Litewskie pierozki

11. Data: 2005-08-09 10:03:03

Temat: Re: Litewskie pierozki
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gonzo7 napisał:

> Ta Bajarka to zupełnie pozbawiona smaku...

Zdaje się, Petroniuszy tu i tak dostatek? Więc bez wielkiego żalu
potakuję :)
--
pa, BBjk

12. Data: 2005-08-29 11:53:42

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za gatunek) u nas nieznane, czy uznane za niejadalne (słusznie!) bardzo
> smaczne i aromatyczne, niemal czarne w farszu, tam są pospolicie
> stosowane i nie wadzące nikomu. Ostrzegam nieprzyzwyczajonych przed
> ewentualnymi sensacjami po zjedzeniu :) Również jadane są kiszone
> "gruździe"(?) -wielkie, białe kapelusze. Tych juz nauczona
> doświadczeniem nie odważyłam się próbować, mimo,że jakoby przypominają w
> smaku rydze. Kolejne ostrzeżenie - chałwa ukraińska ze słonecznika.
> Jednak to już kwestia gustu, a nie zatrucia. Podobnie z sękaczami.
---------------------------
Basiu, gdybys mogła napisać jakie tam są relacje cenowe? Po prostu nie wiem
ile wziąć Litów. Kurs średni NBP znam. Co pyszne mam kupować wyczytałam. Grzyby
i piwo obiecuje....omijać.:-))) Pozdrawiam serdecznie Areta

13. Data: 2005-08-29 12:39:13

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aretkka napisał:

> [...]
> ile wziąć Litów. Kurs średni NBP znam. Co pyszne mam kupować wyczytałam. Grzyby

Nieee! Piwa mają pyszne, grzyby też. Po prostu zobaczysz.
Ceny podobnie, jak u nas. Kosmicznie drogie owoce. Tańsze alkohole i
wędliny. Solidny obiad zjesz za równowartość 30-40 zł (Wilno), na
prowincji taniej. Pierogi, takie duże, pieczone sa za ok. 4-6 lt za 2
szt. Nocleg w kwaterach pryw. ~25, kempingi taniej.

Generalnie "na życie" idzie podobnie, jak u nas, ale Litwini zarabiają
średnio o wiele mniej.
--
pa, BBjk

14. Data: 2005-08-29 12:52:35

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzyby

> Nieee! Piwa mają pyszne, grzyby też.
Jeśli piwo jest lepsze od naszego ( czytaj , mniej gazowane), to będzie oki!
Nie jestem znawczynią tego trunku, ale piana w butelce w dużej ilości mnie
denerwuje:-(( Ale porter, zwłaszcza "Staropolanki" , to pycha nad pychy!

> [...]
> szt. Nocleg w kwaterach pryw. ~25, kempingi taniej.
>
> Generalnie "na życie" idzie podobnie, jak u nas, ale Litwini zarabiają
Dziękuję serdecznie. Już mam orientację. Pozdrawiam A

15. Data: 2005-08-29 20:05:39

Od: "Jerrry" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, piwko bardzo dobre - szczególnie Svyturys (czy jakoś tak)
Radziłbym zwrocic uwage na slodycze na bazie twarogu (np. batoniki w polewie
czekoladowej a w srodku twarozki w dowolnych smakach)
Pozdrawiam
Jerry

16. Data: 2005-08-30 11:39:20

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Radziłbym zwrocic uwage na slodycze na bazie twarogu (np. batoniki w polewie
> czekoladowej a w srodku twarozki w dowolnych smakach)

Serdecznie dziękuję.Każdą informację drukuje i zabiorę z sobą.:-)Pozdrawiam
Areta

nalewka z jagod - jak?
reklamacja
ogorki z papryka.