Łokieć tenisisty

1. Data: 2006-03-14 18:26:40

Temat: Łokieć tenisisty
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wygląda leczenie "łokcia tenisisty"? Jak długo to trwa, jakie są
konieczne ograniczenia ruchu?
--
pa, Basia

2. Data: 2006-03-14 18:33:32

Temat: Re: Łokieć tenisisty
Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości
> Jak wygląda leczenie "łokcia tenisisty"? Jak długo to trwa, jakie są
> konieczne ograniczenia ruchu?
> --
> pa, Basia

Z własnego doswiadczenia wiem (nabyłem łokieć w wieku ok. 27 lat), że nie da
się tego wyleczyć... No chyba, że się zaprzestanie gry w tenisa :-)

Juanito

3. Data: 2006-03-14 18:41:51

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanito napisał(a):

> Z własnego doswiadczenia wiem (nabyłem łokieć w wieku ok. 27 lat), że
> nie da się tego wyleczyć... No chyba, że się zaprzestanie gry w tenisa :-)

No nie mów, ze się nie da :(
W tenisa grałam sporadycznie, to chyba teraz raczej od klawiatury.
Chodziło mi o to, jak długo trwa ostry ból i ta wkurzająca niezdarność
dłoni?
--
pa, Basia

4. Data: 2006-03-14 19:11:39

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W tenisa grałam sporadycznie, to chyba teraz raczej od klawiatury.
> Chodziło mi o to, jak długo trwa ostry ból i ta wkurzająca niezdarność
Przede wszystkim łokcie tenisisty nie mają już wiele wspólnego z tenisistami.
Pod klawiaturę i myszkę polecam podkładki żelowe, które zmniejszą statyczne
przeciążenie mięśni. Do tego stretching:
http://www.exrx.net/Stretches/WristExtensors/Kneelin
g.html . Pomagać sobie
można też masażem bolącego mięśnia (w poprzek wierzchu przedramienia).
I oczywiście oszczędzamy rękę.
Ze środków mniej naturalnych to dowolny żel antyzapalny. Ortopeda przepisałby
pewnie Olfen lub inny podobny lek. I na tym bym się zatrzymał jeśli chodzi o
leczenie ortopedyczne.
Ilę Cię to już trzyma?

5. Data: 2006-03-14 19:31:13

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl napisał(a):

> Ilę Cię to już trzyma?

Półtora miesiąca, z różnym nasileniem. W przyszłym tygodniu wybieram się
do speca od ręki, na razie byłam u lek. 1 kontaktu. Zaraz rozejrzę się
na allegro za podkładkami, o których mówisz. Mam jeszcze miec jakąś
opaskę na ścięgno, z bąbelkiem (?)Jednak moje podstawowe pytanie brzmi:
jak długo jeszcze będzie to mnie ograniczać?
--
pa, Basia
www.republika.pl/bajarka

6. Data: 2006-03-14 19:54:48

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opaskę na ścięgno, z bąbelkiem (?)Jednak moje podstawowe pytanie brzmi:
> jak długo jeszcze będzie to mnie ograniczać?

Na Twoje pytanie nie odpowie konkretnie nikt, kto szanuje swoje słowa.

7. Data: 2006-03-14 20:15:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości

>Jednak moje podstawowe pytanie brzmi: jak długo jeszcze będzie to mnie
>ograniczać?

Po przeleczeniu moze wracac jak bumerang :( Ja juz tak mam od dobrych kilku
lat. Raz lepiej, raz gorzej. Lekarze powtarzaja: "nie przeciazac". Ale nie
zawsze sie o tym pamieta i targa sie torby pelne zakupow, albo nie tak
klepie w klawiature...

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

8. Data: 2006-03-14 20:29:41

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie mów, ze się nie da :(
> W tenisa grałam sporadycznie, to chyba teraz raczej od klawiatury.
> Chodziło mi o to, jak długo trwa ostry ból i ta wkurzająca niezdarność
> dłoni?

Będzie raz lepiej raz gorzej, ale dożywotnio. Polecam jak boli
elektroakupunkture zamiast prochów.

Juanito

9. Data: 2006-03-14 20:31:31

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przede wszystkim łokcie tenisisty nie mają już wiele wspólnego z
> tenisistami.

Zależy od środowiska :-)

Juanito

10. Data: 2006-03-15 15:10:06

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości
> Jak wygląda leczenie "łokcia tenisisty"? Jak długo to trwa, jakie są
> konieczne ograniczenia ruchu?

Nie wiem czemu Cię tak straszą. Ja to miałam 3 lata temu, trwało z przerwami
od wiosny do jesieni. Prawdopodobnie było spowodowane intensywnym
rowerowaniem. Pomogła mi fizykoterapia oraz masaże. Potem również jeździłam
na rowerze i nie wróciło.
Pozdrawiam - Agnieszka

ciąża i migrena
Regularne spożywanie dużych ilości glukozy
uporczywe zaparcia i hemoroidy
szczepionka na H5N1 - kiedy w Polsce ?
Oczyszczanie organizmu z toksyn