Lodówka do zabudowy

31. Data: 2009-03-10 15:55:06

Temat: Re: Lodówka do zabudowy
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 22:39:41 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> To znaczy, że zakup był typowo snobistyczny. Teraz dorabiasz ideologię.
> :-)

No... niezupełnie. Jeszcze do dzisiaj skłonny byłbym ci przyznać rację, ale
dziś miałem chwilkę i dokładnie obejrzałem sobie pralki Boscha i Siemensa
(oraz sporo innych) w dużym salonie AGD w Łodzi. M. in. te Maxxy 8-kg. No i
powiem tak - bez urazy, ale jakość tworzyw, spasowanie, lakier - wszystko
to w Boschach jest takie po prostu zwykłe, średnia krajowa. Lepiej niż w
masówce po 999,-. ale wyraźnie gorzej niż w Miele.
Wyraźnie nowocześniejsze jest sterowanie - duży ekran LCD i pokrętło -
ustawiasz każdy parametr oddzielnie, jasno, prosto i logicznie, masz
możliwość zapamiętania czterech ulubionych zestawów.
Nawet taki niby drobiazg jak obramowanie "bulaja" - w całym sklepie nie
znalazłem pralki, w której byłoby metalowe. A Miele daje solidną, na oko
milimetrową chromowaną blachę. Inne szczegóły też przekonują - wszystko
wygląda solidniej i jest lepiej przemyślane. Może to same szczegóły i wolno
uważać, że nie warto za nie tyle dopłacać. Ale fakt pozostaje faktem.
Co do specyfiki bębna to się jeszcze nie wypowiem, bo wiadomo - Miele swój
chwali, ale trzeba to sprawdzić w praniu - w wielu praniach

> Skąd wiesz?

Tak się jakoś zasugerowałem twoimi wypowiedziami

T.

32. Data: 2009-03-10 16:00:46

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 22:28:24 +0100, Qrczak napisał(a):

> Qra, pod wrażeniem szczególnie niezbędnej w pralce możliwości zmiany daty

Nie daty, tylko czasu letniego/zimowego. Jeden zegarek w domu mniej do
przestawienia. A z zegara w pralce korzystam akurat prawie przy każdym
praniu - to znaczy żona korzysta, ustawia pralkę tak, żeby pranie się
kończyło tuż przed jej powrotem do domu. Poza tym zegar jest potrzebny do
ustawiania namaczania - od iluśtam minut do 6 godzin, do wyboru.
No i wart pamiętania szczegół - ja kiedyś liczyłem - w domu i w pracy mam
do poprzestawiania 17 czasomierzy, dwa razy w roku - czasem cholery można
dostać. Ten w pralce to już jeden mniej - mało ważny drobiazg - ale liczą
się inne zalety

T.

33. Data: 2009-03-10 16:04:06

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> dostać. Ten w pralce to już jeden mniej - mało ważny drobiazg - ale liczą

Tak, warto za to dać 6000 zł.
Przekonałeś mnie tym drobiazgiem.
;-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

34. Data: 2009-03-10 16:11:10

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiem tak - bez urazy, ale jakość tworzyw, spasowanie, lakier - wszystko

Nie wiem. Mam Logixcośtam na 8kg.

Te wszystkie rzeczy są warte, żeby dać za pralkę o 10-20% więcej, czyli z
500 zł.
Dlaczego zatem niektórzy płacą 400% więcej, to jest 6000 zł?
Snobizm. :-)

W odróżnieniu od Twojego Miele Bosch dopiera bez zamaczania. Znaczy, chyba
jest lepszy?

35. Data: 2009-03-10 16:14:03

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2009 17:11:10 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> Dlaczego zatem niektórzy płacą 400% więcej, to jest 6000 zł?
> Snobizm. :-)

Och, niech ci będzie - każdy czasem sobie może pozwolić na snobizm, prawda?

> W odróżnieniu od Twojego Miele Bosch dopiera bez zamaczania. Znaczy, chyba
> jest lepszy?

Zamaczanie jest opcjonalne.

T.

36. Data: 2009-03-10 16:16:54

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2009 17:04:06 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> Tak, warto za to dać 6000 zł.
> Przekonałeś mnie tym drobiazgiem.
> ;-)

Ha, ha, ha - jak dopuszczasz uzasadnianie czegoś cytatem wyrwanym z
kontekstu, to masz rację. Według mnie, warto dać więcej za całokształt,
czyli sumę drobiazgów. A suma drobiazgów czyni sporą różnicę :)

T.

37. Data: 2009-03-11 07:38:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Jan Werbiński <j...@j...com> tak oto plecie:

> Tak, warto za to dać 6000 zł.
> Przekonałeś mnie tym drobiazgiem.
> ;-)

Może za porządny zegarek warto ;-)

Qra

38. Data: 2009-03-11 21:47:15

Od: "ludzki czlowiek" <n...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gp6400$fc2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Snobizm. :-)

Stac go wiec niech kupuje co tam sobie chce. Lodowke ma chyba za 10 tys lub
cos kolo tego, kiedys sie chwalil chyba nawet i na tej grupie. Snob, nie
snob, kogo to obchodzi.

39. Data: 2009-03-12 16:24:46

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2009 22:47:15 +0100, ludzki czlowiek napisał(a):

> Stac go wiec niech kupuje co tam sobie chce. Lodowke ma chyba za 10 tys lub
> cos kolo tego, kiedys sie chwalil chyba nawet i na tej grupie. Snob, nie
> snob, kogo to obchodzi.

Ja? Boże broń - lodówkę mam 15-letnią, przymierzam się do zakupu, ale
zdecydowanie poniżej 10tys. :)

Co do chwalenia sie - teraz żałuję, że w ogóle wszedłem w tę dyskusję, bo u
nas wciąż jednak obowiązuje zasada polskiego piekła. Mowa początkowo była o
różnicach cen w sklepach, a mnie się nie chciało przeliczać procentowo i
podałem, durny, faktyczne ceny.

T.

Opomiarowane kaloryfery a zmiana grzejników?
odbiornik tv zamocowany na scianie
Zmywarka: polowa zaladunku, szybki program
wypełnianie szczelin
Czyszczenie piecyka gazowego