Likwidacja ksiązeczki mieszkaniowej - uzyskanie premi

11. Data: 2005-01-13 21:28:09

Temat: Re: Likwidacja ksiązeczki mieszkaniowej - uzyskanie premi
Od: "Laris" <o...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hgfh" <h...@N...pl> napisał w wiadomości
news:cs6gnm$o13$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ja czekalam miesiac (wyrobili sie w ostatnim dniu tego terminu):-)

U mnie nie ma takiej opcji. Jak sie nie wyrobia do konca miesiaca, to
mam komornika na glowie i natychmiastowa eksmisje :)

Laris

12. Data: 2005-01-17 15:31:38

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Laris <o...@t...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cs6p4n$jfj$...@n...onet.pl...

> U mnie nie ma takiej opcji. Jak sie nie wyrobia do konca miesiaca, to
> mam komornika na glowie i natychmiastowa eksmisje :)

No i wyrobili sie przed czasem. Tyle ze wielkosc premii gwarancyjnej
moze przyprawic o zawal ;((((((((((((((

Laris

cieknąca spłóczka
Wanna... Czy istnieją środki...