Re: List o tolerancji.

From: de Renal <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: List o tolerancji.
Date: Sat, 10 Apr 2010 15:01:08 -0700 (PDT)

zeusx napisał(a):
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> [...]
h.googlegroups.com...

> [...]
> godzien; i kto miłuje syna lub córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie
> godzien; 38 i kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie
> godzien. 39 "
>
> Głoszenie ewangelii powoduje napięcia i podziały. Pokojem Jezusa jest pokój
> z Bogiem dla każdego kto uwierzy. Pokój Jezusa nie polega na tolerancji zła,
> ale na miłości grzeszników szukających przebaczenia.
>
> Krzyżem jest umiejętność ponoszenia społecznego kosztu bycia uczniem Jezusa.
> Podczas gdy jedni będą szanowali uczniów Jezusa, inni będą ich ośmieszali,

Bzdury tłuku, każde dziecko wie, że pierwsi chrześcijanie nikoga nie
atakowali i szli na śmierć rozrywani przez lwy, bez jednego słowa
nienawiści. Nie wolno im było niczego narzucać, stali się przykładem
bezgranicznej miłości i dlatego ludzie za nimi poszli...a poza tym ty
te wersety czytasz bezpośrednio, a Chrystus przyszedł zburzyć świat by
nastała miłość do człowieka i tak to trzeba czytać, bo ci co im stary
świat odpowiadał cierpieli, że już nie będzie tak jak kiedyś.