Lodówka Liebherr czy Siemens

1. Data: 2003-09-11 10:29:16

Temat: Lodówka Liebherr czy Siemens
Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Która lepsza (którą wybrać?):
Liebherr KIKv3043
Siemens KI 30E440
Obie mają podobną cenę (~3200), a jak z funkcjonalnością i jakością

1. Data: 2003-09-11 10:57:29

Temat: Re: Lodówka Liebherr czy Siemens
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle, ze troche porownanie mercedesa do BMW

wez ktora bardziej Ci pasuje

MarcinP

1. Data: 2003-09-11 13:30:13

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mam ten sam dylemat, ciekawa jestem za ile znalazles tego Liebherra?
W EURO AGD za 4000 i jest suuuuper

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-09-11 15:00:13

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekl

dopiero sie zorientowalam, ze znalazles te loodówke za 3200? mozna
wiedziec gdzie?
I.

1. Data: 2003-09-11 17:00:26

Od: "Tomek" <t...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu inny Tomek. Tez wlasnie probuje kupic ten model. Cena do zaplacenia to
naprawde ok 2500, wiec nie wyciagajcie za szybko portfela. Szkopul w tym, ze
wszedzie mowia, ze jest z tym modelem (KIKv3043) jakis problem z
dostepnoscia i bedzie dopiero w pazdzierniku. W Euro sie nie kupuje. Tam
strasznie dowalaja, bo musza miec na wynajem setek sklepow. Goscie z adresow
ponizej biora z hurtowni i wioza do ciebie, a sugerowana cena producenta w
ogole sie nie przejmuja. Ich koszty to rachunek za internet.

http://sklep.kuchnia.waw.pl/product_info.php?manufac
turers_id=13&products_id
=349&WebShopID=8d8ea10cd226440995c14b6ac1545ec4

http://www.agdrtv.com.pl/

http://www.agdrtv.com

Jestem zainteresowany wszelkimi komentarzami na temat lodowek do zabudowy
177wys. Glownie zalerzy mi, zeby byla totalnie cicha, tzn. zeby w nocy z
odleglosci 5m nie dalo sie powiedziec czy pracuje. Jesli ktos taka ostatnio
kupil, to chetnie sie dowiem jaki model.

Pozdrawiam,

Tomek

1. Data: 2003-09-12 06:39:29

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cena do zaplacenia to
> naprawde ok 2500, wiec nie wyciagajcie za szybko portfela.

Rzeczywista cena do zapłacenia jest jak powiedział Tomek 2500, chociaż jak
sie znajdzie dobrą hurtownię to cena może być jeszcze lepsza. Np.: Wczoraj
kupiłem w hurtowni okap wyspowy Electrolux EFC 009X za 2700 przy cenie
detalicznej 3699, ale to dopiero początek schodów bo pozostałe rzeczy są
dalej do kupienia.

Okna po raz setny
ogrzewanie podłogowe
pdloga????