Lodówka - zamrażalnik na 2 szuflady na dole ...

1. Data: 2006-07-23 17:44:52

Temat: Lodówka - zamrażalnik na 2 szuflady na dole ...
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki model polecilibyście w powyzszej konfiguracji - to jest zamrażalnik
osobno otwierany na dole - taki zeby miał 2 szuflady a nie jak jest
najczęściej 3 (chodzi o to żeby nie była za wysoka, jednoczesnie nie mamy
takich potrzeb na duży zamrażalnik)

R.

2. Data: 2006-07-23 21:34:09

Temat: Re: Lodówka - zamrażalnik na 2 szuflady na dole ...
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-23 19:44 +0200, Użytkownik Laskar napisał :
> [...]
> osobno otwierany na dole - taki zeby miał 2 szuflady a nie jak jest
> najczęściej 3 (chodzi o to żeby nie była za wysoka, jednoczesnie nie mamy

Ja mam Gorenje K286MLB, ale to model sprzed 3 lat.
http://www.elektrozakupy.pl/product_info.php?product
s_id=1527
Dla 2 osob jest zupelnie wystarczajaca, jestem z niej bardzo
zadowolona. No i nie jest wysoka, 162 cm. A front jest lakierowany, wiec
placki palcowe na inoxie nie odbijaja sie tak bardzo.

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

3. Data: 2006-07-23 21:43:30

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

s_id=1527
Dla 2 osob jest zupelnie wystarczajaca, jestem z niej bardzo
zadowolona. No i nie jest wysoka, 155 cm. A front jest lakierowany, wiec

4. Data: 2006-07-25 08:14:47

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

> [...]
> zadowolona. No i nie jest wysoka, 155 cm. A front jest lakierowany, wiec
> placki palcowe na inoxie nie odbijaja sie tak bardzo.

Witam.
Czy moglaby Pani wypelnic ponizsza ankiete:

http://recenzje.amidal.com/newreviewmain.php?product
_id=71

Z gory dziekuje i pozdrawiam

5. Data: 2006-07-25 09:06:58

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-25 10:14 +0200, Użytkownik jacky napisał :

> Witam.
> Czy moglaby Pani wypelnic ponizsza ankiete:
>
> http://recenzje.amidal.com/newreviewmain.php?product
_id=71

> Z gory dziekuje i pozdrawiam

Chetnie, tylko czy 1 oznacza najgorzej czy najlepiej?;-)))

6. Data: 2006-07-25 10:25:02

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

_id=71

> Chetnie, tylko czy 1 oznacza najgorzej czy najlepiej?;-)))

Jest to liczba punktow - 1 oznacza, ze przyznaje Pani 1 punkt (czyli
najmniej, czyli najgorzej) a 5 ze 5 punktow (czyli najwiecej, czyli
najlepiej) ;)

7. Data: 2006-07-25 10:28:09

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

_id=71

> Chetnie, tylko czy 1 oznacza najgorzej czy najlepiej?;-)))

Problematycznie jest dla punktu 1 - bezawaryjnosc. Specjalnie nazwalem
go 'bezawaryjnosc' a nie 'awaryjnosc' Podobnie jak dla pozostalych
pozycji przyznanie tutaj 5 punktow oznacza bezawaryjnosc na piatke
(czyli produkt jest bezawaryjny).

malowanie czy skrobanie
Odkurzacz piorący
gdzie kupic plyte z korka
Wadliwa deska sedesowa do muszli Koło EGO
jak usunąć pelśń z dywanu?