Lodówka na lodówce - mozna?

1. Data: 2012-10-09 09:58:55

Temat: Lodówka na lodówce - mozna?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo małą wnękę na lodówkę, wąską, maksymalna szerokość lodówki to 50cm.
Oferta lodówek takich jest mała, i lodówki te są niskie, za małe dla naszych potrzeb.

Oferta tych lodówek w przykłądowym sklepie to tylko kilka sztuk :
http://www.euro.com.pl/lodowki,k1.bhtml

Wpadłam więc na pomysł, powiedzcie tylko czy tak można:
w wąskiej wnęce chciałabym ustawić dwie lodówki, jedną na drugiej. Mogą być takie
same lub różne, ale czy mogą tak pracować - kwestia konwekcji ciepła na tylnej
ścianie lodówek: czy ta niżej nie będzie źle wpływała na lodówkę postwaioną wyżej?

Bardzo dziekuję za opinie, pomoc, porady i sugestie.

2. Data: 2012-10-09 12:32:12

Temat: Re: Lodówka na lodówce - mozna?
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Oct 2012 02:58:55 -0700 (PDT),
k...@g...com napisał(a):

> Oferta tych lodówek w przykłądowym sklepie to tylko kilka sztuk :
Kiepski spam.

> w wąskiej wnęce chciałabym ustawić dwie lodówki, jedną na drugiej. Mogą być takie
same lub różne, ale czy mogą tak pracowa
Jeśli tylko nauczysz swój czytnik zawijać wiersze, to udzielę odpowiedzi.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

3. Data: 2012-10-09 13:24:17

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 października 2012 14:33:27 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
> Je�li tylko nauczysz sw�j czytnik zawija� wiersze, to udziel� odpowiedzi.
Kup Sobie szerszy monitor;)
Co Wy z tym zawijaniem? Tak lubicie ze scrolla korzystać?
Czasy sie zmieniły sprzet mamy inny więc zawijanie wierszy co iles tam znaków nie ma
już żadnego sensownego wytłumaczenia

4. Data: 2012-10-09 19:26:18

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 października 2012 14:33:27 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
> Oferta tych lod�wek w przyk��dowym sklepie to tylko kilka sztuk : Kiepski
spam. > w w�skiej wn�ce chcia�abym ustawi� dwie lod�wki, jedn� na
drugiej. Mog� by� takie same lub r�ne, ale czy mog� tak pracowa Je�li tylko
nauczysz sw�j czytnik zawija� wiersze, to udziel� odpowiedzi. -- ___________
(R) /_ _______ Adam 'Trzypion' P�aszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ K�szyca
Le�na 51/9, 66-305 Keszyca Le�na _______/ /_ GG: 3524356 ___________/
Wywo�ywanie slajd�w http://trzypion.pl/

Nie mam czytnika, publikuję przez www (google)
Jeśli chcesz być miły, i masz odpowienią wiedzę, to po prostu odpowiedz.
Ja się na tym nie znam, więc pytam.
Nie miałam zamiaru prowokować żadnych wojenek na uszczypliwości z powodu...
... za długiej linijki.
Jeśli nie podasz odpowiedzi, to też się nic nie stanie, zapewne pomogą inni.

5. Data: 2012-10-09 20:57:45

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 09 Oct 2012 06:24:17 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

> Kup Sobie szerszy monitor;)
> Co Wy z tym zawijaniem? Tak lubicie ze scrolla korzystać? Czasy sie
> zmieniły sprzet mamy inny więc zawijanie wierszy co iles tam znaków nie
> ma już żadnego sensownego wytłumaczenia

owszem ma. Wolę skrolowć w pionie niz w poziomie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2012-10-11 09:52:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]

>postwaioną wyżej?

>Bardzo dziekuję za opinie, pomoc, porady i sugestie.

Dosc koszmarne i nieekonomiczne rozwiazanie, na 100% ta wyzej bedzie
zuzywala wiecej pradu i oczywiscie bedzie pracowala pod wyzszym obciazeniem.
Jesli absolutnie nie widzisz innego rozwizania, to ratunkiem moze byc
podlaczenie tych lodowek do jakiegos mechanizmu zegarowego, zeby dawal im
prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
(najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie
wychlodzic, zanim gorna ruszy.

7. Data: 2012-10-11 18:53:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Oct 2012 11:52:15 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
> (najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie

Szybciej się zepsują, ot co.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2076830.html#9
871706
(by XL)

8. Data: 2012-10-17 12:22:09

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Oct 2012 06:24:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> Kup Sobie szerszy monitor;)
> Co Wy z tym zawijaniem? Tak lubicie ze scrolla korzystać?
> Czasy sie zmieniły sprzet mamy inny więc zawijanie wierszy co iles tam znaków nie
ma już żadnego sensownego wytłumaczenia

Ależ ma. Tylko trzeba wiedzieć, co to akapit, a co linia. Przy odpowiadaniu
normalny czytnik nie zawinie długiej linii.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

9. Data: 2012-10-17 12:23:18

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Oct 2012 12:26:18 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):
> Nie mam czytnika, publikuję przez www (google)

Twój wybór, Twoje problemy.

> Jeśli nie podasz odpowiedzi, to też się nic nie stanie, zapewne pomogą inni.

Pewnie tak :D
A lodówka na lodówce? O ile tylko z tyłu będzie zapewniony odpowiedni
przepływ powietrza, to będzie działać.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

10. Data: 2012-10-17 12:24:32

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
> (najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie

Bez przesady, wystarczy odpowiednio dobra wentylacja. Można też zrobić nad
dolną przegrodę, żeby ciepłe powietrze z radiatora nei lecialo na radiator
górny.

--
_______/ /_ GG: 3524356

kuchnia Ikea