Re: List do "Niebieskiej Linii"

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List do "Niebieskiej Linii"
Date: Sun, 19 Apr 2015 15:00:31 +0200

FEniks pisze:

> Ależ o tym proszę bardzo, jeśli musisz. Oszczędź nam tylko wyłuszczania
> sposobów na walkę z tym procederem.
>
> Ewa

Utrzymywanie tego procederu oznacza podtrzymywanie niewolnictwa i
mężczyzn i kobiet w zamian za złudzenie sprawowania władzy nad płcią
przeciwną, poczucie bycia tym lepszym. Oznacza to niestabilną równowagę
płci opartą na rywalizacji (i braku zaufania) kto kogo sobie
podporządkuje i chwilowo poczuje się dzięki temu lepszym. Wynikiem tego
jest postępujący rozpad i upadek rodziny oraz coraz częściej występujące
problemy z płodnością. Efektem walki o dominację w parze
kobieta-mężczyzna jest również postępująca degradacja środowiska
naturalnego i coraz bardziej postępujące zatruwanie rodzaju ludzkiego co
stanowi zagrożenie dla biologicznego trwania gatunku.

By tego uniknąć należy wyeliminować przyczynę tej walki o władzę,
przyczynę, która wywołuje brak poczucia własnej wartości, dążenie do
bycia - we własnym przekonaniu - coraz lepszym oraz potęgujący się brak
zaufania między osobnikami żeńskimi i męskimi. Ponieważ przyczyną braku
poczucia własnej wartości jest nierozwiązany kompleks Edypa/Elektry więc
należy usunąć jego przyczynę, którą jest brak wychowania seksualnego i
inicjacji seksualnej dzieci wśród rodziców.

Oczywiście, możesz się ze mną nie zgodzić, możesz nadal uprawiać
prostytucję małżeńską (o ile masz z kim) by sprawować złudną kontrolę
nad mężczyzną, ale nie dziw się, że tacy jak ja, a jest ich coraz
więcej, będą aktywnie temu przeciwdziałać. Jestem przekonany, że pojawi
się wiele światłych kobiet, które zrezygnują z tej złudnej władzy nad
mężczyzn i podpiszą sie pod moim pomysłem.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/