Re: Lista wyznawców.

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lista wyznawców.
Date: Mon, 6 Jul 2020 12:44:35 +0200

W dniu 03.07.2020 o 01:45, Izaura pisze:

> //i to jedno zdanie wydarte zywcem z konteksu...
>
> "Takie jest też znaczenie wyborów, których obecnie dokonujemy między
> Andrzejem Dudą, a Rafałem Trzaskowskim. Wybór Trzaskowskiego będzie
> czymś na kształt poprzedzającego rozbiory ustanowienia królem Polski
> Stanisława Augusta Poniatowskiego, utrzymanka rosyjskiej carycy
> Katarzyny."
>
> //smiem twierdzic, ze jestesmy dokladnie w takiej samej sytuacji, jak
> wtedy... i tylko Konstytucji 3-go maja mi brak...

Daj spokój, to przecie jedna klika, i która tak właściwościowe nic nie
zmieni. Zresztą już same merytoryczne deklaracje nie ujawniają różnic.
Chcą się chłopaki pobyczyć przez 5lat na państwowym wikcie i bez żadnej
odpowiedzialności i to wszystko. Równie dobrze moglibyśmy wybrać
bezdomnego menela i efekt rządów byłby ten sam. Oj przepraszam - menel
najprawdopodobniej nie właziłby imperialistom w tyłek w nadziej na
późniejsze odczyty na ichnich uczelniach.