Re: Lodówka na lodówce - mozna?

From: "Ghost" <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lodówka na lodówce - mozna?
Date: Thu, 11 Oct 2012 11:52:15 +0200

news:c917a8eb-d44e-47d6-8222-e6e5dde75a60@googlegrou
ps.com...
>Mam bardzo małą wnękę na lodówkę, wąską, maksymalna szerokość lodówki to
>50cm.
>Oferta lodówek takich jest mała, i lodówki te są niskie, za małe dla
>naszych potrzeb.

>Oferta tych lodówek w przykłądowym sklepie to tylko kilka sztuk :
>http://www.euro.com.pl/lodowki,k1.bhtml

>Wpadłam więc na pomysł, powiedzcie tylko czy tak można:
>w wąskiej wnęce chciałabym ustawić dwie lodówki, jedną na drugiej. Mogą być
>takie same lub różne, ale czy >mogą tak pracować - kwestia konwekcji ciepła
> [...]

Dosc koszmarne i nieekonomiczne rozwiazanie, na 100% ta wyzej bedzie
zuzywala wiecej pradu i oczywiscie bedzie pracowala pod wyzszym obciazeniem.
Jesli absolutnie nie widzisz innego rozwizania, to ratunkiem moze byc
podlaczenie tych lodowek do jakiegos mechanizmu zegarowego, zeby dawal im
prad na przemian, w dobranych (najlepiej doswiadczalne) interwalach
(najlepiej dluzszych niz cykl chlodzenia). W ten sposob dolna zdazy sie
wychlodzic, zanim gorna ruszy.