Lodowka Brandt

1. Data: 2005-06-25 18:38:13

Temat: Lodowka Brandt
Od: grochu <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem na etapie wyboru nowej lodówki. Ze wszystkich, które oglądałem
najbardziej intaresuje mnie lodówka firmy Brandt. Nigdy jednak nie
miałem do czynienia z urządzeniami tego producenta i nie mam pewności co
do slusznści wyboru.
Czy ktoś może podzielić się uwagami z uzytkowania tego sprzętu?
Interesują mnie tylko lodowki. Jak wygląda sprawa awaryjności, czy są
głośne itp itd.
Za każde info z gory dzięki.

Pozdr.

2. Data: 2005-06-25 22:26:14

Temat: Re: Lodowka Brandt
Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grochu" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy ktoś może podzielić się uwagami z uzytkowania tego sprzętu?
> Interesują mnie tylko lodowki. Jak wygląda sprawa awaryjności, czy są

posiadam od pol roku i jestem zadowolony. Działa cicho, ma ładne wnetrze
ogolnie bez zastrzezen

3. Data: 2005-07-01 13:44:22

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

grochu wrote:
> [...]
> Czy ktoś może podzielić się uwagami z uzytkowania tego sprzętu?
> Interesują mnie tylko lodowki. Jak wygląda sprawa awaryjności, czy są

Ja od 4 lat mam pralkę tej firmy ładowaną od góry. Jest cicha. Żadnych
awarii.

pozdrawiam
Robert Grabowski

4. Data: 2005-07-01 16:15:50

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim sprawdź, czy jest na gaz R600a. To podstawa.

Bliźniak czy dwa osobne domy ?
Gdzie zrobić półki na CD?
Drzwi garazowe w bloku, zabezpieczenia ...
Plamy z tuszu
jaki podgrzewacz co+cw?