Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice

1. Data: 2009-04-01 08:32:49

Temat: Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś jest w stanie podać mi różnice między tymi modelami:
RL44QTUS
RL44PCIH
RL44ECIS
RL41HCUS
RL41HCIS
RL41ECSW

Może najpierw, jakie są różnice między modelami RL44 i RL41?
Czy te literki za cyfrą mają jakieś konkretnie znacznie?
Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,
kostkarka też
nie jest mi potrzebna.
Czy ktoś to ogarnia?
Dzięki serdeczne za pomoc.
Pozdro!

Wrza

2. Data: 2009-04-01 12:11:20

Temat: Re: Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A na stronach samsunga nie ma informacji?
Jak kupowałem lodówkę (w moim wypadku akurat od Sharpa), to wszystkie dane
znalazłem na stronie producenta - łącznie z instrukcjami obsługi.
Znając życie przypuszczam, że 44-41 to różnice w wielkości lub wyposażeniu,
a oznaczenia literowe mogą mieć związek z wykończeniem, kolorem itp.

T.

3. Data: 2009-04-02 07:35:10

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta w...@g...com (w...@g...com) w wiadomości
.googlegroups.com
nabazgrał(a):

> Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,

Też będę kupował sidebyside i pytanko czy jednak Samsung ?? czy może coś
innego ale bez przesady jeśli chodzi o cenę to ma by ć praktyczne a nie
tylko drogie :) Wymagania to kostkarka, zimna woda, dostęp do napojów bez
otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan kuchni
więc to nie stanowi problemu.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

4. Data: 2009-04-02 07:55:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
> wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan

Na wodę lepiej kupić barek z zabudowanym filtrem RO - dostępna chłodzona do
napojów hm... chłodzących oraz gorąca do gorących. Podłączony dwiema
cienkimi 6mm rurkami z dopływem i odpływem (kanalizacją) oraz kabelkiem
elektrycznym, wyśmienity do firmy i otwartego domu...

5. Data: 2009-04-02 08:59:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cienkimi 6mm rurkami z dopływem i odpływem (kanalizacją) oraz kabelkiem
> elektrycznym, wyśmienity do firmy i otwartego domu...

Przykład:
http://filter.pl/index.php?p89,bezbutlowy-dystrybuto
r-wody

6. Data: 2009-04-02 14:36:35

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
> wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan

To co napisałeś to wcale nie jest taki standard, wystarczy przejrzeć oferte
producentów. Ja mam od 3 miesięcy lodówke Samsunga RSG5FURS i jestem bardzo
zadowolony i ze względu na parametry (powiększone wnętrze), oświetlenie
wnętrza, szufladę na wędliny (to działa). Praktycznie nie słyszę jej pracy.

7. Data: 2009-04-03 09:29:12

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Boombastic (b...@p...onet.pl) w wiadomości
news:49d4cd79$0$29415$f69f905@mamut2.aster.pl nabazgrał(a):

> [...]
> jestem bardzo zadowolony i ze względu na parametry (powiększone wnętrze),
> oświetlenie wnętrza, szufladę na wędliny (to działa). Praktycznie nie

U nas padło wstępnie na RSE8KPUS bo jest wyższa ale widzę że ta twoja ma
większą pojemność i teraz mam zagwostkę :)

8. Data: 2009-04-03 11:38:53

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas padło wstępnie na RSE8KPUS bo jest wyższa ale widzę że ta twoja ma
> większą pojemność i teraz mam zagwostkę :)

Ano właśnie. Inne lodówki niby takiej samej wielkości wydawały się mniejsze
wewnątrz.

9. Data: 2009-04-07 08:27:40

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@g...com pisze:
> [...]
> Czy te literki za cyfrą mają jakieś konkretnie znacznie?
> Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,

ja kupilem RL44QTUS i na pewno nie ma dozownika ani kostkarki. Ale cos
wiecej bede mogl powiedziec gdy wykoncze mieszkanie i uruchomie sprzet
(bo narazie stoi w kartonie). :-)
Miedzy 44 a 41 jest roznica w wysokosci.

pozdrawiam
mario

Maksymalna ilość osób na basenie ?
Ile gniazdek w kuchni?