Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters

1. Data: 2017-06-12 07:59:13

Temat: Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Niech pislamiści wiedzą, że świat widzi co się u nas dzieje.

https://www.washingtonpost.com/world/europe/polish-p
olice-forcibly-remove-anti-kaczynski-protesters/2017
/06/10/6599fe4e-4e18-11e7-987c-42ab5745db2e_story.ht
ml

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-06-12 09:17:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
olice-forcibly-remove-anti-kaczynski-protesters/2017
/06/10/6599fe4e-4e18-11e7-987c-42ab5745db2e_story.ht

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,policja-
usunela-sila-blokujacych-krakowskie-przedmiescie,234
177.html

"(...)policja usuwała osoby, które usiadły w poprzek Krakowskiego
Przedmieścia. "

"Przed godz. 21 przedstawiciele Obywateli RP wysłali informację do
dziennikarzy."

Gdyby nie wysłali, pies z kulawą nogą na "świecie" by sie nie zainteresował
ich tyłkami blokującymi LEGALNĄ manifestację.

A w przyszłym roku my, Narodowcy, zrobimy im kontr-kontr.

3. Data: 2017-06-12 10:39:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 09:17, Ikselka pisze:

> [...]
> ich tyłkami blokującymi LEGALNĄ manifestację.
>
> A w przyszłym roku my, Narodowcy, zrobimy im kontr-kontr.

I tak właśnie rodził się faszyzm w Europie.
Ale żeby to wiedzieć, musiałabyś mieć jakieś wykształcenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-12 16:21:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
177.html

> I tak właśnie rodził się faszyzm w Europie.
> Ale żeby to wiedzieć, musiałabyś mieć jakieś wykształcenie.

Takie jak ten od młotka sprzed Notre Dame wystarczy? Mam.

5. Data: 2017-06-12 17:03:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 16:21, Ikselka pisze:

> [...]
177.html

> Takie jak ten od młotka sprzed Notre Dame wystarczy? Mam.

Ty masz bagno w głowie, a nie wykształcenie.

http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/2017/06/12/fras
yniuk-czyli-co-czeka-antypisowska-opozycje

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-13 11:23:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Ty masz bagno w głowie, a nie wykształcenie.
>
> http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/2017/06/12/fras
yniuk-czyli-co-czeka-antypisowska-opozycje

Spadaj mi tu z jakimiś blogasami.

7. Data: 2017-06-13 11:58:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-13 o 11:23, Ikselka pisze:

yniuk-czyli-co-czeka-antypisowska-opozycje

> Spadaj mi tu z jakimiś blogasami.

A jak nie, to co?
Zablokujesz mi dostęp do grupy? :):)

Powrotu do zdrowia życzę.