Re: List o tolerancji.

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List o tolerancji.
Date: Fri, 9 Apr 2010 15:00:34 -0700 (PDT)

bartez napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Nie wiem jak b?dzie ani w Polsce ani na ?wiecie. Wierz? jednak w to, ?e
> ludzie maj? sw?j rozum i pr?dzej czy p?niej przejrz? na oczy.
> Najwi?kszym faryzeuszem kk jest on sam i nie ma innej opcji. P?jdzie na dno.
>
> Pozdrawiam.
No tak, ale obecne konsekwencje jego wpływu w Polsce są niczszeniem
ludzi i państwa. Widzisz, jak słyszymy, że Rosjanie nadal uważają
Stalina za najwspanialszego przywódce, to możemy podejrzewać i widzieć
na własne oczy, jak ludziom spiera się łby, widzimy osoby które
niedojrzały, system zabrał im możliwość decydowania, myślenia,
wybierania...pozbawił ich człowieczeństwa. Możemy liczyć, że oni
wymrą, bo tam już komunizmu nie, jest tylko jego pozostałość. Taki sam
zdoktrynowany beton mamy obecnie w kk i to nie jest dziwne, że lgną
do kk byli komuniści, bo oni nigdy nie byli ludzmi dojrzałymi i
potrzebowali wielkiego brata, który nimi kieruje i też powiedzieć
możemy...oni wszyscy w końcu zdechną. No tak, ale Rosja już nie jest w
systemie ucisku, a Polska tak.