Lodówka PKM - bez kratki chłodzącej z tyłu

11. Data: 2008-07-16 08:10:46

Temat: Re: Lodówka PKM - bez kratki chłodzącej z tyłu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
news:g5k69o$62j$1@node1.news.atman.pl...

> W "normalnych" lodówkach ta kratka jest elementem układu chłodzenia i
> próba jej zdjęcia wywoła krótkie PSSSSSSSssssssss po czym lodówka stanie
> się jedynie gustowną szafką. U Ciebie ten element (parownik) jest
> zabudowany w bokach lodówki po prostu.

Dokładnie, możliwe też, że jest na modułach Peltiera

12. Data: 2008-07-16 08:43:36

Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Wbrew temu co myślisz o mnie - moje pytanie jest do rzeczy - twoją
> chłodziarkę ktoś skonstruował, a to znaczy, że ma nie mieć
> wymiennika. To, że są tam otwory po innych konstrukcjach świadczy o
> tym, że albo jest to uniwersalna obudowa do różnych rozwiązań, bądź
> reszta produkcyjna do której wkładane są inne zespoły...

To co myślę o Tobie pozostawię dla siebie. A moje wątpliwości wynikały z
tego, że lodówka jest używana, a po drugie wyglądała, jakby ktoś usunął
wymiennik. A zalepienie dziur w tylnej obudowie pianką uszczelniającą
jeszcze bardziej potęgowało to wrażenie. Tak czy inaczej po udzielonych
odpowiedziach jestem już o to spokojny.

Tomek

13. Data: 2008-07-16 16:21:10

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Dokładnie, możliwe też, że jest na modułach Peltiera

Na peltierach nie robi się lodówek większych niż takie
"zabawkowe" na cztery piwa.

J.

14. Data: 2008-07-18 11:01:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na peltierach nie robi się lodówek większych niż takie "zabawkowe" na
> cztery piwa.

Stare dane. Wszystko tanieje, nawet odwaga trolli atakujących Niedźwiedzia,
czyli mnie.

15. Data: 2008-07-18 13:08:00

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Stare dane. Wszystko tanieje,

Tanieć sobie może do woli, ale żeby opłacało się zrobić na peltierach dużą i
sensownie działającą lodówkę, musiałaby im jeszcze sprawność wzrosnąć, a ta
jakoś nie chce.

> nawet odwaga trolli atakujących Niedźwiedzia, czyli mnie.

Jaaaasnee....

J.

16. Data: 2008-07-19 08:25:50

Temat: Re: Lodowka PKM - bez kratki chłodzlcej z tyłu
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Panslavista* wdusil[a] nastepujace knefle:

| Stare dane. Wszystko tanieje,

Noto daj linka do takiej lodowki (nie turystycznej, nie
laboratoryjnej) o objetosci wiekszej niz 40l.

| nawet odwaga trolli atakujących Niedźwiedzia,czyli mnie.

Moze maja baze w lodowce, zobacz.

Jaka wanna z hydromasażem?
Łuparka do drewna z castoramy. Czy warto?
odkurzacz centralny
Gorenje
mop do paneli