doświadczenia na otwartym rynku pracy

11. Data: 2005-02-03 07:21:16

Temat: Re: Lista Wildsteina
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Husadam napisal:

> [...]

- no tak ale jako kto bys tam figurowal ? :-)
ps podeslij mi to liste - tylko bez cenzury i zadnych wstawek typu -
arkadiusz aluk :-)

pozdrawiam
Arek

12. Data: 2005-02-03 08:16:08

Od: "realista" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A nie możesz podac linku ?
>
> pzdr
> scorpio

http://strony.aster.pl/sereq/lista.html
linki sie zybko deaktualizują, pospiesz sia
r.

13. Data: 2005-02-03 08:24:48

Od: "GabRych" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://lista.sid.net.pl/

14. Data: 2005-02-03 08:26:40

Od: "GabRych" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz tutaj:

tutaj :: 2005-02-03 02:31:43
linki - lista "niby" Wilds...
http://lista.sid.net.pl/
http://lista321.freefronthost.com/
www.osmolin.com - pdf
http://www.fajne.info/lista/
http://www.b7.of.pl/ - zip

15. Data: 2005-02-03 11:24:09

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

[...]
> Może to NTG, ale muszę powiedzieć, że po przejrzeniu wygląda na to, że
> "coś" w tej liście jest.

Adam, nie podpuszczaj czytelników.

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

16. Data: 2005-02-03 14:34:42

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 03-lutego-2005 o godzinie 12:24:09 Perła napisał/a

>Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

>[...]

>Adam, nie podpuszczaj czytelników.

To znaczy co?

Jest tak:

Znam paru uboli - są na liście.

Miałem podejrzenia co do paru osób - w kilku przypadkach się
sprawdziły, w kilku nie.

Kilku moim znajomym proponowano współpracę - są na liście z
odpowiednim kodem (00).

No więc mogę przypuszczać, że "coś" w tym jest, nie?

Adam Pietrasiewicz

17. Data: 2005-02-03 17:13:16

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma...
>HuSadam

- no tak ale jako kto bys tam figurowal ? :-)

----
Oczywiście przynajmniej jako Iwan Groźny.
HuSadam

Tylko 35 gr za granice przez 0708-108-107.
Zadnych oplat wiecej!!
Sprawdz: >>> http://link.interia.pl/f1849 <<<

18. Data: 2005-02-03 18:59:44

Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm to ciekawe ...
zapytałem o spostrzeżenia na temat otwartego rynku pracy dla ON a dyskusja
dotyczyła listy.
Czy to jest jakis problem techniczny? Bo chyba nie totalna olewka :)
Kto mi to wyjasni?

JanO

19. Data: 2005-02-03 19:13:34

Temat: Re: doświadczenia na otwartym rynku pracy
Od: "chudy" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej :)
> Mam do Was pytanie dotyczące otwartego rynku pracy dla os. niepełnospr.

witam;
pracuję od 1997 roku. Najpierw byly to stanowiska refundowane przez PFRON
(2) i wtedy to rzeczywiscie byly atrakcyjne sytuacje dla pracodawcy
(dostawali "dzieki mnie" komputerki, faxy etc). Ale to sie chyba skonczylo.
Zreszta jesli sie nie myle, to obecnie pracodawca moze sie ubiegac o jakies
dofinansowania itp. z tyt. zatrudnienia ON, jesli w firmie zatrudnionych
jest iles procent osob posiadajacych grupy inwalidzkie. Szczegolow nie znam,
zatem nie bede wymyslal precyzyjnych danych, ale mysle, ze na stronie
pfron-u powinna byc informacja na ten temat. Jesli dobrze zrozumialem
kadrowa w mojej firmie, obecnie moj zaklad pracy nie ma zadnych profitow z
tyt. mojego zatrudnienia (ale moze tez cos pokrecilem:) Na moje szczescie
pracujac przez 4 lata na stanowisku refundowanym na tyle przypadlem do gustu
mojemu pracodawcy, iz z dniem 01.02 br podpisal ze mna umowe o prace na czas
nieokreslony:)
Pozdrawiam
chudy

20. Data: 2005-02-03 20:42:55

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dotyczyła listy.
> Czy to jest jakis problem techniczny? Bo chyba nie totalna olewka :)
------------------------------
Chyba najlepiej Ci to wyjaśni sam sprawca, a mianowicie Sayed HuSadam [jakoś
dziwnie mi się kojarzy ten nick z nazwiskiem pewnego osobnika z Tikritu].
Nie wiem dlaczego udają Mu się takie rzeczy, a mianowicie plątanie wątków i
zdarza sie to nie po raz pierwszy...
Nie sądzę by było to robione złośliwie.
--
Zdrówko!