Lodówka - jeden czy dwa agregaty?

1. Data: 2007-06-11 18:55:00

Temat: Lodówka - jeden czy dwa agregaty?
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaka lowowke (wys ok 180 cm) do zabudowy wybrac? Z jednym, czy dwoma
agregatami? Wybralem produkt AEG-Electrolux, tylko pytanie jeden czy
dwa agregaty?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-06-11 19:05:55

Temat: Re: Lodówka - jeden czy dwa agregaty?
Od: Longus <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):
> [...]
> Jaka lowowke (wys ok 180 cm) do zabudowy wybrac? Z jednym, czy dwoma
> agregatami? Wybralem produkt AEG-Electrolux, tylko pytanie jeden czy

jeden szkoda pieniedzy na lodowke z dwoma

pozdr.
Greg

3. Data: 2007-06-11 20:11:33

Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś stanąłem w sklepie koło takiej lodówki i powiedziałem: "dwa
agregaty jak dwa jądra pana papieża" i po kilku minutach zostałem
zatrzymany przez tajną policję w Warszawie. Jak widać niewiele się zmien
iło od czasów Szwejka.

4. Data: 2007-06-12 13:45:27

Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M wrote:
> Witam
> Jaka lowowke (wys ok 180 cm) do zabudowy wybrac? Z jednym, czy dwoma
> agregatami? Wybralem produkt AEG-Electrolux, tylko pytanie jeden czy
> dwa agregaty?

wez dwa jesli czesto wyjezdzasz na dluzej niz 3 tygodnie i masz zamiar
wylaczac czesc lodowkowa. W przeciwnym razie jeden agregat wystarczy.

5. Data: 2007-06-12 14:05:04

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <r...@g...com> napisał(a):

> Witam
> Jaka lowowke (wys ok 180 cm) do zabudowy wybrac? Z jednym, czy dwoma
> agregatami? Wybralem produkt AEG-Electrolux, tylko pytanie jeden czy
> dwa agregaty?
jesli to jedyna roznica miedzy tymi lodowkami to raczej ta z jednym.
U mnie dwuagregatowosc przydala sie po 6 latach. rozszczelnila sie
chlodziarka i nie oplacalo sie naprawiac. Z racji osobnych obiegow
i agregatow zamrazarka chodzila nadal. I jeszcze zostal zapasowy agregat ;-)
poza tym korzysc srednia. Zwroc uwage zeby byly dwa termostaty przy tym
jednym agregacie.
No i czy to na pewno jedyna roznica. Niektorzy producenci w ogole nie robia
juz dwuagregatowych z 'zwyklej' technologii, tylko niektore nofrosty
(niedostepne z kolei z jednym agregatem).

pozdrawiam
Bruno

6. Data: 2007-06-12 14:36:10

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agregat powinien byc przynajmniej raz w miesiącu uruchamiany
(instrukacja), więc jesli na dłuzej to trzeba się zdecydowac pomiędzy
dbałością o agregat a zuzyciem energi do nieuzywanej komory.
Pdr.Mariusz

7. Data: 2007-06-13 16:19:01

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):
> Jaka lowowke (wys ok 180 cm) do zabudowy wybrac? Z jednym, czy dwoma
> agregatami? Wybralem produkt AEG-Electrolux, tylko pytanie jeden czy
> dwa agregaty?

nie badz leniwy, poszukaj w archiwum - sporo o tym dyskusji juz bylo

Sierp

8. Data: 2007-06-16 23:25:52

Od: "Grzegorz Grabowski" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie jeden agregat wystarczy. Szkoda wydanych pieniędzy za energię

--
Z wyrazami szacunku

Grzegorz Grabowski
ul. Chełmińska 7
87-200 Wąbrzeźno
tel. 508-249-791
e-mail: g...@p...fm
g...@k...pl
g...@g...com
g...@w...pl
gadu-gadu: 9301622
skype: grzegorz.grabowski

9. Data: 2007-06-18 13:44:50

Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Cze, 07:25, "Grzegorz Grabowski" <g...@p...fm>
wrote:
> Zdecydowanie jeden agregat wystarczy. Szkoda wydanych pieni dzy za energi

To jakie s starty na takim agregacie? bo chyba ró nica b dzie tylko
na podwójnych startach w asnych (a to tylko u amek i to do ma y).
Czy kto wie ile wynosi sparawno c lodówki jednoagregatowej (tak w
przybli eniu)?

Usjwo

10. Data: 2007-06-19 08:19:34

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

u...@g...pl napisał(a):

> To jakie s starty na takim agregacie? bo chyba r=F3 nica b dzie tylko
> na podw=F3jnych startach w asnych (a to tylko u amek i to do ma y).
> Czy kto wie ile wynosi sparawno c lod=F3wki jednoagregatowej (tak w
> przybli eniu)?
Cos zamotales, nie chodzi o straty tylko o to ze dwa agregaty sumarycznie beda
chodzily czesciej niz jeden, wiec zuzyja w dluzszym okresie czasu (rocznie)
troche wiecej pradu. Czego zreszta producenci nie kryja.

pozdrawiam
Bruno

Meble do kuchni
szukam ekipy do wykończenia mieszkania (Wawa)
alarm i duży pies
Deski do łazienki
Nowy darmowy serwis ogloszeniowy zaprasza www * abcbiznes * pl