Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?

1. Data: 2002-08-24 20:12:26

Temat: Linie papilarne - jakie geny sa za nie odpowiedzialne - czy mozliwa jest zmiana ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace lini papilarnych.
Skad sie biora, jakie geny sa za nie odpowiedzialne i
czy linie papilarne ma tylko czlowiek, czy takze inne ssaki.

Kiedys czytalem o ludziach z zaburzeniami genetycznymi, ktorych opuszki
palcow byly gladkie, pozbawione lini papilarnych.

Czy ktos czytal ostatnio na ten temat i moze powiedziec,
czy klonowanie powiela ksztalt linii papilarnych, czy tez sa one
ksztaltowane w starszym wieku, takze pod wplywem czynnikow zewnetrznych,
jak linie na dloniach ?

Czy znane sa wyniki badan nad genetyczna zmiana lini papilarnych lub pod
wplywem wewnetrznych/ zewnetrznych czynnikow ?
Czy po oparzeniach palcow gubia sie, czy tez odzyskuja pierwotny ksztalt
?

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

2. Data: 2002-08-25 11:54:15

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> Mam pytanie dotyczace lini papilarnych.
> Skad sie biora, jakie geny sa za nie odpowiedzialne i
> czy linie papilarne ma tylko czlowiek, czy takze inne ssaki.

A ty expierdzie tego nie wiesz?

3. Data: 2002-08-25 16:50:00

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Björk (sveana)" wrote:

> "Jacek" <g...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
>
> A ty expierdzie tego nie wiesz?

Po co sie trollu odzywasz jak nic nie wiesz,
pytanie kierowalem do osob, ktore znaja temat.
A lamerskie trolle niech siedza cicho.

4. Data: 2002-08-26 07:57:07

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:1359-
1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl

> A lamerskie trolle niech siedza cicho.

http://www.raf256.com/abuse

PS. jeżeli ktoś nie może odpisać na post mojego przedmówcy - expierda
golfmaster@... - to właśnie tak działa FUT, jacek złośliwie ustawił :
czyli odpowiedzi na jego post domyślnie lądują na grupie pl.test zamiast
tutaj.

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

5. Data: 2002-08-26 11:24:27

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty lamerski spamerze, zakalo usenetu.
Co za diabel w tobie siedzi, ze zawsze szkodzisz i zamulasz kazdy watek.
Jestes od poczatku na Czarnej Liscie Trollow Usenetu i wszyscy cie
trollu maja w killfile'u, a ciagle wylazisz, ciagle mieszasz.
Nigdy nie napisales niczego na temat, zamulasz kazdy watek.
Juz ci trollu ludzi dawno mowili abys sie poddal badaniu, jaki imperatyw
kieruje twoim trollu zachowaniem.

Przeciez obowiazuje etykieta, netykieta, obowiazuje prawo internetowe,
obowiazuje zakaz offtopickowania, zakaz lamowania.
Czy do ciebie trollu nic nie dociera, niczego cie w szkole nie nauczono
?
Temat jest w naglowku.
Znasz temat, umiesz odpisac na temat to piszesz, a jak nie potrafisz
to nie odpowiadasz, a zadajesz pytanie.
Tak dzialaja zasady usenetu na calym swiecie, takze w demokratycznej
Polsce.

Jak w ogole administracja usenetu moze dopuszczac, ze powazny temat,
bedacy przedmiotem zainteresowania policji we wszystkich krajach,
ktos osmiela sobie trollowac i oczekuje , ze nie poniesie za to
konsekwencji ?
Przeciez to jest spluwanie na uzytkownikow usenetu, robienie z usenetu
toalety.

Mnie nie interesuje czyjas paranoja czy schizofrenia,
ja mam przygotowac raport nt. skutecznosci metod identyfikacji osob na
podstawie linii papilarnych, okreslajacy wszystkie znane i opisane
przypadki, gdy taka identyfikacja moze byc bledna, nieskuteczna.

Czyli interesuja mnie trollu wszystkie opisane przypadki osob bez linii
papilarnych, znane lub rzekome przypadki zmiany linii papilarnych w
wyniku operacji, przeszczepy, wypadku, zmian genetycznych, klonowania.

Zatem spadaj stad trollu, bo zasmiecasz usenet puszczajac swoje baki.

6. Data: 2002-08-26 12:02:32

Od: "Adam" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ty lamerski spamerze, zakalo usenetu.
Weź tabletki na uspokojenie...

> Co za diabel w tobie siedzi, ze zawsze szkodzisz i zamulasz kazdy watek.
> Jestes od poczatku na Czarnej Liscie Trollow Usenetu i wszyscy cie
> trollu maja w killfile'u, a ciagle wylazisz, ciagle mieszasz.

Jacy "wszyscy"? Ja go nie mam w KF....

> Przeciez obowiazuje etykieta, netykieta, obowiazuje prawo internetowe,
> obowiazuje zakaz offtopickowania, zakaz lamowania.

Także zakaz FUTowania, o czym nagminnie zapominasz
> Mnie nie interesuje czyjas paranoja czy schizofrenia,
A Twoja paranoja/schizofrenia Cię interesuje? Podobno jest jakiś lek, ale na
niewiele osób działa, na Ciebie widać nie:-(

> ja mam przygotowac raport nt. skutecznosci metod identyfikacji osob na
ROTFL!!!
Dla FBI, CIA czy KGB?:-)))))
Pozdrawiam Grupowiczów
Adam

7. Data: 2002-08-26 12:37:22

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

rany, wyłączcie tego debila...

8. Data: 2002-08-26 12:41:40

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w
wiadomości news:akagl2$k0c$1@news.onet.pl...
> "Jacek" <g...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
>
> A ty expierdzie tego nie wiesz?
cichaj cichaj, zaraz sam sobie odpowie...
Pozdro
Massai

9. Data: 2002-08-26 12:43:37

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostajesz trollu tez wpisany na Czarna Liste Trollow Usenetu
i proponuje kazdego wpisanie tego trolla do killfile'a i dozywotnie
plonkowanie.
Za zasmiecanie usenetu lamerskimi offtopickami.

Dla trolli przypominam zasady usenetu.
Dyskusja polega na zadawaniu pytan, albo odpowiadaniu na pytania w
temacie, gdy zainteresowany zna temat.

W Unii Europejskiej trolowanie jest karalne i dlatego usenet zostal
oczyszczony z trollow.
Dyskusje sa wylacznie merytoryczne.

10. Data: 2002-08-26 12:48:19

Od: "Adam" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zostajesz trollu tez wpisany na Czarna Liste Trollow Usenetu
> i proponuje kazdego wpisanie tego trolla do killfile'a i dozywotnie
> plonkowanie.
ROTFL!!!!
Dziękuję

> W Unii Europejskiej trolowanie jest karalne i dlatego usenet zostal
> oczyszczony z trollow.
Brak też tam miejsca dla expierdów

I przestań FUTować na pl.test, zrozumiano?

hipnoza
badanie EEG
odchudzanie
Operacje w krakowie