Lorafen

1. Data: 2004-04-04 14:23:28

Temat: Lorafen
Od: "duch" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy zna ktos jakis sposob aby wyzwolic sie i nie brac lorafenu(ja biore 3
razy dzienne po 1 mg)???

Pozdrawiam

duch

1. Data: 2004-04-04 16:00:51

Temat: Re: Lorafen
Od: "mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ups. podziękuj lekarzowi (??), który ci to swinstwo polecił.
a tak serio: proponuję wizytę u specjalisty- psychiatry a jeszcze lepiej
fachową terapię odtruwajacą w szpitalu.
lorafen to paskudztwo, szybko i mocno uzależnia, a przy próbach odstawienia
daje przykre i uporczywe objawy abstynencyjne, majaczenia polorafenowe
należą do wyjątkowo groźnych, istnieje także zagrożenia dla życia.
po odtruciu pewnie warto byłoby odwiedzic jakiś osrodek leczenia uzależnień.
od kilku lat prowadzą swoją prywatną wojnę z (wiatrakami?) tymi, którzy
zapisuja pacjentom lorafen. uświadamiam pacjentów, odtruwam, odstawiam lek,
proponuję inne rozwiazania... myślę, że to paskudztwo w ogóle powinno sie z
rynku wycofać, a juz na pewno ze stosowania ambulatoryjnego. istnieje
przeciez wiele inych równie skutecznych leków przeciwlękowych i (niekiedy o
wiele skuteczniejszych) terapii niefarmakologicznych zaburzen lękowych.
no, ale to już moja sprawa.
nie lekceważ lorafenu, skoro bierzesz go tyle i zapewne od dłuższego czasu-
poszukaj fachowej pomocy.
powodzenia :)

mema

1. Data: 2004-04-04 22:07:43

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"duch" <d...@o...pl> wrote in news:c4p5t6$3bj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Czy zna ktos jakis sposob aby wyzwolic sie i nie brac lorafenu

Sznur.
I hak.

Si ju lejter!
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...org.pl

Strona przyjaciela - http://www.trolle.republika.pl

1. Data: 2004-04-04 23:04:52

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"duch" <d...@o...pl> wrote in message
> Czesc
>
> Czy zna ktos jakis sposob aby wyzwolic sie i nie brac lorafenu(ja biore 3
> razy dzienne po 1 mg)???

10 pietro
- lot trwa nie wiecej niz 2-3 sekundy - wiec wywolenie przychodzi nagle i
bez bolu

Chyba ze zamiennie laxigen....
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-05 08:28:50

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 4 Apr 2004 16:23:28 +0200, na pl.sci.psychologia, duch napisal(a):

> Czy zna ktos jakis sposob aby wyzwolic sie i nie brac lorafenu(ja biore 3
> razy dzienne po 1 mg)???

Ile to kosztuje i jak długo trzyma?

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-05 10:41:26

Od: "duch" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile to kosztuje i jak długo trzyma?

Niewiem zabardzo o co ci chodzi ale ja placilem za lorafen 7 zl.Lorafen jest
silnym lekiem i baaaaaardzo ciezko sie od niego uwolnic.Sam wiem bo wlasnie
to probuje zrobic.

Pozdrawiam

duch

1. Data: 2004-04-05 13:02:00

Od: Black Metal KVLTist vel [nobody] ver. czająca KOBONG'a \(!!!\) <w...@o...pl[cut]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> 10 pietro
> - lot trwa nie wiecej niz 2-3 sekundy - wiec wywolenie przychodzi nagle i
> bez bolu

kominek, bluzgacz... ludzie, rzygać się chce:/

To dziesiąte piętro poleciłbym Tobie...

PS. Witam grupę po małej przerwie (ograniczam się teraz raczej do czytania).

1. Data: 2004-04-06 01:59:42

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Black Metal KVLTist vel [nobody] ver. czająca KOBONG'a (!!!)"
<w...@o...pl[cut]> wrote in message

> kominek, bluzgacz... ludzie, rzygać się chce:/
>
> To dziesiąte piętro poleciłbym Tobie...

Dobrze ale najpierw ty - kobiety przodem

1. Data: 2004-04-06 08:02:34

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 5 Apr 2004 12:41:26 +0200, na pl.sci.psychologia, duch napisal(a):

> Niewiem zabardzo o co ci chodzi ale ja placilem za lorafen 7 zl.Lorafen jest
> silnym lekiem i baaaaaardzo ciezko sie od niego uwolnic.Sam wiem bo wlasnie
> to probuje zrobic.

Dostępny bez recepty?
Właściwie co po tym czujesz?

1. Data: 2004-04-06 09:55:54

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch w news:c4rd55$etb$1@atlantis.news.tpi.pl
odp. na pytanie:

> [...]
> silnym lekiem i baaaaaardzo ciezko sie od niego uwolnic.Sam wiem bo wlasnie

Jak Ci się chce to może napisz mi/innym
jakie są objawy przy odstawianiu,
sam czegoś się dowiem, a może
przeczyta to jakiś psychiatra i się zreflektuje
jak będzie chciał to komuś zapisać.

pozdrawiam
vonBraun
PS. Jak rola "królika" Ci nie leży to nie odpisuj oczywiście :-)))

Kiedy rozum śpi
Trzeba myśleć też o sobie
Jak olać
Co na to zdobycze psychologii?