Lodówka?

1. Data: 2005-07-17 20:38:18

Temat: Lodówka?
Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Rodzice chcą kupić lodówkę, tylko jaką?
Wiem że powinna być na R600 ale co dalej?
Najpierw wymagania:
- chłodziarko zamrażarka o wzroście około 200cm
- możliwie duża zamrażarka
- bajery typu "non frost" niepotrzebne
- zużycie prądu możliwie najmniejsze
- cena też mozliwie najmniejsza :)
- konieczność zamrażania większej ilości "towaru" jednorazowo - co najmiej 2
razy do roku
- lodówka będzie stała w oddzielnym pomieszczeniu - spiżarni - w którym
temperatura może być niska

Dwa ostatnie punkty przemawiają za 2a, ale czy na pewno?
Co polecicie? Jakie marki a może konkretne modele?
Z góry dzięki za pomoc.

2. Data: 2005-07-18 06:15:40

Temat: Re: Lodówka?
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Głaszcz <a...@t...pl> napisał(a):

> Witam,
> Rodzice chcą kupić lodówkę, tylko jaką?
> Wiem że powinna być na R600 ale co dalej?

Jeżeli będzie stała w nieogrzewanym pomieszczeniu, to koniecznie
dwuagregatowa.

3. Data: 2005-07-18 06:35:49

Od: Marcin Sławicz <m...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Adam Głaszcz <a...@t...pl> napisał(a):
>
> Jeżeli będzie stała w nieogrzewanym pomieszczeniu, to koniecznie
> dwuagregatowa.

Czy możesz tę zależność wyjaśnić trochę mniej lakonicznie?
Pozdrawiam,
Marcin

4. Data: 2005-07-18 06:36:58

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli będzie stała w nieogrzewanym pomieszczeniu, to koniecznie
> dwuagregatowa.

Czy możesz zaproponować coś konkretnego?
byliśmy w czoraj w sklepie i rzucił nam się w oczy Whirpool ARC5561?

Adam

5. Data: 2005-07-18 06:50:43

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Sławicz" <m...@n...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dbfiim$ep7$1@news.onet.pl...

> Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy możesz tę zależność wyjaśnić trochę mniej lakonicznie?
> Pozdrawiam,
> Marcin

Przed zadaniem pytania pogooglałem i mogę Ci odpowiedziec:
Chodzi o szybkość rozmrażania (chyba) parownika, w jednoagregatowych
następuje to gdy temp czynnika dojdzie do +5 co przy nieogrzewanym
pomieszczeniu może trwać długo o wiele za długo dla produktów znajdujących
się w zamrażalniku. Niektóre modele mają na taką okazję wspomaganie w
postaci żarzącej się żarówki wewnątrz.

Adam

6. Data: 2005-07-18 08:27:22

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Głaszcz" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Teraz pogrzebałem dalej i co powiecie na ERB4052 Electroluxa?

Adam

7. Data: 2005-07-18 14:50:32

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz pogrzebałem dalej i co powiecie na ERB4052 Electroluxa?

Kto wie, czy to nie będzie dla Ciebie optymalnym rozwiązaniem.

Czy lodowke w zabudowie można znieść po schodach ?
Poszukuję suszarki na gaz
jak skleić lampkę solną ?
Electrolux Animal Kit - ma ktoś ?
Bezpieczniki