Lodówka - w końcu wybrałem

31. Data: 2009-08-13 19:36:56

Temat: Re: Lodówka - w końcu wybrałem
Od: "ia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h60lea$1t3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "ia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
a.pdf

> Znaczy się, że 3 lata gwarancji dłużej za przepłacenie o 1000 zł?

nie rozumiem dlaczego przepłacenie?

najpierw kupiłem lodówkę po normalnej cenie, a dopiero potem znalzałem
wzmiankę o gwarancji

pzdr
ia

32. Data: 2009-08-14 06:42:43

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> najpierw kupiłem lodówkę po normalnej cenie, a dopiero potem znalzałem
> wzmiankę o gwarancji

Po normalnej cenie dla Ciebie, czyli drożej o kilkaset zł niż w sklepie
internetowym, który ma normalne ceny dla uświadomionych.
Pamiętaj, że jakiejkolwiek głupoty człowiek nie popełni, to zawsze znajdzie
później mocne uzasadnienie.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

33. Data: 2009-08-15 13:50:34

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> No frosty jeżeli są ciche, a zwykle nie są, to po kilku miesiącach
> przestają. Łożyska wiatraków zaczynają się wyrabiać, telepią i hałasują.

3,5 letni samsung niema takich objawow o jakich piszesz

--
pzdr
piotrek

34. Data: 2009-08-15 14:05:58

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> 3,5 letni samsung niema takich objawow o jakich piszesz

Jesteś pewien, że hałasu wiatraków nie zakłóca głośny huk pracującej
sprężarki???

35. Data: 2009-08-15 14:39:48

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien, że hałasu wiatraków nie zakłóca głośny huk pracującej
> sprężarki???

jestes pewien ze wiatraki pracuja tylko przy zalaczonej sprezarce?
bo jesli nie to poza sprezarka(od czasu do czasu) nie slysze nic wiecej, ale
hukiem bym tego nie nazwal :)
tak ze wyglada na to ze wiatrakow nie slyszalem jeszcze ani raz odkad mam ta
lodowke :)

--
pzdr
piotrek

36. Data: 2009-08-15 16:00:42

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

> [...]
> internetowym, który ma normalne ceny dla uświadomionych.
> Pamiętaj, że jakiejkolwiek głupoty człowiek nie popełni, to zawsze
Z tym " Uswiadomieniem" o wyzszosci sklepów internetowych bym nie
wyskakiwał. Własnie jestem po petraktacjach z paroma sklepami internetowymi
co do złozonej kolejnej mojej oferty na zakup 2 nowych opon. I co..? -I NIC!
Sklepy pokazuja w swojej ofercie okreslone opony, ja to "łykam", składam
zamówienie(dostaję numer!-a jakze) i dalej kolejne ( w 3 cim już sklepie)
zwodzenie klienta. Tłumaczenie: na magazynach tego akurat nie ma, nie
wiadomo czy akurat bedą w br(opony letnie) i sami sprzedawcy, z własnej
inicjatywy - anuluja moje zamówienie.. A towar pięknie błyszczy w ofercie!!
Dodam, że nie I-wszy i 3ci raz kupuję w necie, ale coraz wiecej nerwów to
kosztuje.
Czasem mam wrazenie, że te t a ń s z e oferty w sklepach internetowych
maja swoją CENĘ.Sklepy nie maja nawet konkretnych umów, ba!- rozpoznania co
jest realnie w odległych magazynach! Najwazniejsze jest "złapanie" klienta.
(także jego danych) Coraz częściej pytam:I czy mnie się to
rzeczywiscie ...opłaca??

37. Data: 2009-08-15 18:05:04

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> klienta.
> (także jego danych) Coraz częściej pytam:I czy mnie się to

Przez net kupiłem prawie całe AGD i prawie cały sprzęt do firmy.
Ściemę wykrywam prawie zawsze. Naciąłem się tylko kilka razy na wabia i
zawsze odwdzięczyłem się stosownym wpisem na usenecie zawierającym dane
firmy i opis przypadku. Google zapamiętało i powie innym.

Można też w ramach zemsty na tego typu firmach pozamawiać parę ciężkich
towarów za pobraniem i zgodnie z prawem odmówić przyjęcia przesyłki. Jak
zadzwonią dlaczego, to przypomnieć o co chodziło. Zapłacą parę stówek za
kuriera i prawdopodobnie nic to nie zmieni, albo i zmieni? Nie szanują
naszego czasu, to w rewanżu nie szanujmy ich pieniędzy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Iwestuj i zarabiaj !! Wystarczy tylko 5 zł
Ogłoszenia kupię, sprzedam, info, wynajmę itp. przez sms (1,22pln) do sieci
Odkurzacz centralny /jaki?/
bateria wannowa z wylewką kaskadową
Poszukuję materiałów