Re: List o tolerancji.

Data: 2010-04-10 21:41:06
Temat: Re: List o tolerancji.
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:9c971571-5975-4c65-ab3c-9e41b4791289@x20g2000yq
b.googlegroups.com...

bartez napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
h.googlegroups.com...

> Nie wszyscy. Powolli acz nieust?pliwie si? nawracaj?.
>
> Pozdrawiam.
Tak bracie , widzimy jak się nawracają, czyli plugawienie krzyża i
wieszanie go w miejscach publicznych, by pokazać anektację swojego
terenu, narzucanie tym samym wiary. Nienawiść do kobiet, pozbawianie
ich wyboru. Nienawiść do innych wiar i ustanowienie ich jako sekty.
Nienawiść do innych, czyli homoseksulistów, lesbijek itd,.....tak...
widzimy, że faryzeusz faryzeuszem pogania. I nabardziej paradoksalne
jest to, że to się dzieje w imię tego co mówił o miłości.

Nie mów o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia. Chyba ,ze lubisz
wychodzić na głupka.

Mt 10,34-42. 11,1
"34 Nie sądźcie, że przyszedłem nieść pokój po ziemi. Nie przyszedłem nieść
pokoju, lecz miecz. 35 Przyszedłem bowiem przeciwstawić syna jego ojcu, a
córkę jej matce, a synową jej teściowej; 36 bo wrogami człowieka mieszkańcy
jego domu. 37 Kto miłuje ojca lub matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie
godzien; i kto miłuje syna lub córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie
godzien; 38 i kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie
godzien. 39 "

Głoszenie ewangelii powoduje napięcia i podziały. Pokojem Jezusa jest pokój
z Bogiem dla każdego kto uwierzy. Pokój Jezusa nie polega na tolerancji zła,
ale na miłości grzeszników szukających przebaczenia.

Krzyżem jest umiejętność ponoszenia społecznego kosztu bycia uczniem Jezusa.
Podczas gdy jedni będą szanowali uczniów Jezusa, inni będą ich ośmieszali,
potępiali i prześladowali.

zx