Re: Lewactwo w wersji afro.

Data: 2017-06-12 16:19:35
Temat: Re: Lewactwo w wersji afro.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> news:593db3a2$0$15206$65785112@news.neostrada.pl...
>> Ikselka <i...@g...pl> wrote:
>>> Ku przestrodze:
>>>
>>> https://reporters.pl/4048/czarne-zbrodnie-na-bialych
-farmerach-teraz-maja-czego-chcieli-glod-i-nedza-fot
o/amp/

> W RPA mordy na białych farmerach są "normą" od czasów prezydenta Mandeli.
> Nawet kiedyś rząd Gruzji zaproponował im, że da im gruzińskie PGRy, żeby
> tylko przywrócili na nich uprawę rolną- mieli tylko wyemigrować z RPA.

Wiem dokładnie, jak tam jest. Moja rodzina mieszka w fortecy (kuzynka
wyszła za Bura) - dom i posesja strzeżone wokoło i z dachu przez 8
ochroniarzy z karabinami maszynowymi, po zakupy czy dzieci do szkoły - z
dwoma ochroniarzami j.w. jadącymi w łaziku osobnym za samochodem.
Nie wyobrażam sobie takiego życia.

Ano.