Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.

Data: 2021-12-05 22:29:24
Temat: Re: Lewactwo to jednak NIE stan umysłu.
Od: XL <i...@g...pl>

PFEniks <x...@p...fm> wrote:
> W dniu 05.12.2021 o 21:35, XL pisze:
>>
>> Ludzie zbliżeni do sprawy piszą w necie
>

> Tia... i wszystko jasne.

Piszą o tym koleżanki Zmarłej.
Sama też się z tym zjawiskiem spotkałam, to nagminne zjawisko, że lekarze
olewają pacjentki ,,prywatne", gdy akurat nie ma w zasięgu ich ,,opiekuna", a
są kłopoty. Nic się od komuny w tym nie zmieniło. Sama straciłam przez to
dziecko i omal nie straciłam życia. Ale to nie były czasy, w których
przyszłoby mi w ogole do głowy oskarżyć lekarzy. Oni wtedy byli jeszcze
bardziej carami i bogami. To, co w ogole ze mną wtedy wyrabiali, rodząc
dziś skwitowałabym sądem o odszkodowanie za samą traumę, nie mówiąc, że za
skutki też...

Ale - ad rem.
Czy wg ciebie gdyby nie wyrok TK, to ta kobieta by nie zmarła? Już widzę,
jak się wijesz.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.