Re: List o tolerancji.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List o tolerancji.
Date: Fri, 9 Apr 2010 14:14:09 -0700 (PDT)

bartez napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
b.googlegroups.com...

> bartez napisa?(a):
h.googlegroups.com...

> Nie bracie. Chodzi mi raczej o to, ?e przestaj? si? zadawa? z ko?cio?em ;)
>
> Pozdrawiam.
Czyli co, uważasz, że w Polsce będzie jak we Francji, gdzie kk nie ma
żadnego prawa mieszać się w państwo i chodzą tam ci co tak pragną.
Wiesz tam, ludzie myślący ograniczyli rolę kk i przez to, że go
ograniczyli, kk został zmuszony do wiary a nie do władzy. Tutaj będzie
trudniej, bo sam widzisz, zapędy bezmyślego bydła atakującego tak samo
jak stalinowcy wolną europę i te obrzydliwe wycie betonu ,aby ludziom
wolnym narzucać krzyż w europie...bo są tak partyjni, że zapomnieli o
słowach Chrystusa, że człowiek sam wybierze, czy chce do mnie przyjść.
Przecież to dziadostwo, to ci sami co w imię dogmatów i władzy którzy
go krzyżowali. W rosji jest ogromna ilość ludzi ,która czci stalina i
u nas jest taki sam beton, który czci system ucisku i zamordyzmu kk i
to chore psychicznie ścierwo wiecznie gardłuje jak mamy żyć... co
zrobić z tym betonem tutaj, bo tam napewno Mefiso zaciera już ręce do
pracy, gdy coraz więcej przybywa do niego wiernych kk.?