Lodowka

1. Data: 2001-11-05 09:16:09

Temat: Lodowka
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam prosbe zwiazana z zakupem lodowki. Na co powinno sie zwracac przede
wszystkim uwage przy kupnie nowej lodowki. Jakich producentow lub konkretne
modele mozecie polecic. Gdzie ewentualnie mozna kupic lodowki w Warszawie.

1. Data: 2001-11-05 21:07:32

Temat: Re: Lodowka
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

W dzisiejszych czasach posiadasz mozliwosci kupienia lodowki, ktora zapewnia
ci mozliwosc przechowywania produktow przy pomocy technologii, ktore
wczesniej uzywane byly tylko do profesjonalnych zastosowan (chlodnie
przemyslowe).

Dobra lodowka musi spelniac swoje zadanie 15-20 lat.
Dlatego nie patrz na cene.

Popatrz na stronach "Siemens" i poczytaj o technologii 0°.
Popatrz na tzw "Piwnice" - tam masz wszystko.
http://www.hausgeraet.de/english/produkteloesungen/p
roduktuebersicht_frame.h
tml

1. Data: 2001-11-06 12:20:24

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał w wiadomości
> [...]
> przemyslowe).
>
> Dobra lodowka musi spelniac swoje zadanie 15-20 lat.

Masz może znajomości w Totku?

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-11-06 19:21:59

Od: McGiver <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie kupuj Amici.
Ja kupilem, wydalem kupe kasy i zaczelo sie ....
Kiedy sie wlacza zaczyna strzelac (system automatycznego odszraniania).
Zadzwonilem do serwisu i wyjasnili mi, ze to normalne. Teraz to juz nie wiem co
jest normalne.

McG

1. Data: 2001-11-06 22:36:48

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy "Zaczyna strzelac".
Jezeli znasz sie troszeczke na sprzecie elektrycznym napisz na priv. pomoge
ci usunac przyczyne on-line.

1. Data: 2001-11-07 06:19:26

Temat: Odp: Lodowka
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik McGiver <M...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Tylko nie kupuj Amici.
[...]
> Kiedy sie wlacza zaczyna strzelac (system automatycznego odszraniania).
> Zadzwonilem do serwisu i wyjasnili mi, ze to normalne.

tez mam taka lodówke.
tez strzela
przez jakis czas musiala stac w mojej sypialni i nie dawala mi spac....

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-07 09:30:19

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KSX <k...@k...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9sajq3$qrn$...@n...onet.pl...

> Użytkownik McGiver <M...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
>
> tez mam taka lodówke.
Co to znaczy taka lodówke??? Podajcie chociaz model, bo Amika ma ich
naprawde wiele. I co dokladnie znaczy "strzela" ?????

Joanna

1. Data: 2001-11-07 11:26:35

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy taka lodówke???
taką, co strzela

> Podajcie chociaz model, bo Amika ma ich
> naprawde wiele. I co dokladnie znaczy "strzela" ?????

oznaczenia modelu nie pamiętam - jest to spora lodówka (wys ok. 1,8m), na
dole osobny zamrażalnik (dwoje osobnych drzwi), biała ;-)

strzela:
po tym jak włączy się agregat (czyli np. raz na godz.) od tylnej strony
lodówki co kilka sekund dobiegają dźwięki przypominające strzelanie (mnie
się to kojarzy z wyładowaniem elektrycznym między dwoma elektrodami...
nieważne...). trwa to kilka minut. "strzały" są na tyle głośne, że w nocy
potrafiły obudzić mnie, gdy spałem ok. 2m od lodówki.
z tego co mogę powiedzić o lodówkach amica, to w stosunku do innych (np.
ardo) osiągają wyższą temperaturę (tzn. słabiej chłodzą). mnie to osobiście
nie przeszkadza, ale znam osoby przyzwyczajone do tego, że w chłodziarce
jest temp 2 st.C przerabiały amice, bo tam jest min. 5 st C

poza tym całkiem fajna lodówka

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-07 12:03:28

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

KSX wrote:
[...]
> nie przeszkadza, ale znam osoby przyzwyczajone do tego, że w chłodziarce
> jest temp 2 st.C przerabiały amice, bo tam jest min. 5 st C
???
A nie wystarczy ustawić odpowiednio termostat?

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-11-07 13:33:17

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wystarczy ustawić odpowiednio termostat?

mówię (piszę) o termostacie skręconym na minimalną temperature

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl