem".
Ludzie zbliżeni do sprawy piszą w necie, że kobietę lekarze w tym szpitalu
bezdusznie olali tylko i wyłącznie dlatego, że to była pacjentka
ordynatora, a on był w tym momencie ,,nieosiągalny" i oni palcem nie
kiwnęli, bo nie ich pacjentka. Bo gdyby wszystko szło dobrze, to spoko, a
gdy przyszły komplikacje, to każdy umył ręce.
A teraz dorabia się do tej podłości ideologię.

19. Data: 2021-12-05 21:47:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 21:35, XL pisze:

> Ludzie zbliżeni do sprawy piszą w necie

Tia... i wszystko jasne.

--
Ewa

20. Data: 2021-12-05 22:29:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PFEniks <x...@p...fm> wrote:

> Tia... i wszystko jasne.

Piszą o tym koleżanki Zmarłej.
Sama też się z tym zjawiskiem spotkałam, to nagminne zjawisko, że lekarze
olewają pacjentki ,,prywatne", gdy akurat nie ma w zasięgu ich ,,opiekuna", a
są kłopoty. Nic się od komuny w tym nie zmieniło. Sama straciłam przez to
dziecko i omal nie straciłam życia. Ale to nie były czasy, w których
przyszłoby mi w ogole do głowy oskarżyć lekarzy. Oni wtedy byli jeszcze
bardziej carami i bogami. To, co w ogole ze mną wtedy wyrabiali, rodząc
dziś skwitowałabym sądem o odszkodowanie za samą traumę, nie mówiąc, że za
skutki też...

Ale - ad rem.
Czy wg ciebie gdyby nie wyrok TK, to ta kobieta by nie zmarła? Już widzę,
jak się wijesz.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Kto się cieszy, zbyt się spieszy.
Szczepy - nie oglądać.
Unia żywi, Unia radzi. Fałszerze jedzenia.
Zdrowie i jedzenie w rękach mafii.
Zagadka nr 1.