Jak leczyć homofobów i homofobiczne kalectwo?

1. Data: 2002-08-08 15:43:10

Temat: Jak leczyć homofobów i homofobiczne kalectwo?
Od: "Janusz" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może zastanówmy się jak leczyć chorych z nienawiści?
Może pani M-W zajmie sie tym, zgodnie z reguła "Lekarzu lecz sie sam"?
Pacjentów nie zabraknie - Little Dorrit może być świetnym przykładem (ta od
wątku "Homoseksualne kalectwo")
Żal mi czasu i zdrowia na przejmowanie sie takimi ludzmi.
Wolałbym spokojnie żyć z moim chłopakiem.
Boję się tylko, że jak mi się coś stanie, to on nawet nie będzie miał prawa
do naszego mieszkania, bo polskie prawo go dyskryminuje. A jeśli to on będzie
leżał w szpitalu, być może ja nie będę mógł go odwiedzić, mimo, że jestem
najbliższą mu osobą.
Skoro on nie może znaleźć pracy, a ja dobrze zarabiam, to dlaczego nie możemy
się razem rozliczyć z płaconych Państwu podatków?
Nie mogę tego pojąć i tego się obawiam.
Rozmawiam czasami z młodymi ludżmi, którzy boją się przyznać rodzicom i
znajomym, że są bi lub homoseksualni. Wielu z nich zostało przez rodziców
postawionych pod ścianą - albo będziesz "normalny" albo się wynoś.
Czy to jest zdrowe i normalne? Wyrzucać z domu własne dziecko? Robić mu
przeszukanie i przesłuchania jak nie przymierzając SB?
I to ktoś śmie nazywać "normalnym" zachowaniem?
To już chyba lepiej mieć dwóch kochających ojców albo dwie mamy.
Moja rodzina, znajomi i współpracownicy wiedzą kim jestem, więc tego już się
na szczęście nie boję.
Żal mi jednak tych tysięcy chłopców i dziewcząt, którzy cierpią i nie mogą na
nikogo liczyć. To im szkodzą takie pseudoautorytety jak pani M-W. Szkoda
tylko, że GW publikuje takie bzdury bez komentarza jakiegoś fachowca, np.
seksuologa.
Leczcie się, chorzy z nienawiści (i niewiedzy).

1. Data: 2002-08-08 16:15:21

Temat: Re: Jak leczyć homofobów i homofobiczne kalectwo?
Od: "mal" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięknie trafione "MEDICE, CURA TE IPSUM" !!!!
Leczenie z homofobii możnaby zacząć od wytoczenia procesów pseudopsychologom,
którzy lecząc z homoseksualizmu złamali swoim pacjentom psychikę.

1. Data: 2002-08-08 18:27:36

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Kapitalny temat! Niestety, nie bardzo mam dzis czas na rozjatrzenie go:):):)
Kaska

1. Data: 2002-08-08 19:53:27

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Janusz:
> Żal mi czasu i zdrowia na przejmowanie sie takimi ludzmi.

Mnie tez zal zdrowia i czasu na przejmowanie sie Twoimi
urojonymi problemami. :]
Tak wiec: PLONK. :)

Czarek

1. Data: 2002-08-09 04:16:05

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mal" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aiu5ep$gm9$1@news.gazeta.pl...
> Pięknie trafione "MEDICE, CURA TE IPSUM" !!!!
> Leczenie z homofobii możnaby zacząć od wytoczenia procesów
pseudopsychologom,
> którzy lecząc z homoseksualizmu złamali swoim pacjentom psychikę.

Nie trafione. Leczyć można po postawieniu diagnozy i wyłącznie za
zgodą leczonego. Masz może jakieś dowody na to, że homofobia jest
chorobą, uprawnienia diagnostyczne? Natomiast aby od lekarza czy
psychoterapeuty dochodzić roszczeń finansowych, trzeba UDOWODNIĆ, że
pogorszenie zdrowia jest bezpośrednim skutkiem leczenia. Ponieważ
każdy z nich ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej, skarżyć
można jedynie instytucję, w której pracują bądź w przypadku praktyki
prywatnej - organ dający uprawnienia.Przynajmniej tak jest w Polsce.
Dorrit

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-08-09 06:30:40

Od: "cartoon" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> Nie trafione. Leczyć można po postawieniu diagnozy i wyłącznie za
> zgodą leczonego. Masz może jakieś dowody na to, że homofobia jest
> chorobą, uprawnienia diagnostyczne?

A masz jakies dowody, ze homoseksualizm jest choroba? Bo trudno uznac Twoje
argumenty za dowod, powolalas sie jak do tej pory na jedna instytucje, nie
podajac nawet jest ang. nazwy... I raczej watpie, by APA skreslilo homoseks.
z listy chorob, bo nie chcialo dotowac. Raczej w druga strone, organizacja
na ktora sie powolujesz okresla h. mianem choroby, bo potrzebuje funduszy.

Natomiast aby od lekarza czy
> psychoterapeuty dochodzić roszczeń finansowych, trzeba UDOWODNIĆ, że
> pogorszenie zdrowia jest bezpośrednim skutkiem leczenia.

A bieglym w sadzie jest kolega oskarzonego... hehe Ninniejszym kolo sie
zamyka... O tempora, o mores
pozdr
cartoon

1. Data: 2002-08-09 07:57:58

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał(a) w wiadomości: ...
>Może zastanówmy się jak leczyć chorych z nienawisci?

Widzisz Janusz, ale tu lista objawow bylaby zbyt dluga. Homofibi,
antysemici, przeciwnicy domow publicznych, rasisci, wrogowie ustrojow,
nielubiejacy disco=polo, etc...
Kazda nienawisc do czegos jest problemem zastepczym. Nienawidzimy,
krytykujemy, bo tego nie lubimy, bo zazdroscimy tez. Ja mysle, ze chorych
z nienawisci nie mozna leczyc, bo to choroby nieuleczalne (aczkolwiek tez
nie uwazam tego za choroby;-)

>Rozmawiam czasami z młodymi ludżmi, którzy boja się przyznać rodzicom i
>znajomym, że sa bi lub homoseksualni. Wielu z nich zostało przez
rodziców
>postawionych pod sciana - albo będziesz "normalny" albo się wynos.

I to chyba jest najgorsze. Bo, powiedzmy opinia spoleczna, sasiedzi,
znajomi to niewazne. Odrzucenie rodziny chyba jest najwiekszym dramatem.
Dlatego moze wartobyloby wlasnie uswiadamiac mlodych ludzi, ze tak
czasami bywa. Ze moze to przydazyc sie i im i ich rodzinom i dzieciom. To
dlugotrwaly proces.
A skad bierze sie taka nienawisc, czasami nieuzasadniona. A moze, ze
wielu homo obnosi sie ze swoja orientacja, parady, wiece. Wedlug mnie to
nie jest zwrocenie uwagi na siebie w dobrym znaczeniu, ze sa, ze
istnieja. To dla mnie jest wynaturzeniem. Nie ma przeciez parad hetero,
bo po co . Kazdy wie ze sa, ze istnieja. Moze wiec wina lerzy tez troszke
po srodku.

>To już chyba lepiej mieć dwóch kochajacych ojców albo dwie mamy.

Tu jestem zdecydowanie przeciwna.

Niedaleko mnie mieszka 2 uroczych chlopakow. Sa razem, maja pieska. Sa
super. I naprawde mozna im pozazdroscic takiej harmonii i zrozumienia.I
ja cenie ich zdecydowanie bardziej niz tych, ktorzy udaja "normalnych"
zyjac jako starzy kawalerowie czy robiac sobie alibi zwiazkiem na niby.
No tak, ale to ja mam takie zdanie. Tylko, ze ja mam gdzies zdanie innych
na ten temat.
--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-08-09 08:27:37

Od: "Salome" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> Nie trafione. Leczyć można po postawieniu diagnozy i wyłącznie za
> zgodą leczonego.

Doritt- czemu nie stosujesz tego przekonania takze jesli chodzi o
"leczenie" homoseksualistow? Oni nie uwazaja sie za chorych i nie chca sie
poddac leczeniu...

Masz może jakieś dowody na to, że homofobia jest
> chorobą, uprawnienia diagnostyczne?

To moze byc psychoza maniakalno- depresyjna- fobie bywaja jej objawami- czyz
nie mam racji? ;)

Pozdrawiam
Salome

--
http://www.monikacichocka.tpi.pl/

1. Data: 2002-08-09 09:26:00

Od: "Tracy" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz może jakieś dowody na to, że homofobia jest
> chorobą?

HOMOFOBIA. Proponuje przeanalizowac ten wyraz. Znaczenie slowa "homo" w
kontekscie tego zjawiska jest jak najbardziej jasne. Po definicje
slowa "fobia" odsylam pania psycholog do literatury fachowej. Fobie sie
leczy, jak wiem. I to z calkiem niezlym skutkiem. Proponuje terapie.

Zycze powodzenia w leczeniu.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-08-09 11:12:21

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tak wiec: PLONK. :)

Oj, Czarek, Czarek :-)))

A zauważyłeś jak łatwo wrzucają do jednego worka wszystko,
od chorób, genetyki, dewiantów, małolatów, zgredów, kobiety,
więźniów, obojniaków, itd.
Nawet dzikie plemienne obyczaje, w tym worku wzajemnej fascynacji,
nawzajem się usprawiedliwiają.
Najlepiej oralnie.
:-))

Przypis pierwszy
Nie chcąc się zaliczać do czegokolwiek odmiennego,
najlepiej zaliczać się do homoseksualnych z opcją na bi.

Przypis drugi
Rozmyty problem, pozornie przestaje istnieć
:-)

eTT

Rośnie apetyt geja???
Radosny seks
Re: Staruszka, przyjaciel i wielka miłoś
kochac dwie kobiety - czy sie da?
Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?