Lodówka Gorenje - Jakie opinie ?

1. Data: 2002-03-26 22:22:31

Temat: Lodówka Gorenje - Jakie opinie ?
Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam taką zakupić i stąd moje pytanie ma ktoś taką ? Model z
chłodziarką na górze i zamrażarką na dole.

Jarek

1. Data: 2002-03-27 08:29:09

Temat: Re: Lodówka Gorenje - Jakie opinie ?
Od: "mario" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek23" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam taką zakupić i stąd moje pytanie ma ktoś taką ? Model z
> chłodziarką na górze i zamrażarką na dole.

Z tego co wiem Gorenje jest marka w koncernie Boscha. Najlepiej wez katalog
Gorenje i Boscha i przyrownaj produkty obu marek. Moj tesc kupil sobie
wywietrznik Boscha i po porownaniu go z odpowiednikiem Gorenje jedyna
roznica ktora mozna bylo zauwazyc to cena, jakies 500zl na korzysc Gorenje.

mario

1. Data: 2002-04-05 19:39:31

Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jarek23" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Z tego co wiem Gorenje jest marka w koncernie Boscha. Najlepiej wez
katalog
raczej nie a co najwyżej to gorenje robi Boschowi troszkę sprzetu grzejnego
wolnostojącego
> [...]
> wywietrznik Boscha i po porownaniu go z odpowiednikiem Gorenje jedyna
> roznica ktora mozna bylo zauwazyc to cena, jakies 500zl na korzysc
a wyciągi roi jedna firma w europie

1. Data: 2002-04-08 07:03:14

Od: " harpy" <h...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,

> Zamierzam taką zakupić i stąd moje pytanie ma ktoś taką ? Model z
> chłodziarką na górze i zamrażarką na dole.

Mam taką (dwuagregatową, klasa energ. A) od jakiegoś 0,5 roku. Jak narazie
nie mam większych zastrzeżeń. Jedyne co u niej zauważyłem - to trochę inna
praca agregatów, tzn. ten od zamrażarki jak sie włącza to poprostu słychac
takie .... 'pykniecie' (w tym od chłodziarki prawie nie słychać). Podczas
wyłączania (tego od zamraż.) słychać takie dźwięki przypominajace hamowanie
silnika (elektr.) - takie 'bicie'..... Ale podczas pracy głosność jest spoko.
Z tymi agregatami to podobno tak jest (chociaż nie jestem przekonany ;o)) -
bo niby pracują na odmienne warunki pracy - ale akurat nie mam za dużo w
zamrażalce (tem. jakieś -18 stopni) i pokrętło ustawione na 2,5 w skali 7
stopniowej....

pozdr.
harpy

Zabudowa szafa z drzwiami przesuwanymi ?
Jaka spawarka?
Szukam instalatora komników
Chce kupic wkład kominkowy.
kuchnia gazowo-elektryczna?