Lodowka do zabudowy.

1. Data: 2003-04-09 17:09:47

Temat: Lodowka do zabudowy.
Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Posiadam zabudowana lodowke (oczywiscie jest to lodowka przeznaczona
wlasnie do zabudowy). Od jakiegos czasu zauwazylam, ze z zza lodowki
wydobywa sie nieprzyjemny zapach. Probowalam dociec skad moze pochodzic.
Czy ktos z grupowiczow spotkal sie juz z tym problemem?
Nie wiem, moze sie myle ale wydaje mi sie iz ten zapaszek pochodzi ze
zbiornika lodowki do ktorego splywa woda, ktora powstaje na skutek
rozmrazania sie urzadzenia. Niestety nie posiadam instrukcji obslugi
zeby blizej zapoznac sie z tematem. Czy ktos cos wie na ten temat? Z
gory dziekuje.

Agnieszka
pozdrawia: Agnieszka
e-mail : a...@p...com
www : kaja.topnet.pl

1. Data: 2003-04-10 06:02:35

Temat: Re: Lodowka do zabudowy.
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Posiadam zabudowana lodowke
> Od jakiegos czasu zauwazylam, ze z zza lodowki
> wydobywa sie nieprzyjemny zapach.
A jak wygląda wentylacja tej szafki? Ta woda z odszraniania powinna
odparować, ale jeśli nie ma jak uciec to...

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-04-10 06:52:28

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to woda która splywa z automatycznie rozmrazajacej sie komory
chlodziarki splywa nie do zbiorniczka a na tzw. przewód kapilarny czyli po
polsku nagrzany drucik z którego powinna odparowywac na tyle sprawnie ze nie
powinna spadac z niego na podloge.

moze ten drucik masz uzkodzony?

MOja siostra ostatnio kupila lodówke Amiki i podczas lektury instrukcji
dowiedzialem sie iz nalezy bardzo uwazac zey tego drucika nie uszkodzic.

D.
Uzytkownik "Agnieszka" <a...@p...com> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-04-10 09:28:43

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Z tego co wiem to woda która splywa z automatycznie rozmrazajacej sie
> komory chlodziarki splywa nie do zbiorniczka a na tzw. przewód
> kapilarny

To jest roznie w roznych lodowkach, w wielu jest to zbiorniczek na sprezarce
i woda z niego ma odparowywac.
Stawiam albo na jakis syf ktory przeplynal z lodowki na ten zbiornik i tam
gnije, albo na zle zrobiona szafke, bez wentylacji (powinna byc kratka w
cokolie pod szafka, dziura na "dachu" albo dach nie dochodzacy do sciany i
kanal wentylacyjny wzdluz plecow calej szafki)

J.

1. Data: 2003-04-10 19:02:07

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cokolie pod szafka, dziura na "dachu" albo dach nie dochodzacy do sciany i
> kanal wentylacyjny wzdluz plecow calej szafki)

Szafka jest dobrze zrobiona. Lodowka stoi w niej juz od ponad szsciu lat
i do tej pory wszystko bylo ok. Mysle, ze problem tkwi w tym iz wlasnie
do tego zbiorniczka splynela woda z jakimis resztkami i zapachami. Woda
wyparowala a pozostal osad ktory to wlasnie wydaje ten nieprzyjemny
zapaszek. Zastanawiam sie wlasnie jak sie dostac do tego zbiornika w
celu wyczyszczenia go. Na razie wlalam do niego troche wody z plynem do
mycia naczyn. Moze plyn rozpusci brudy. Cyyba bede musiala udac sie do
jakiegos sklepu AGD i po prostu spytac sprzedawce co z tym zrobic. Ale
dzieki za zainteresowanie.

Aga
pozdrawia: Agnieszka
e-mail : a...@p...com
www : kaja.topnet.pl

1. Data: 2003-04-11 11:21:21

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> do mycia naczyn. Moze plyn rozpusci brudy. Cyyba bede musiala udac
> sie do jakiegos sklepu AGD i po prostu spytac sprzedawce co z tym

Cudow nie ma, albo tak jak zrobilas czyms zdezynfekowac (jak nie wystarczy
to moze cos silniejszego? domestos?) albo wyciagnac lodowke i miche
wyczyscic recznie.

J.

1. Data: 2003-04-11 12:36:51

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, moze sie myle ale wydaje mi sie iz ten zapaszek pochodzi ze
> zbiornika lodowki do ktorego splywa woda, ktora powstaje na skutek
> rozmrazania sie urzadzenia.

Masz duze szanse na BINGO...
Kiedys przenosilem moja 20letnia lodowke Polar (obecnie juz 30 letnia i
dziala...)
po jakichs 5 latach stania w miejscu. Przechylilismy ja z ojcem i trzeba
bylo wietrzyc klatke schodowa, bo walilo jakby cos tam zdechlo...
przepuszczalem przez ten zbiornik (ma 2 otwory) potem goraca wode z weza
prysznicowego bez sluchawki, nalewalem wrzatku + domestos i jest OK.

MS

1. Data: 2003-04-11 12:40:22

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzies w lodowce jest otwor, ktorym woda z rozmrazania splywa do
zbiorniczka. sprobuj podac cos tamtedy, tylko nie zalej wnetrza lodowki
domestosem :)))

MS

wanna 130cm
KUPIE MIESZKANIE!!!!!
Sztachety
Szafy wnekowe , meble kuchenne
uchwyt - wachlarz do zasłony prysznicowej?