Re: Liliowce

1. Data: 2000-07-03 00:20:19

Temat: Re: Liliowce
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

Pan Artur Jasiński prezentuje liliowce na swojej stronie http://www.liliowce.csl.pl
Pani Wiesi proponuję zajrzeć do działu "Firmy sprzedające liliowce w Polsce" gdzie
znajduje się oferta handlowa Pana Jasińskiego. Dla mnie to był szok!!!
Andrzej M

Oddaj swój głos! Radio Plus zagra Twój przebój. <http://pluslista.wp.pl/>

2. Data: 2000-07-03 13:24:08

Temat: Odp: Liliowce
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej M <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@m...newsga
te.pl...
> [...]
Polsce" gdzie
> znajduje się oferta handlowa Pana Jasińskiego. Dla mnie to był szok!!!

Ja też jestem porażona. Byłam na stronie p.Jasińskiego. Nie wyobrażałam
sobie nigdy, że jedna sadzonka liliowca ( ładne, ale nie rzucające na
kolana ) może kosztować 600 zł ( są też tylko po 500, 400, 250 zł ).
Na szczęście kilka dostałam za darmo od zaprzyjaźnionych działkowców, a
jeden piękny różowy kupiłam w Niemczech
za 3 DM.
Pozdrawiam.
Majka

3. Data: 2000-07-03 19:13:21

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta strona jak i druga polska strona o liliowcach
http://free.polbox.pl/m/mirage2/ jest mi bardzo dobrze znana.
Nie upieram sie przy drogich liliowcach odmianowych ( chociaz gdybym miala
ogrod przy domu to kto wie - przepiekny jest Ed Brown czy Pink Debiutante )
ale na koncu katalogu jest oferta specjalna, aktualna od jesieni 2000, w
ktorej mozna wybrac i kupic liliowce w cenie od 10 - 50 zl ( w roznych
kolorach i ksztaltach).
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Andrzej M wrote in message
<2...@m...newsgate.pl>.
..

4. Data: 2000-07-03 19:13:27

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Majka
Ja tez dostalam od siasiadow, zamawialam u p. Bialoblockiej, we Florexpolu,
w szkolce w Krakowie ( nie polecam bo zostalam oszukana - pelna lilia
okazala sie pojedyncza, a pelny pozny wysoki liliowiec bedzie zaraz kwitl na
lodydze 30 cm, jedna sadzonka byla tak mala, ze niestety nie udalo mi sie
jej uratowac) i pewnie zamowie u p. Jasinskiego, bo chcialabym jeszcze taki
z falbankami, z pofaldowanymi platkami, z jasnym srodkiem czy z pajeczymi
dlugimi platkami. Nie mam tez jeszcze bialego....

5. Data: 2000-07-04 12:53:23

Od: Andrzej M <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał / wrote:

> [...]
> z falbankami, z pofaldowanymi platkami, z jasnym srodkiem czy z pajeczymi
> dlugimi platkami. Nie mam tez jeszcze bialego....
Obawiam się że na biały przyjdzie Ci jeszcze trochę poczekać bo jeszcze takiego nie
wyhodowano.
Andrzej M

6. Data: 2000-07-04 16:00:44

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyhodowano, wyhodowano.

Andrzej M wrote in message <8jsmo3$1ql$1@korweta.task.gda.pl>..
.
> [...]
> Nie mam tez jeszcze bialego....

>Obawiam się że na biały przyjdzie Ci jeszcze trochę poczekać bo jeszcze

Jak odczytac archiwum
Re: Odp: Woda - oczko w ogrodzie.
Przyczepy Kempingowe Tanio !
Owocowe