Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 03 Dec 2021 13:52:42 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-wyniki-kontroli-w-szpitalu-w-pszczynie-sa-kary

> JPRDL! Przeczytałam pierwszy akapit i mi się słabo zrobiło. Jedyne, co
> potrafi zrobić minister zdrowia w tej sprawie, to nałożyć karę na
> szpital w wysokości 650tys zł?!

,,Jedyne, co"? Weź nie ,,PRDL", tylko przeczytaj cokolwiek dalej:
,,(...)Wyniki kontroli zostaną przekazane prokuraturze, która prowadzi
postępowanie w tej sprawie.(...)"

Ale co ważne, poczekaj na ,,opinię"
NIL/NRL - i zachowaj swoje gorące ,,PRDLe"-nie na widok lawinowo sypiących
się stamtąd kar dla (nie)odpowiedzialnych lekarzy, w tym dla ordynatora,
którzy narazili ŻYCIE tej kobiety, olewając ją tylko i wyłącznie! z powodu
nieosiągalności ,,jej" lekarza (tu: ordynatora) - a przy okazji dla
wykazania bzdurności (w ich mniemaniu) przepisów (anty)aborcyjnych. ?

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.