Lipkologia stosowana

1. Data: 2000-07-23 15:55:41

Temat: Lipkologia stosowana
Od: "Rince" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to naprawde takie fajne uczucie, odpowiadac na posty pelne bluzgow i
agresji? Ania swego czasu byla na pl.soc.religia i zniknela. Dlaczego? Na
pewno nie dlatego, ze ja wyganiano - to nigdy nie dziala na takich osobnikow
jak ona. Znudzilo sie jej po prostu, a dlatego wlasnie, ze ludzie przestali
jej odpowiadac. Jej posty maja za zadanie zmusic do odpowiedzi.. Do dyskusji
nie dojdzie, poniewaz Ania normalnie odpowiadac nie bedzie. Swego czasu
wyslalem jej kilka maili, i troche sie o niej dowiedzialem. (Dalas sie
nabrac, Aniu... He, he). Jedynym sposobem na pozbycie sie Ani jest jej
ignorowanie, ale jak widac, takie osoby jak ona zyskuja sobie popularnosc.
Acha, jeszcze jedno. Chyba nikt sie nie nabral na jej niektore "smutne"
posty? Przeciez to chyba widac, ze dziewczyna lubi udawac. A jak czytam,
jaka to ona jest smutna, nieszczesliwa, jak to ja wszyscy przesladuja, to
mam napady oblakanego smiechu. :-)
IMHO Ania to typowy przyklad nastolatka (tu: nastolatki, o ile to
dziewczyna, i o ile ma 15 lat), ktora dostala komputer na urodziny, i chce
sprawdzic, jak to jest komus nabluzgac... W domu nie moze, to w necie
szaleje. z-e-n-u-j-a-c-e...

Rince - PSS SC - 31757023
/\ Novus Ordo Seclorum /\

1. Data: 2000-07-23 16:15:05

Temat: Odp: Lipkologia stosowana
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rince <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1AEe5.35542$p...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

Swego czasu
> wyslalem jej kilka maili, i troche sie o niej dowiedzialem. (Dalas sie
> nabrac, Aniu... He, he)

Nie wywlekaj tego co wiesz z prywatnej korespondencji !!!.................to
jest TABU !!! Jeszcz sie chwalisz, ze ja nabralas !!! Zajrzyj do swojej
glowy i pomysl odrobine !!!

TRABUL

1. Data: 2000-07-23 17:18:37

Temat: Re: Lipkologia stosowana
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rince" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziewczyna, i o ile ma 15 lat), ktora dostala komputer na urodziny, i chce
> sprawdzic, jak to jest komus nabluzgac... W domu nie moze, to w necie

Witaj byly przyjacielu!!!
Na jakiej bym nie byla grupie, to Ty tam jestes :-). Bardzo dziwna sprawa...
No, ale coz, nie wazne. Nie odeszlam z pl.soc.religia dlatego, ze ludzie
przestali mi odpisywac, bo bylo wrecz przeciwnie - wiele postow dostawalam
na grupe, ale i nie tylko, bo jeszcze na priva. Nie bylo powodem rowniez
znudzenie, po prostu chcialam sie zmienic, a zrozumialam, ze swoim
postepowaniem robie olbrzymi blad. Ale coz, nie bylo juz rady. O ile
chcialam napisac cos madrego, sensownego i bez bluzg, to nic mi z tego nie
wychodzilo, za malo sie staralam. Zdawalam sobie dobrze z tego sprawe, iz
takim zachowaniem bardzo zepsulam swoja opinie, wiec postanowilam tutaj sie
poprawic. Teraz jest mi bardzo przykro, gdyz tutaj takze sknocilam, ale
mysle, ze jestem jeszcze w stanie sie zmienic. Blagam, wybaczcie mi!! Juz
nigdy, ale to nigdy nie bede sie tak zachowywala, tylko dajcie mi ta
ostatnia szanse, a obiecuje, ze nie zawiode Waszego zaufania. Uwierzcie we
mnie, bo ja naprawde wiem, ze jestem okropna i mam zamiar to zmienic.
Prawda jest fakt, ze troche sie tu wyglupialam i szczerze przyznaje sie do
winy - moj blad. Bardzo wszystkich grupowiczow przepraszam za to i nie
zdziwilabym sie jakbyscie wszyscy mnie teraz zaczeli ignorowac. Sklamalam w
poscie "Zabije bez litosci", bo mozecie wierzyc lub nie, ale pajakow boje
sie mordowac, a co dopiero mialabym wyrzadzic krzywde czlowiekowi. Chyba
bylam troche zdenerwowana jak wtedy pisalam tamten post... Natomiast w
innych postach nie ma klamstw, wyrazalam to co czuje, moze i w perfidny
sposob, ale jednak to robilam. Czego mozna oczekiwac od kogos kto jest
cofniety w rozwoju? :`-( Tak, tak taka jest prawda i ten fakt czyni mnie w
najwiekszym stopniu nieszczesliwa :-(. Mam 15 lat i w wieku 7 czy 8 lat (w
pierwszej klasie) stwierdzono, ze jestem opozniona :-(. Matka mowi, ze to
moj brat zawsze walil moja glowa o sciane i to byc moze jest skutkiem, ale
jestem przekonana, ze moje wady umyslu nie sa wcale z jego winy, nikt nie
jest za to odpowiedzialny. Taka juz sie chyba urodzilam i nigdy o tym nie
zapomne, bo to bardzo boli :-(. Ja wcale nie chce uchodzic za madra, bo
wiem, ze nic nie jest w stanie zmienic tego faktu, ze jestem glupia :-(.
Jakbyscie chociaz troche sie przyjrzeli moim postom, to juz dawno byscie to
spostrzegli, ze jestem typowa imbecylka, a nie jakas bystra klamczucha.
Jednak fakt, ze jestem glupia nie swiadczy o tym, ze nie potrafie cierpiec,
bo tak samo jak Wy jestem zdolna do wszelkich uczuc. Probuje sie dostosowac
do innych ludzi ze swiadomoscia, ze jestem od nich gorsza, ale to jednak nie
pozwala mi zyc. Nieustannie oskarzacie mnie o klamstwa i nawet nie wiecie
jak bardzo pogarszacie moja sytuacje psychiczna, przeciez ja w kazdej chwili
pod wplywem nerwow i narastajacego cierpienia moge popelnic samobojstwo
(wiele razy probowalam to zrobic). To chyba lepiej, ze rozladowuje stres na
tej grupie? Jednak i tak obiecuje poprawe. Jakos inaczej naucze sie
rozladowywac smutek...
Ania

1. Data: 2000-07-23 18:15:05

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wywlekaj tego co wiesz z prywatnej korespondencji
> jest TABU !!! Jeszcz sie chwalisz, ze ja nabralas !!! Zajrzyj do swojej

Wielkie dzieki za wsparcie!!! Tylko, ze ten koles sie myli, bo w zaden
sposob nie dalam sie oszukac. Napisalam mu to czego nie mialam do ukrycia, a
o wielu sprawach jakich chcial sie o mnie dowiedziec po prostu odmowilam
napisania. W sumie ten gostek nic a nic nie ma o mnie pojecia i tylko pisze
glupoty.
Ania

1. Data: 2000-07-23 21:35:38

Od: "swaper" <s...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NNFe5.35748$p...@n...tpnet.pl...
(..)
> [...]
na
> tej grupie? Jednak i tak obiecuje poprawe. Jakos inaczej naucze sie

SAMOBOJSTWO !
Albo twoj chlopak Cie wykorzystuje,
albo klamiesz.
Podaj swoj numer tel.
i wszystko sie wyjasni...
co Ty na to ;)
powazna sprawa?
Prosze Cie daruj sobie takie teksty jesli to kolejny twoj "impuls" tylko,
bo przez takie wyglupy ktos naprawde moze kiedys byc w potrzebie,
i nie otrzyma pomocy
Troche odpowiedzialnosci za to co wypisujesz!!
Nie zapominaj gdzie jestes
To jedyna grupa ludzi w inecie wrazliwych, ale nie naiwnych wiec uwazaj,
bo mozesz miec kiedys na sumieniu prawdziwe nieszczescie.
Sadzac po tym ze twoja pierwsza przygoda na sieci byly
spotkania na pl.soc.seks.towarzyskie (lub pokrewne)
Nie moge Ci uwierzyc.
Wzbudzac emocje jest bardzo latwo (to nie trudne tym bardziej w internecie)
Wybacz ale na pl.sci.psychologia tutaj troche znamy sie na ludziach.

Kazdy ma prawo wyrazic to co mysli pod warunkiem ze nie obraza innych,
dlatego szkoda mi Ciebie bez wzgledu na to jaka jest prawda.
Tylko przestan bredzic... please. [plis]
Zgadne jak napisze ze w realu nie masz nic dopowiedzenia kimkolwiek jestes?
(udowodnij na priv)
i ostatnia watpliwosc
Czego od nas chcesz (potrzebujesz tylko zainteresowania?)
i jak Ci pomoc (dobrze sie bawiac?)

PS I:Ty nie rozladowujesz smutku
tylko wylewasz na nas cala swoja zlosc,
chociaz co niektorzy prubuja Cie wychowac.
Jesli to ma sens to wykazuj sie troche wola,
skoro jestes taka "silna" i umiesz mocno bluzgac ;)
Inaczej znudzi sie wszystkim.
Nie przepraszaj , nie obiecuj (bo zwymiotuje) tylko czyn.
PS II:Co to za historia z tesknota za ukochanym
i czyja to wina ze Ciebie nie zabral?
Jesli Jestes z rodzina to wcale nie jest tak zle.
PSIII:Zauwazylem jakos poprawe :)

1. Data: 2000-07-23 21:37:24

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Znam Rince'a troszke - glupot raczej nie wypisuje...
A.

1. Data: 2000-07-24 03:49:46

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:JCGe5.35871$p...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> o wielu sprawach jakich chcial sie o mnie dowiedziec po prostu odmowilam
> napisania. W sumie ten gostek nic a nic nie ma o mnie pojecia i tylko

I fajnie ................zawsze trzeba byc troche cwaniakiem !!!

TRABUL

1. Data: 2000-07-24 08:43:37

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.gda.pl...

> [...]

Ja go tez znam i wiem, ze bzdury pisze. Byl mna zafascynowany, podziwial
jaka to jestem wredna, a ja po pewnym czasie przestalam do niego pisac.
Najpierw bylam zbyt zajeta aby to robic, a potem zupelnie zapomialam o jego
istnieniu. A to co o mnie wie to nic specjalnego, kazdemu innemu bym to
powiedziala, bo nie sa to tajne informacje. Rince sie obrazil i dlatego tak
na mnie napiera. Nawet nie wiecie jak jeszcze jakis czas temu sie do mnie
lizal...
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-07-24 08:43:40

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> SAMOBOJSTWO !
> Albo twoj chlopak Cie wykorzystuje,
> albo klamiesz.

Ani jedno, ani drugie.

> Podaj swoj numer tel.
> i wszystko sie wyjasni...
> co Ty na to ;)

Przez telefon jestem bardzo niesmiala ;-). Nie, nie podam.

> powazna sprawa?
> Prosze Cie daruj sobie takie teksty jesli to kolejny twoj "impuls" tylko,
> bo przez takie wyglupy ktos naprawde moze kiedys byc w potrzebie,
> i nie otrzyma pomocy

Jakie wyglupy?

> [...]
> Sadzac po tym ze twoja pierwsza przygoda na sieci byly
> spotkania na pl.soc.seks.towarzyskie (lub pokrewne)

To nie byla moja pierwsza przygoda w sieci, tylko moja pierwsza grupa
dyskusyjna. Zaczelo mnie denerwowac, ze dostawalam zboczone maile, wiec
odeszlam. Nic nadzwyczajnego. Przykro mi, ze nie mozesz mi uwierzyc :-(.
Wiem, ze nie ma tutaj ludzi naiwnych, dlatego nie klamie, ale pisze cala
prawda i tylko prawde.

> [...]
> dlatego szkoda mi Ciebie bez wzgledu na to jaka jest prawda.
> Tylko przestan bredzic... please. [plis]

Juz nie bredze.

> Zgadne jak napisze ze w realu nie masz nic do powiedzenia kimkolwiek
jestes?
> (udowodnij na priv)

Mam wiele do powiedzenia, a przynajmniej wedlug mnie.

> i ostatnia watpliwosc
> Czego od nas chcesz (potrzebujesz tylko zainteresowania?)
> i jak Ci pomoc (dobrze sie bawiac?)

Nie trzeba mi pomagac, wystarczy, ze mnie posluchacie, uwierzycie i
zrozumiecie. Czasem naprawde jestem wyjatkowo powazna, chociaz wydaje Wam
sie, ze jest inaczej.

> [...]
> skoro jestes taka "silna" i umiesz mocno bluzgac ;)
> Inaczej znudzi sie wszystkim.
> Nie przepraszaj , nie obiecuj (bo zwymiotuje) tylko czyn.

Wykazuje sie silna wola i chce sie poprawic. Od poczatku juz to robie,
chociaz trudno w to uwierzyc.

> PS II:Co to za historia z tesknota za ukochanym
> i czyja to wina ze Ciebie nie zabral?
> Jesli Jestes z rodzina to wcale nie jest tak zle.

Niczyja to wina. Wlasnie przed chwila do mnie zadzwonil :-). Za pozno sie
poznalismy, na pocztaku nie chcialam sie zgodzic aby spedzic z nim wakacje,
bo zbyt malo sie znalismy. Potem bylo juz za pozno...

> PSIII:Zauwazylem jakos poprawe :)

Ciesze sie :-)))).
Ania

1. Data: 2000-07-24 16:53:55

Od: "Rince" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
tak
> na mnie napiera. Nawet nie wiecie jak jeszcze jakis czas temu sie do mnie

ROTFL! Litosci Anka! Jestes w tym momencie lepsza od Miszcza! ;-)

Rince - PSS SC - 31757023
/\ Novus Ordo Seclorum /\

Rozwazania z NoName
Re: Ksiazki