Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]

Subject: Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<d...@g...com>
<5dda8864$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
From: Kviat
Date: Tue, 26 Nov 2019 18:11:36 +0100

W dniu 26.11.2019 o 00:33, m...@g...com pisze:

> [...]
;)))))

> Bez sensu. To jakiś bełkot :)
> Właśnie udowodniłeś, że bóg jest wymysłem człowieka.
> --
> Wlasnie udowodniles ze cudze slowa rozumiesz tak jak POtrafisz czyli PO swojemu
> a to czego nie rozumiesz to POstrzegasz PO prostu jako niezrozumialy belkot.
> Chyba sie zgodzisz ze to prosty logiczny wniosek? ;)

Nie. To bełkot.

> Ludzie sobie wymyslili 5000 bozkow ktorych nie ma (POza ich wyobraznia).
> A nas wymyslil JEDYNY Bog ktory JEST

A który to ten jedyny? I dlaczego akurat ty o tym decydujesz, który jest
prawdziwy i że w ogóle jest?

> -POza naszym ludzkim wyobrazeniem.

Skoro jest poza wyobrażeniem, to są dwie możliwości:
1) nie ma go
2) jeżeli jest, to bladego pojęcia nie masz czego chce i bladego pojęcia
nie masz o bogu podczas pisania o bogu - wszystko co "wiesz" o bogu
musisz zwyczajnie zmyślić

(skąd wiadomo że jest dobry? skąd się wzięły przykazania, skoro nie
wiadomo czego chce? skąd wiadomo, że w ogóle istnieje, a nie że go sobie
ludzie wymyślili, skoro jest poza ludzkim wyobrażeniem?)

> To wlasnie znaczy slowo Transcendencja. NIEpoZNAWALNosc naszymi metodami.

Sugerujesz, że są jakieś inne, nie nasze, metody?
Są?

> ALE TEN JEDYNY BOG SIE OBJAWIA.

Tylko na oddziałach psychiatrycznych. W rzeczywistości nie odnotowano
ani jednego takiego objawienia.

> Bo CHCE BYC POZNANY.

Skąd wiesz, że chce, skoro jest poza ludzkim doświadczeniem? (Chyba
jesteś jesteś człowiekiem... czy nie?)
Jak poznałeś, że chce, skoro naszymi metodami jest niepoznawalny?

Oj... w co drugim zdaniu sam sobie zaprzeczasz i do tego twierdzisz, że
to jest logiczne :):)

> M.innymi w sercu czlowieka -ktore wszak sam stworzyl.

Skąd wiesz, że stworzył?
Przecież jest niepoznawalny ludzkimi metodami :):)

Ludzie wielokrotnie prześwietlali i kroili na plasterki ludzkie serce i
nikogo tam nie znaleźli.

> ZAPYTAJ SAMEGO SIEBIE JAKIEGO BOGA UZNALBYS ZA BOGA.

Żadnego. Bogów nie ma, po co mam wymyślać kolejnego?

> REALNEGO BOGA

:):):)
Nadal nie możesz się zdecydować :)

> a nie wymyslonego jak tych 5000 bozkow.
> TO CO ZOBACZYSZ W SWOIM SERCU OKAZE SIE BYTEM REALNYM

Jeśli zachoruję.

> Bo ten ISTNIEJACY BOG wpisal tesknote za soba w CIEBE.

Jak to poznałeś? Skoro jest niepoznawalny ludzkimi metodami?

> Nosisz w swoim sercu OBRAZ REALNEGO BOGA.
> TY SAM JESTES JEGO OBRAZEM.
> ON CIE STWORZYL NA SWOJ OBRAZ I PODOBIENSTWO.... ;)

I dalej zmyślasz :)

> To nadal jakis belkot? ;P

Tak, to jest bełkot. Kupy to się nie trzyma i sam sobie zaprzeczasz.

> Sprobujemy jeszcze inaczej ;)

A wielu was tam jest? Bo nie wiem czy dam radę odpowiadać na raz wielu
osobom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr