Lodówka Siemens KG 36VX50

1. Data: 2006-05-29 16:32:35

Temat: Lodówka Siemens KG 36VX50
Od: "nikopolis" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z forumowiczów posiada w swej kuchni lodówkę Siemens KG 36VX50. Nie
mogę jej znaleźć w żadnym sklepie. Nie występuje ona nawet na stronie
http://www.siemens-agd.pl jako produkt tylko w katalogu produktów chłodnictwo na
rok 2006
http://www.siemens-agd.pl/produkty/przeglad_produkto
w/pdf/CHLODNICTWO_2006_final.zip
(pewnie nie zdąrzyli zaktualizować strony).
Chciałbym usłyszeć opinie na temat tego produktu, a jeśli ktoś może to o
przesłanie na priv zdjęć jak wygląda front i wnętrze tej lodówki. Wg sprzedawcy
w sklepie internetowym jest to następca KG 36V640, ale z tego co zauwarzyłem KG
36V640 miała elektroniczne ustawianie temperatury czego KG 36VX50 nie ma.
Za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi będę wdzięczny.

pozdrawiam,
nikopolis

2. Data: 2006-05-29 17:12:52

Temat: Re: Lodówka Siemens KG 36VX50
Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.electrohome.pl/go/_info/?id=1454
to udalo mi sie znalezc:)
nie wiem tylko jaki jest sens pchac sie w zupelne nowosci?
nie lepiej zastanowic sie nad czyms co jest juz jakis czas na rynku?
np. nad electroluxem 3022x (mam taka i jestem bardzo zadowolony)

Kuchnie RUST
Kuchnie HTH
privileg 685 cd suszarka instrukcja
Kolorowe fugi - pomóżcie mnie i mamie
wystrój mieszkania - prośba o gós w sprawie