Lodowka Samsung, zakup i problemy z serwisem

1. Data: 2008-01-13 11:31:56

Temat: Lodowka Samsung, zakup i problemy z serwisem
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Obiecalem napisac troche o moich problemach, wiec ponizej "krotka" historia:

Lodowka Samsung RL41HCIS - sama lodówka jest OK, choć wahaliśmy sie
pomiedzy Elektroluxem ENB 39409X.
Zakup w sklepie internetowy e-janki.pl, przywiezli na miejsce nawet
za rozsadne pieniadze, minimalne opoznienie, ale dzwonili wczesniej
i powiedzieli, wiec jest OK. Panowie ktorzy przywiezli sprzet troche
sie spieszyli i chcieli jak najszybciej jechac dalej ale nie pozwolilem
im dopoki nie sprawdzilem czy nie ma jakis uszkodzen mechanicznych.
Ale po zakupie okazalo sie ze w zestawie dostalem
niewlasciwa jedna szuflade w zamrazalce (powinny byc 2 glebsze i jedna
plytsza na samym dole, a ja dostalem jedna glebsza i dwie plytsze i
niestety ta druga plytsza zle chodzi po prowadnicach, nurkuje w dol jak
okret podwodny i blokuje sie, zaczepia o inne szuflady itd.) Przy
ogladaniu tego po zakupie nie bylo tego widac, wyszlo dopiero jak
zaczelismy uzywac, po obciazeniu szuflad.
No i teraz bujam sie z Supportem Samsunga i Sprzedawca (e-janki.pl).
Nie wiem czy Support na stronie Samsunga i Serwis obsluguja Ci sami ludzie.
Generalnie Support Samsunga to jedna wielka porazka. Ja im wysylam maila
ze mam problem z ich lodowka RL41HCIS a oni mi odpisuja zebym podal
model, ja im pisze ze mam problem z szuflada a oni mi odpisuja jak
regulowac temperature w chodziarce i zamrazalce! albo odsylaja pustego
maila np. takiego:
> Szanowny Kliencie
> MAREK KUTYŁA
>
> Serdecznie dziękujemy za kontakt.
> W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
>
> Jeżeli nie otrzymał Pan odpowiedzi na swoje pytania,
> uprzejmie proszę o ponowne ich zadanie.
> Treści które Panu odpisuję,
> zawierają odpowiedzi na pytania.
>

> Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Ja ich pytam jaka temperatura powinna byc w szufladzie "Chilled Room"
oni odpisuja mi ze nie ma takiej szuflady w tej lodowce. Robie im wiec
zdjecie tej szuflady i wysylam z ponownym zapytaniem o temperatura
w tej szufladzie - odsylaja mi instrukcje jak regulowac temperature
w zamrazarce i chlodziarce oddzielnie :-(

Mam wrazenie ze maja przygotowane iles tam odpowiedzi i jak dostaja
mail-a to jak w Toto-Lotku wybieraja losowo 1 z 99 i odsylaja co
popadnie klientowi.
Nie rozwiazali mojego problemu z ta szuflada i dopiero ja sam wsiadlem w
auto i pojezdzilem po sklepach AGD, posprawdzalem podobne do mojej
lodowki modele, znalazlem nawet jedna taka sama i rozczailem ze dali ma
nie takie szuflady jak trzeba. Jak im napisalem maila i podalem
rozwiazanie problemu to skierowali mnie do Sprzedawcy. Do tej pory tez
nie dostalem odpowiedzi na moje pyt. dot. temperatury w komorze "Chilled
Room".
Sprzedawca - od prawie miesiaca czekam na fakture, ktora powinni mi
przywiezc razem ze sprzetem, obiecuja mi jak do nich wysylam maile lub
telefonuje ze otrzymam ta fakture, ale na obiecankach sie konczy. Chyba
wysle im pismo poleconym, a potem pojde z tym do Rzecznika Konsumentow.
Co do zgloszonego problemu z ta cholerna szuflada to w e-janki
powiedzieli ze zalatwili sprawe tak ze serwis Samsunga i przysle
bezposrednio do domu ta szuflade.
No i nawet Serwis Samsunga dzwonil do mnie 2 dni temu ze maja juz ta
szuflade dla mnie i zebym sobie po nia przyjechal to mi zamienia z ta
niewlasiwa!
No szlag czlowieka moze trafic! Nie dosc ze wsadzili mi niewlasciawa
szuflade to jeszcze chcieliby zebym jechal te 30-40 km, stal w korkach i
potem znow powrot te 30-40 km. Jak im powiedzialem ze nie bywam w ich
okolicach zbyt czesto i nie bede jechal spejalnie to powiedzieli ze jak
beda jechac w moje okolice to przy okazji wymienia te szuflady - ciekawe
tylko kiedy to bedzie ???
A jest jeszce kwestia taka ze takiej nowej szuflady nie bede mogl tak od
reki wymienic, bo ta ktora dostane trzeba bedzie umyc, poczekac az
wyschnie tak zeby nie zostala w zakamarkach woda, bo boje sie ze jak
wloze taka szuflade z woda pomiedzy elementami to woda zamarazajac moze
uszkodzic szuflade rozsadzajac mocowania plastikow. Szuflada schnie
(sprawdzone przy poprzednich ok. doby) - w gdzie w takim razie w tym
czasie trzymac mrozonki???

Dobra rozpisalem sie .... na razie tyle, jak sprawa sie "posunie" do
przodu to bede informowal o postepach - tak ku potomnosci. Generalnie
idzie niby na dobre ale straaaaaaaaaaasznie powoli :-(

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

2. Data: 2008-01-15 21:04:58

Temat: Re: Lodowka Samsung, zakup i problemy z serwisem
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-13 12:31, Niejaki/a Marek Kutyla bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Dobra rozpisalem sie .... na razie tyle, jak sprawa sie "posunie" do
> przodu to bede informowal o postepach - tak ku potomnosci. Generalnie
> idzie niby na dobre ale straaaaaaaaaaasznie powoli :-(

Dzis przyszla faktura ze sklepu e-janki.pl
W niezaklejonej kopercie. Nie ma na niej oplaty za transport. Data
wystawienia faktury jest o 9 dni pozniejsza od dostawy i daty na gwarancji.
BTW Czy to ze ta data na FA jest niezgodna z data na gwarancji moze mi
sprawic jakies problemy w razie potrzeby skorzystania z naprawy
gwarancyjnej ???

3. Data: 2008-01-17 13:23:49

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-15 22:04, Niejaki/a Marek Kutyla bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

Przypomnialem sie serwisowi Samsunga, ktory obiecal mi wczesniej
dostarczyc ta cholerna szuflade "przy okazji". Ich odpowiedz ponizej:
"Korzystając z prawa do gwarancji może Pan zgłosić problem na infolinii
0801-801-881 Samsung.
Korzystając z prawa dotyczącego zakupu-sprzedaży do tzw. "niezgodności
towaru z umową" może zwrócić się Pan do swojego sprzedawcy.
Nasza firma nie zajmuje się naprawą tego typu produktów.
Z wyrazami szacunku
Wiesław Krejdyner"

No k...wa paranoja!

4. Data: 2008-01-30 21:20:42

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-01-17 14:23, Niejaki/a Marek Kutyla bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Przypomnialem sie serwisowi Samsunga,

W koncu przyjechali z ta szuflada i wymienieli!
Trwalo wszystko jakis miesiac, ile sie nadzwonilem i namailowalem to
moje. Szkoda ze taka firma robi takie problemy z taka duperela i uprawia
taka spychologie, zamiast po prostu od razu wymienic ta niezczesna szuflade.
Mam nadzieje ze dalsze uzytkowanie bedzie juz bezproblemowe :-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

panele-grubosc 12 czy 7
równanie na szczęśliwe życie
Czy ktos moze wie gdzie moge dostac szybe do lodowki
grzejniki kermi thermX2
odkurzacze - roboty - opinie