Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List bez cenzury z innego kraju - tam się mówi więcej.
Date: Wed, 14 Apr 2010 22:26:04 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 61
Message-ID: <hq58at$r03$1@news.dialog.net.pl>
References: <4bc5efd0$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-81-194.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1271276701 27651 78.8.81.194 (14 Apr 2010 20:25:01 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 20:25:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <4bc5efd0$0$19179$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:532082
Ukryj nagłówki
Magdulińska pisze:
> 1 lista osob lecacych byla dostepna w internecie juz w poprzedni
> poniedzialek - przypadek?
Myślisz, że tajne służby porozumiewają się przez internet?
> 2 samolot zrobil 4 okrazenia lotniska!- normalnie 2
Ten ktoś jest pilotem , kontrolerem lotów, albo kimś takim, że wie?
> 3 rozbil sie w osi odleglej o 150m od pasa startowego!
A piszą jak na trajektorię lotu samolotu wpływa fakt, że zawadzi
skrzydłem o przeszkodę? I dlaczego fakt, że ROZBIŁ się 150 m od osi
pasa, nie świadczy o tym, że faktycznie podchodził do niego w takiej
odległości?
> 4 samolot lecial w przechyle bocznym 45 stopni!
Nie może być! Od samej Warszawy tak leciał? POza tym patrz wyżej: jak
wpływa na trajektorię lotu fakt, że samolot o coś zawadzi, albo jeśli
pilot próbuje za wszelka cenę wyciągnąć go do góry?
> 5 godzine wczesniej, w takich samych warunkach! wyladawal samolot z
> dzennikarzami
I o czym to niby ma świadczyć? Że jeden pilot miał szczęście i
umiejętności a drugi nie... Pół godziny wcześniej inny samolot w tych
samych warunkach zrezygnował z lądowania. No i co to znaczy w takich
samych warunkach?
> 7 ci sami piloci ladowali na tym samym lotnisku dwa dni wczesniej z
> delegacja rzadowa
W takich samych warunkach?
> 8 piloci doskonale rozmawiali po rosyjsku
No i co z tego? Przypomnę z pamięci wywiad, który stał się podstawą tej
"rewelacji" (całość można znaleźć w sieci, po rosyjsku)
- Dlaczego nie podawali wysokości?
- Pojęcia nie mam, trzeba by ich o to spytać. Pewnie nie znali rosyjskiego
> 9 to strona rosyjska zajmowala sie zabezpieczaniem szczatkow
A jaka strona miała się tym zająć? Mongolska? Zairska? Przecież to było
lotnisko w Rosji...
> Aferzysci powinni miec droge do polityki zamknieta!!! "
To ja polecam bardzo ciekawy wywiad z Tomaszem Hypkim, redaktorem
miesięcznika Skrzydlata Polska i Sekretarzem Rady Lotnictwa.
Wywiad nie dotyczy może dokładnie samych przyczyn, ale jest bardzo
ciekawym opisem sytuacji w polskim lotnictwie:
http://www.onet.tv/wine-ponosza-konkretni-ludzie,659
9651,1,klip.html#
Stalker
|