Lodówka 1 czy 2 agregatowa?

1. Data: 2001-10-08 08:15:18

Temat: Re: Lod†wka 1 czy 2 agregatowa?
Od: Zinger <Z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> te sa lepsze ale trudniej kupic.

Dlaczego trudniej? Kupilem bez problemow Whirpoola, ale z innych marek tez
bylo do wyboru do koloru. Wszystko zalezy jak duza lodowke chcesz kupic -
te wieksze maja zazwyczaj zamrazalnik na dole (ja mam 3 szuflady).
Kupowalem w Mix Electronics w Krakowie - duzy wybor, dobre ceny i jeszcze
upusty daja (mi 200zl spuscili, ale kupowalem jeszcze kuchenke).

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2001-10-08 10:24:15

Temat: Lodówka 1 czy 2 agregatowa?
Od: Piotr 'Lestat' Puchowski <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy na prawde warto dopłacać do 2-agregatowej jeśli nie planuje sie w
lodówce trzymać wyzywienia dla pułku wojska przez 2 lata? Czy takie
lodówki nie maja większej awaryjności/prądożerności/itp. Jakie są
_realne_ zalety dla zwykłego użytkownika?

Lestat
--
Darts: http://l.pl/lestat/

1. Data: 2001-10-08 11:07:44

Temat: Re: Lodówka 1 czy 2 agregatowa?
Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jedno-agregatową mogę stwierdzić że nie zdaje egzaminu . Cały czas
zaszroniona -zamarażalnik ok ale druga komora przy częstym otwieraniu
tragedia.
Gorąco nie polecam.
Janusz

1. Data: 2001-10-08 12:00:21

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodówki nie maja większej awaryjności/prądożerności/itp. Jakie są
> _realne_ zalety dla zwykłego użytkownika?

INDESIT w swojej ofercie lodówek ma ciekawe rozwiązanie: lodówka
jednoagregatowa (ufff... co za słowo :), ale wyposażona w elektrozawór
trójdrogowy, który w zależności od "zapotrzebowania na dochłodzenie"
przełącza albo na chłodzenie chłodziarki, albo zamrażarki. jest to więc
coś w rodzaju 2-agregatów realizowane za pomocą jednego. Jak ze
skutecznościa i energooszczędnością - nie wiem. Jak kupię (a takową
właśnie chcę nabyć), to się odezwę.

Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2001-10-08 12:18:05

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefania" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> mam jedno-agregatową mogę stwierdzić że nie zdaje egzaminu . Cały czas
> zaszroniona -zamarażalnik ok ale druga komora przy częstym otwieraniu
> tragedia.

Ale co ci tu zmienia dwa agregaty? Przecez tak czy tak bedziesz druga komore
czesto otwieral i i tak sie zaszroni. Dwa agregaty z zalozenia mialy dawac
mozliwosc wylaczenia zamrazarki jesli sie jej nie uzywa. A poniewaz z
praktyki wiem, ze zwykle sie ja uzywa wiec wedlug mnie jest to zbedny
wydatek.

J.

1. Data: 2001-10-08 12:20:08

Od: "Adrian" <a...@t...czy.to> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-08 12:36:18

Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesto otwieral i i tak sie zaszroni. Dwa agregaty z zalozenia mialy dawac
> mozliwosc wylaczenia zamrazarki jesli sie jej nie uzywa.

Dwa agregaty to większa moc zatem łatwiej utrzymać
pożądaną temperaturę.
Z regły moc jednego agregatu jest niewystarczjąca do komfortowej pracy. Jest
to jednak tańsza alternatywa.
Mam taką lodówkę od 5 lat ale jestem bardzo z niej niezadowolony.

Janusz

1. Data: 2001-10-08 12:44:17

Temat: Re: Lodˇwka 1 czy 2 agregatowa?
Od: "Boni Sułkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> wrote in message
> Piotr 'Lestat' Puchowski wrote:

> 2. zamrazalnik na dole a nie na gorze. tam sie zadko siega

Eee, a co to ma wspólnego z ilością agregatów?

--
Boni

1. Data: 2001-10-08 13:40:59

Temat: Re: LodĚwka 1 czy 2 agregatowa?
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2001 15:27:19 +0100, Grzegorz Szyszlo
<z...@a...wbc.lublin.pl> wklepal(a):

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2001-10-08 13:42:30

Od: "Boni Sułkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> wrote in message

> sam sie dowiedz. jednoagregatowe zwykle maja zamrazalnik na gorze,
> ktory sie swietnie zaszrania.

No to moja poprzednia lodówka zniknęła w obłoku twojej logiki. A możesz
jeszcze podpowiedzieć, co ma pozycja zamrażalnika (na dole / na górze) do
jego zaszraniania?

--
Boni

problem po malowaniu sufitu