Listwy przyścienne do paneli

1. Data: 2006-10-23 12:06:37

Temat: Listwy przyścienne do paneli
Od: "cogwheel" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Potrzebuję przykleić ww. listwy. Pytanie brzmi - jaki klej będzie
najlepszy i czy listwy kleję tylko do ściany, czy także do paneli?
Pozdrawiam, Marcin

2. Data: 2006-10-23 12:09:58

Temat: Re: Listwy przyścienne do paneli
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Oct 2006 05:06:37 -0700 _cogwheel_ wrote:

> Potrzebuję przykleić ww. listwy. Pytanie brzmi - jaki klej będzie
> najlepszy i czy listwy kleję tylko do ściany, czy także do paneli?

Klej - nie wiem, kleić tylko do ściany.

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

3. Data: 2006-10-23 12:19:43

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cogwheel" <s...@h...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]jaki klej będzie najlepszy

Zwykły montażowy.

> i czy listwy kleję tylko do ściany, czy także do paneli?

Tylko do ściany, stanowczo.

Pozdrawiam
H. (która po przetestowaniu obu wariantów woli jednak listwy na uchwytach)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

4. Data: 2006-10-23 16:47:21

Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Oct 2006 14:19:43 +0200, Hanka Skwarczyńska
<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:

>Użytkownik "cogwheel" <s...@h...com> napisał w wiadomości
ups.com...

>Zwykły montażowy.

Z braku takowego przykleiłem na silikon :) Trzyma rewelacyjnie :D

--
A.

5. Data: 2006-10-23 20:06:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek <a...@g...pl> wrote:

> Z braku takowego przykleiłem na silikon :) Trzyma rewelacyjnie
> :D

Może to i dobry sposób, bo swoje listwy klejone na castoramowy
klej montażowy obecnie (po 5 latach od przyklejenia) sukcesywnie
musze kleić od nowa, z powodu, że to tu to tam zaczynają odłazić.
Ewentualnie może po prostu jakiś bardziej markowy klej zastosować
niż castoramowe niewiadomoco.

J.

6. Data: 2006-10-23 21:10:45

Od: "doms" <doms............@.............onet...............eu [antyspam]> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jest specjalny klej do listew przypodłogowych. Pytaj w sklepach z budowlanką
i wyposażeniem wnętrz.

7. Data: 2006-10-24 06:24:42

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]swoje listwy klejone na castoramowy klej montażowy obecnie
> (po 5 latach od przyklejenia) sukcesywnie musze kleić od nowa,
> z powodu, że to tu to tam zaczynają odłazić.[...]

A myślisz, że silikon by trzymał? Nam się połączenie między płytkami
zdezintegrowało po trzech latach, ale taki kolorowy do ceramiki to pewnie
inna rasa...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2006-10-24 07:38:14

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:

> A myślisz, że silikon by trzymał? Nam się połączenie między
> płytkami
> zdezintegrowało po trzech latach,

A licho jedno go wie... Ten mój klej się ewidentnie zestarzał
jakoś, bo o ile normalnie zaschnięty montażowy przypomina taką
sztywną gumę ze śladami elastyczności i w beżowym kolorze, tak na
tych moich listwach po ich odpadnięciu jest coś ciemnobrunatnego,
skrystalizowanego i wyraźnie kruchego (można zeskrobać, czego z
normalnie zachniętym montażowym nie zrobi się w życiu).
Zobaczymy... póki co kleję je od nowa na klej innej firmy, jak za
kolejne 5 lat też odpadnie (i nadal będę tu mieszkał jeszcze),
spróbuję silikonu :-)

J.

9. Data: 2006-10-24 12:28:59

Od: "profimal" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> [...]
> nowa, z powodu, że to tu to tam zaczynają odłazić.
> Ewentualnie może po prostu jakiś bardziej markowy klej zastosować niż

casto klej ma konsystencje ciągnącego się gorącego sera - kompletna
porażka....najgorszy klej na rynku - nie wiem jak jego właściwości klejące
po latach ale sama przyjazność obróbki potrafi wyprowadzić z równowagi

Tapeta winylowa
instrukcje z Ikea?
nawilżacz do powietrza
Problem ze zmywarką Siemens
Pewien aspekt prawdzenia mieszkania przed kupnem...