Lodowka - 2 czy 1 agregat?

31. Data: 2006-09-26 17:32:54

Temat: Re: Lodowka - 2 czy 1 agregat?
Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ:
> "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:
>
> >> Półki można wyjąć 8-).
> >
> > Ale też je trzeba umyć. :-)
>
> Ale w tym czasie lodówka może działać.

Niezależnie czy ma jeden, dwa, czy osiem agregatów.

Stachu S.

32. Data: 2006-09-26 22:48:51

Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp:

> Ja przedstawiam swoje zdanie, a ty jedyną prawde, w PiS sie bawisz?
> No to sie baw dalej - z mojej strony EOT

Jak dla mnie porażka.
Nie dosyć, że jesteś zaczepny, złośliwy, to jeszcze tEMpy.
Co napisano, o to pytasz.

Stachu S.

33. Data: 2006-09-27 00:28:21

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Stach - SaTooT napisał(a):

> Jak dla mnie porażka.
> Nie dosyć, że jesteś zaczepny, złośliwy, to jeszcze tEMpy.
> Co napisano, o to pytasz.

faktycznie, po dzisiejszej nocy juz nikogo do PiSu nie porownam...

Przeczytalem jeszcze raz swoje posty, czy mozesz wskazac,
w ktorym poscie (poza ostatnim, gdzie juz nie wytrzymalem) bylem
zaczepny i zlosliwy? Bo mi sie raczej wydawalo, ze dyskutuje..

imho to konrad byl zaczepny i zlosliwy, cytuje

"zresztą oba przykłady już wyjaśniałem i podawałem. pierwszy nawet inni
grupowicze. nie czytałeś? "

"ale, oczywiście, cała dyskusja jest (i była _już_) bezcelowa jeśli piszesz:
> kupilem jednoagregatowa i nie zamierzam nastepnej kupowac dwuagregatowej"

a co ciekawe Konrad napisal przed chwila to samo, tylko ze odwrotnie.
"kupowałbym (i kupiłem) dwuagregatową. następną też kupię taką"
On moze, ale mi nie pozwala, dobre :-) I jeszcze jak piszę, ze nie
rozumiem do czego pije (w odniesieniu do powyzszego), to (imho
zlosliwie) pisze "wiem"

Wybacz, ale ja nie zgadzam sie z argumentami Konrada, nie uwazam,
ze to jest wygoda (napisalem dlaczego), nie uwazam, ze to jest
oszczednosc (napisalem dlaczego). I tyle.

Sierp

34. Data: 2006-09-28 21:47:08

Od: Muniek Muniekowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystkie podpowiedzi i odpowiedzi.

Wybralem w koncu najprostszy model Electrolux-a.

To moja pierwsza lodowka, wiec do testow bedzie idealna ;-)

Pozdrawiam
Muniekowski

35. Data: 2006-09-29 07:14:28

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> plus drucianych: lepsza cyrkulacja i rozprowadzenie chłodnego powietrza po
> wnętrzu, szybsze wyrównanie temperatur na różnych wysokościach.
rozne temperatury na roznych wysokosciach to chyba akurat zaleta?
Wrecz jest sugestia ktore rzeczy trzymac wyzej, a ktore
nizej, wlasnie ze wzgledu na roznice temperatur.

> jednak jest pewna obawa, pewien minus: producenci zapewniają o trwałości
> szklanej półki, jej wytrzymałości, ale nie mnie to do końca nie przekonuje,
> nie chce mi się wierzyć, by będąc na wstawionym mocniej i z impetem położę
> kolejne pół litra na półkę, a ona wytrzyma impet i brak wyczucia pijaka ;)))
moje doswiadczenie niepijaka mowi ze wytrzyma, pare razy sie lupnelo garnkiem
czy innymi rzeczami. Celowego niszczenia to nie wytrzymaja rowniez druciaki.

> inny minus szklanej - ktoś już wspominał: rozlewające się płyny. wywrócisz
> sok, i wszystkie ściany lodówki obryzgane ;)
> oczywiście można uważać i nie wywracać skoków, wtedy wada nie istnieje ;)
eee, a przy drucianych to masz czysta te lodowke po rozlaniu sokow?
Czy moze dokladnie zalane wszystko w dol, i pelne kuwety?
Sokow nalezy niewywracac. Niewielkie wylewki (a takie sie chyba najczesciej
zdarzaja) na szklanej polce zostana, a na druciakach sie rozprosza
zgodnie z silami ciazenia.

> generalnie wszystko ma swoje plusy i minusy. i chyba per saldo nie będzie
> miało znaczenia co wybierze kupujący. ważne żeby był zadowolony, i żeby mu
> się podobało.
No wlasnie, robienie doktoratu z wyzszosci polek drucianych nad szklanymi
jest chyba lekka strata czasu...

> ja kupiłem druciane, i _ja_ wolę takie, _ja_ nie kupiłbym szklanych.
a ja wrecz przeciwnie, chociaz umyslnej analizy nie robilem, po prostu
podoba mi sie przydymione szklo ;-)

pozdrawiam
Bruno

36. Data: 2006-10-02 21:54:48

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik napisał:
> [...]
> Nie musisz mrożonek wynosić do sąsiada.
> Albo na czas mycia lodówki nie masz problemu z tym czy zdążysz zanim
> zamrażarka zacznie płynąć.

Jaki sąsiad?
Owijasz wszystko w bety, a w tym czasie garnek z wrzątkiem do komory,
aż do całkowitego usunięcia szronu. 2h i już wszystko jest z
powrotem w komorze:)

--
Pozdrawiam :)
JM