Lewactwo w wersji afro.

1. Data: 2017-06-11 22:32:00

Temat: Lewactwo w wersji afro.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ku przestrodze:

https://reporters.pl/4048/czarne-zbrodnie-na-bialych
-farmerach-teraz-maja-czego-chcieli-glod-i-nedza-fot
o/amp/

"Czarne zbrodnie na białych farmerach. Teraz mają, czego chcieli: głód i
nędza (FOTO)

Niegdyś kwitnące farmy odebrane przemocą białym, nowi czarni "właściciele"
zaledwie w kilka lat zamienili w totalną ruinę. A cały kraj zbankrutował.
Tak się kończą lewackie eksperymenty ze "sprawiedliwością społeczną".

Zimbabwe było w nie najgorszej sytuacji gospodarczej, zanim ok. 2000 r.
prezydent Robert Mugabe nie postanowił przeprowadzić "reformy rolnej".
Popierane przez rząd dzikie hordy czarnych wdzierały się na farmy i
zabierały je siłą prawowitym białym właścicielom.

Jeśli ktoś nie zdążył uciec - był zabijany. Zginęło co najmniej 12-tu
farmerów. Do 2013 r. zrabowano w ten sposób ponad 5 tys. farm - w całym
kraju nie pozostał ani jeden biały farmer.

Kontrolowane przez czarnych rządowe media pomijały te zbrodnie milczeniem,
a nawet zachęcały do rabunku. Lewacy na Zachodzie byli wręcz zachwyceni
"sprawiedliwą reformą rolną", a europejskie rządy udawały, że nie widzą, iż
w Zimbabwe jest faktycznie dokonywana na białych ludziach czystka etniczna.

zimbabwe_farmerzy4

Dopiero kiedy dyktator Robert Mugabe zaczął niedawno nękać czarną opozycję
nasyłanymi gangsterami i tajnymi służbami, Zachód nagle się obudził -
nałożył na Zimbabwe sankcje i zażądał przy okazji rekompensat dla
bezprawnie wywłaszczonych farmerów.

Przyciśnięty do muru rząd Zimbabwe obiecał we wrześniu br. wypłacić
rekompensaty dawnym białym właścicielom z dochodów podatkowych zebranych od
obecnych czarnych farmerów. Tyle, że ani jeden z nich nie płaci żadnych
podatków bo nie ma żadnego dochodu!

Nowi czarni "właściciele" nie mają elementarnego pojęcia o gospodarowaniu
na farmie i niewielu ma w ogóle ochotę się tego nauczyć. Mówią, że nie są w
stanie związać końca z końcem, a co dopiero płacić jakieś podatki. Wręcz
przeciwnie - sami żądają pomocy finansowej od państwa.

Dzisiejsza produkcja rolna Zimbabwe to zaledwie znikomy ułamek tego, co
kraj produkował przed 2000 r., kiedy farmy należały do białych. Ziemia leży
porzucona i zarasta dżunglą. Nikt niczego nie sieje, ani niczego nie
hoduje. Gospodarka zeszła na poziom prymitywnej wegetacji plemiennej.

buszmeni

Zresztą nietrudno obliczyć, że obiecane 42,7 mln USD odszkodowania za 5
tys. wielkich farm to 8,5 tys. USD za farmę - co najmniej kilkaset razy
mniej niż każda z nich była warta w momencie przejęcia.

Gazeta South Africa's Independent opisuje - jeden z wielu - przypadek
80-letniego dziś byłego farmera Briana van Buurena. W 1964 r. kupił farmę i
przez lata ją rozwijał, wkładając w nią całe swoje serce. Najpierw uprawiał
tytoń, potem doszła plantacja bananów. Dawał pracę wielu czarnym i dobrze
ich traktował.

Zbudował system nawadniania, zmeliorował teren, kupił nowoczesne maszyny,
traktory, postawił magazyny tytoniu i owoców oraz dwie tamy. Wszystko to
odebrano mu siłą w 2010 r. "Udało mi uratować tylko dwa samochody i trochę
mebli z domu" - przyznaje.

Teraz żyje w nędzy w Mutare, nie ma pracy, kończą mu się oszczędności.
Nigdy zresztą nie miał dużo gotówki bo wszystko inwestował w farmę. Czasem
spotyka się z innymi dawnymi byłymi farmerami, których w ten sam sposób
obrabowanego z całego dobytku.

zimbabwe_farmerzy2

Jego kolega Pieter de Klerk też stracił swoją farmę Kondozi w Odzi, którą
rozwijał przez 50 lat. Kiedyś było to wielkie kwitnące przedsiębiorstwo
ogrodnicze produkujące na eksport. Dziś de Klerka utrzymują dzieci.

Stary człowiek nie ma żadnych szans na znalezienie zajęcia - bezrobocie w
Zimbabwe wynosi już ponad 80 proc. Inflacja - kilka milionów procent
rocznie. Kraj jest od dawna całkowitym bankrutem. Za to jest
"sprawiedliwość społeczna" - czarni dostali ziemię!

Na której pewnie sami niedługo umrą z głodu, chyba że zasilą szeregi
uciekających do Europy imigrantów..."

Ano - zasilą!

2. Data: 2017-06-11 23:18:26

Temat: Re: Lewactwo w wersji afro.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> "sprawiedliwość społeczna" - czarni dostali ziemię!
>
> Na której pewnie sami niedługo umrą z głodu, chyba że zasilą szeregi

I to samo zrobią z Europą - zamienią w kupę ruin.

3. Data: 2017-06-12 07:48:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 22:32, Ikselka pisze:
> [...]
> zaledwie w kilka lat zamienili w totalną ruinę. A cały kraj zbankrutował.

Trzeba było dać czarnym takie wynagrodzenie za pracę, żeby było ich stać
na edukację dzieci. To takie proste, a nie do ogarnięcia przez
rasistowskich faszystów.

> Tak się kończą lewackie eksperymenty ze "sprawiedliwością społeczną".

No i sama widzisz. Wy kompletnie nie ogarniacie tego co się dzieje.
Tak kończą się rasistowskie eksperymenty. Białych faszystów historia
niczego nie uczy.

> [...]
> Popierane przez rząd dzikie hordy czarnych wdzierały się na farmy i
> zabierały je siłą prawowitym białym właścicielom.

Z niezrozumiałych (dla białych bogatych rasistów) przyczyn, żyjący jak
pączki w maśle czarni wdarli się na farmy. Pewnie dlatego, że mieli taki
kaprys, a nie dlatego, że cierpieli nędzę i zapierdalali u białasa za
miskę ryżu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-12 07:51:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 23:18, Ikselka pisze:

> [...]

I sam zapierdalał w polu za miskę ryżu.

Łaskawca...

Posmakują jak to jest, to zmądrzeją i może w końcu zrozumieją co się stało.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-06-12 08:15:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> zaledwie w kilka lat zamienili w totalną ruinę. A cały kraj zbankrutował.

Zupełnie jak w Rosji - po "reformach" Lenina.

6. Data: 2017-06-12 09:09:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 08:15, Ikselka pisze:

> Zupełnie jak w Rosji - po "reformach" Lenina.

I zupełny brak wniosków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-12 09:17:10

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pączki w maśle czarni wdarli się na farmy. Pewnie dlatego, że mieli taki
> kaprys, a nie dlatego, że cierpieli nędzę i zapierdalali u białasa za

Katastrofy gospodarcze nie maja zwiazku ani z rasa ani z klimatem, ale
rasisty i nacjonalisty nie przekonasz. Zaden lekarz, nawet urolog tu nie
pomoze. ;-)
Lekcje niegospodarnosci i korupcji elit politycznych przezyly Rosja
Sowiecka, demoludy, Chiny, Kuba, Korea Polnocna, Etiopia, a teraz
Wenezuela (jesli cos zapomnialem, to prosze uzupelnic). Po prostu
ekonomiczni i polityczni ignoranci biora sie za rzadzenie i probuja
zbudowac ludziom raj na ziemi. A wychodzi wiadomo co.
W mysl stwierdzenia Lenina, ze i kucharka moze rzadzic panstwem,
zastapiono doswiadczonych i kompetentnych dyrektorow i kierownikow
fabryk i zakladow oddanymi, ale niewykwalifikowanymi towarzyszami.
Wlascicielom zabrano domy i mieszkania, a osiedlono tam ludzi, ktorzy
zyli od pokolen w barakach. Dziedzicom i ziemianom odebrano majatki
ziemskie i podzielono miedzy biedote, ktora z dziada pradziada pracowala
fizycznie, a o gospodarowaniu nie miala pojecia. Itd. itp.
"Sprawiedliwosc dziejowa" mniej wiecej podobnie wygladala w Europie,
Azji, Afryce i Amerykach.
Nikt nie chcialby zyc w warunkach jakie opisywali V.Hugo lub C.Dickens,
ale we Francji czy Anglii zmiany byly ewolucyjne, a nie rewolucyjne - z
dnia na dzien: dawny poddany stawal sie panem, a pan poddanym. Ot co.
A co do Zimbabwe, to "znawczyni" tematu radzilbym sie tam wybrac i
zbadac sytuacje na miejscu. Ja bylem pare dni pod koniec wrzesnia 2015
r. w Victoria Falls, porobilem sporo zdjec, dobrze zjadlem, cos tam
kupilem (przeszli na USD, dwa stare banknoty - trylionowe i bilionowe
kupilem na ulicy), glaskalem mlode lwy (kosztowalo to troche) i
draznilem pawiany kolo naszej lodge. Aha, bezrobocie jest chyba ponad
90%, wiec po zmierzchu lepiej siedziec w dobrze strzezonym hotelu, choc
ponoc idzie ku lepszemu, jak mowil nam przewodnik i zachecal do
zwiedzania parkow narodowych. Dodam jeszcze na koniec, ze w Zimbabwe jak
i w innych nieudanych eksperymentach gospodarczych mahometan raczej nie
uswiadczysz. ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

8. Data: 2017-06-12 11:40:45

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

-farmerach-teraz-maja-czego-chcieli-glod-i-nedza-fot
o/amp/

> I to samo zrobią z Europą - zamienią w kupę ruin.

W RPA mordy na białych farmerach są "normą" od czasów prezydenta Mandeli.
Nawet kiedyś rząd Gruzji zaproponował im, że da im gruzińskie PGRy, żeby
tylko przywrócili na nich uprawę rolną- mieli tylko wyemigrować z RPA.
Niestety- nie zgodzili się- i wielu z nich przypłaciło to życiem. Gwałty
bywały niemalże codziennością. Zabicie bura to w języku zuluskim hasło,
okrzyk- który niedawno miał wykrzykiwać ubrany w strój zuluski nowy
prezydent RPA- wymachując przy okazji dzidą. Podejrzewam, że największe
potęgi świata- Chiny i USA- już zacierają ręce na myśl o dobraniu się do
złóż kolejnych krajów afrykańskich. Pod rządami stabilnego państwa zakup
tych złóż jest dość drogi- kacyk, rządzący według zasad plemiennych- odda je
za półdarmo.

--
Chiron

9. Data: 2017-06-12 11:42:12

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

-farmerach-teraz-maja-czego-chcieli-glod-i-nedza-fot
o/amp/

> Zupełnie jak w Rosji - po "reformach" Lenina.

I tak, jak wtedy- przyjechali najbogatsi ludzie świata z listą rzeczy, które
ci mieli im oddać w zamian za dostawy swoich nadwyżek żywności i broni.

--
Chiron

10. Data: 2017-06-12 16:19:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> Nawet kiedyś rząd Gruzji zaproponował im, że da im gruzińskie PGRy, żeby
> tylko przywrócili na nich uprawę rolną- mieli tylko wyemigrować z RPA.

Wiem dokładnie, jak tam jest. Moja rodzina mieszka w fortecy (kuzynka
wyszła za Bura) - dom i posesja strzeżone wokoło i z dachu przez 8
ochroniarzy z karabinami maszynowymi, po zakupy czy dzieci do szkoły - z
dwoma ochroniarzami j.w. jadącymi w łaziku osobnym za samochodem.
Nie wyobrażam sobie takiego życia.

Ano.

Za wolność waszą i naszą.
Nobla mu!