List pani dr. Barbary Dąbrowskiej

11. Data: 2002-08-26 15:00:44

Temat: Re: List pani dr. Barbary Dąbrowskiej
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
news:ak8c03$1mb$1@news.tpi.pl...
> Krutko- zajrzyjcie na pl.sci.medycyna
> tam rozszyfrowali pania "doktor" ktora tego tytulu oczywiscie nie ma
> a post dokladnie taki sam:-)

Po co piszesz takie kłamstwa?
Krystyna cytowała list pani doktor Dąbrowskiej zamieszczony w "Optymalnych".
Jeżeli chcesz wiedzieć czy istnieje taki lekarz to sprawdź w redakcji.

Pozdrawiam
Leszek

12. Data: 2002-08-29 12:54:11

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PIERDU PIERDU
> i tylko dziw bierze ze cała rodzinka przy tych wszystkich chorobach
jeszcze
> żyje...

... żyje ! Znam ich osobiście.

"Jadarek" - Dariusz Kral

13. Data: 2002-08-29 13:27:05

Od: Rudiok <r...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia "Krystyna*Opty*"
<K...@p...onet.pl> napisal(a):

> [...]
>u mnie [..] schorzenia.
>Następne choroby to: [..]
>Adaś podsumowal to tak [...] I otworzyły mi się oczy,
>gdy opowiedział o doktorze Kwaśniewskim i jego sposobie żywienia.
>Kolega Kostyra mówił o naszym Doktorze z ogromnym entuzjazmem, podziwem i
>szacunkiem dla Jego wiedzy i osobowości. Nigdy wcześniej nie spotkałam się
>z czymś podobnym, ale teraz rozumiem i podzielam te uczucia. [..]
>Stałam się silniejsza, przestała mnie boleć głowa. Żadnych infekcji [..]
>syn [..] oświadczył: Będę jadł tak jak ty, mamo i wyleczę się ze swoich

Niezle. Cos pomiedzy Amwayem a Swiadkami Jehowy.

p,ppnmsp

--
Z powazaniem, Mateusz Nowak [ rudiok(at)go2.pl | http://manga.xq.pl ]

14. Data: 2002-09-06 15:21:07

Temat: Odp: List pani dr. Barbary Dąbrowskiej
Od: "Kasia" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> no brawo wreszcie ktos napisal prawde:) az milej sie zrobiło:)
> ale i tak ta grupa nie stanie sie wirtualnym OSBO :( a szkoda :(
>
> łykendowowesołyjanek

Sora ale czy niemożna było pociąc tego posta ? Zająl on 10 kb ! Mam modem
jak większość.

--
Pzdr. Kasia

15. Data: 2002-09-07 07:02:11

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:7...@n...onet.pl...

> Sora ale czy niemożna było pociąc tego posta ? Zająl on 10 kb ! Mam modem
> jak większość.

sorki:)) ale prawdy sie nie tnie bo byłaby to cenzura :))jak moznabyło pociac
tak pieky i prawdziwy tekst ??to grzech:)

> --
> Pzdr. Kasia

cholesterol-ILE?
cieply posilek