Nobla mu!

1. Data: 2017-06-11 21:58:20

Temat: Nobla mu!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://reporters.pl/7873/gratulacje-islamski-mlotko
wiec-spod-katedry-to-laureat-nagrody-komisji-europej
skiej/amp/

"Zamachowiec, który 6 czerwca br. zaatakował młotkiem francuskiego
policjanta na placu przed katedrą Notre-Dame w Paryżu to laureat Nagrody
Przeciw Dyskryminacji przyznanej przez Komisję Europejską. Szokująca
wiadomość podał jako pierwszy Daily Mail.

40-letni Fari Ikken to imigrant z Algierii, który skończył studia w
Sztokholmie i pracował tam potem przez dwa lata jako dziennikarz. To
właśnie za artykuły, w których domagał się lepszej opieki medycznej dla
imigrantów został w 2009 r. uhonorowany przez Brukselę prestiżową
europejską nagrodą.

W 2011 r. Ikken wrócił do Algierii, gdzie prowadził portal regionalny i
pracował dla państwowej gazety "Al Watan". W 2013 r. przejechał do Francji,
żeby zrobić doktorat. Regularnie publikował artykuły poświęcone...
terroryzmowi i dżihadowi.

Teraz przed katedrą Notre-Dame w Paryżu rzucił się z młotkiem na trzech
policjantów krzycząc: "To za Syrię!". Jednego z nich powalił i lekko
zranił, ale dwaj pozostali zdążyli go postrzelić. Z ranami klatki
piersiowej trafił do szpitala. Okazało się, że miał przy sobie także noże
kuchenne."

"On stał się radykalnym islamistą w czasie swojego pobytu w Szwecji" -
przyznaje w rozmowie z algierskim portalem TSA-Algerie jego bratanek
Sofiane Ikken. Prowadzący śledztwo potwierdzają, że "młotkowiec" sprzed
katedry przyrzekł wierność dżihadystom, a w jego mieszkaniu znaleziono
nagrania i materiały propagandowe ISIS."

2. Data: 2017-06-12 07:41:21

Temat: Re: Nobla mu!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 21:58, Ikselka pisze:
> [...]
> Przeciw Dyskryminacji przyznanej przez Komisję Europejską. Szokująca
> wiadomość podał jako pierwszy Daily Mail.

Rzeczywiście szokujące. Szokujące jest to, że w cywilizowanym kraju
ludzie nie mają dostępu do opieki medycznej.

"W 2009 roku Algierczyk otrzymał dziennikarską nagrodę Komisji
Europejskiej za reportaż o sytuacji osób ubiegających się o azyl w
Szwecji, które nie mają nawet dostępu do opieki medycznej."

"On stał się radykalnym islamistą w czasie swojego pobytu w Szwecji"

A faszyści i reszta katotalibskich rasistowskich głąbów szuka
wytłumaczenia zamachów w kretyńskich teoriach spiskowych o centralnie
sterowanej islamizacji Europy... Nadziwić się nie mogą, że we Francji
ludzie stają się radykalni, gdy rodzą się i wegetują w getcie na
obrzeżach miast.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-06-12 08:28:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> wiadomość podał jako pierwszy Daily Mail.
>
> 40-letni Fari Ikken to imigrant z Algierii, który skończył studia w

Oczywiście za darmo, nie płacąc za nie ani grosza.

> i pracował tam potem przez dwa lata jako dziennikarz. To
> właśnie za artykuły, w których domagał się lepszej
> opieki medycznej dla
> imigrantów

I to nie tylko tych ostatnich, ale dla wszystkich dzielnic muzułmańskich,
gdzie nikt nie pracuje i pracować nie zamierza. Oczywiście darmowej (bo
pracować nie mąką zamiaru), bez płacenia ubezpieczenia i podatków.
Bo przecież się NALEŻY.

I dlatego trzeba zabić policjanta, żeby to uzyskać. A najlepiej całą halę
dzieci lub cały pociąg ludzi.

Lepszym pomysłem, panowie muzułmanie, byłoby kolejne, sukcesywne wysadzanie
szpitali! Wtedy od razu leczenie będzie lepsze.

Owsiak zaprasza!
Szwecja chce więcej!
Do Leo :-)
[imigranci] Nie żałuję już Niemców.