Re: Licencje edukacyjne SBS2003 od 1 lipca 2006 :)

Data: 2006-08-02 14:46:58
Temat: Re: Licencje edukacyjne SBS2003 od 1 lipca 2006 :)
Od: "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl>

To jeszcze dwie sprawy ;)
> A co powiesz na małe firmy -sklepy? (serwer i dwie stacje), obsługujące
> spzredaż?
> To nie jest "marnowanie zasobów"?
Czy w tych firmach jest 20 komputerów i 10 serwerów?

> Co powiesz na kursy i firmy szkoleniowe?
Kursy to poroniony pomysł ministerstwa dlaczego?
Obowiązkiem nauczyciela NIE jest opieka nad sprzętem komputerowym. Szkoły,
urzędnicy, dyrektorzy, minister NIE mają prawa nas do tego zmusić bo nie ma
ku temu żadnych podstaw prawnych.
Z uwagi na powyższe nie rozumiem skąd pomysł obowiązkowych szkoleń
nauczycieli celem administracji tymi sieciami.
Coś tu jest NIE TAK...

Pominę poziom merytoryczny 90% ośrodków szkolniowych.
Pozdrawiam
Grzesiek