Lodowki Mastercook i Brandt - jakie opinie?

1. Data: 2005-10-01 16:24:40

Temat: Lodowki Mastercook i Brandt - jakie opinie?
Od: Olka_KN <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem na etapie kupna lodowki. Wsrod tych ktore biore pod uwage sa
Brandt i Mastercook. Czy ktos uzywa ktorejs z tych marek i moze
podzielic sie swoja opinia? Przegladajac liste nie znalazlam zadnych
watkow na ich temat. Nie zalezy mi na informacjach o konkretnych
modelach. Bardziej interesuje opinia ogolna na temat awaryjnosci,
glosnosci pracy, funkcjonalnosci i ewentualnrgo serwisu.
Za wszelkie opinie z gory dziekuje.

Pozdrawiam.

2. Data: 2005-10-01 18:21:34

Temat: Re: Lodowki Mastercook i Brandt - jakie opinie?
Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Olka_KN" <o...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> modelach. Bardziej interesuje opinia ogolna na temat awaryjnosci,
> glosnosci pracy, funkcjonalnosci i ewentualnrgo serwisu.

Korzystam od roku z Brandt Apollo i jestem zadowolony. Zadnych problemów.
Raz myslalem ze cos sie popsulo , ale to nie zamknalem drzwi i lodowka
zamarzla, narósl szron i to bylo przyczyna. Po odmrozeniu znów jest super.
MOge polecic

3. Data: 2005-10-03 08:46:35

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 01 Oct 2005 18:24:40 +0200, na pl.rec.dom, Olka_KN napisał(a):

> Witam,
>
> Jestem na etapie kupna lodowki. Wsrod tych ktore biore pod uwage sa
> Brandt i Mastercook.

ja mam Mastercooka i bardzo dobra lodowka, z tego co wiem, to Mastercook to
byly polar

4. Data: 2005-10-03 10:50:36

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości

> ja mam Mastercooka i bardzo dobra lodowka, z tego co wiem, to Mastercook
> to byly polar

o Brand słyszałem podobna opinię wiec byc moze Mastercook i Brandt to jak
Siemens i Bosh

przeplywowy ogrzewacz wody 5kW Amicus czy Perfect?
SPAM...podgrzewacz sprzedam
Co na ścianę przy łóżku?
[dluuugie] zylki z luszczacej sie farby
suszarka whirlpool